14. maja održava se Digital Day 2013

 

 

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

Pregleda (30 dana / ukupno): 15 / 1390

Digital Day 2013.


Sveže informacije o sve većoj zastupljenosti video advertajzinga publici će predstaviti Andy Chen, „angel“ investitor i savetnik na nekoliko projekata i tehnoloških start-up-a u Evropi i SAD-u, danas generalni direktor kompanije Preview Networks. Gospodin Chen je stručnjak sa veoma značajnim iskustvom u digitalnoj industriji i trostrukom diplomom iz oblasti arhitekture, urbanizma i skandinavske kulture sa Univerziteta u Kaliforniji, Univerziteta Berkeley u SAD-u i MBA diplomom Univerziteta u Stokholmu, a deo svog znanja i iskustva će preneti domaćoj publici na ovogodišnjem Digital Day-u.

Na listi inostranih predavača nalazi se i Tom Bowman, potpredsednik globalne strategije i marketing aktivnosti BBC Worldwide u Velikoj Britaniji. Tom danas vodi i koordinira globalni tim zadužen za prodajne aktivnosti, brendirani sadržaj i specijalizovana oglasna rešenja za sve internacionalne TV i digitalne medijske službe BBC-ja.

Jedan od najistaknutijih predavača ove manifestacije je Alison Fennah, zamenik predsednika IAB Europe odgovorna za razvoj programa istraživanja i marketinga. Veliki deo karijere proveden u sektoru marketinga, finansija i na razvoju poslovanja, obogatili su njeno iskustvo i doprineli stvaranju eksperta kakav je Alison danas. Ona će se osvrnuti na specifične podatke o Srpskom digitalnom ržištu do kojih je došla Mediascope Europe studija sprovedena od strane IAB Europe.

Publika će takođe imati priliku da se bolje upozna sa temom “Mobilni i online kanali u kupovnim tokovima u Srbiji” koju će im približiti regionalni direktor za razvoj digitalnog tržišta informacija, jedne od najvećih istraživačkih agencija GfK, Caroline Henne.

Panel na temu „Stručnost u vođenju digitalnih kampanja” moderiraće Rade Tričković, managing direktor Httpoola, dok će se među panelistima naći predstavnici nekih od najznačajnijih domaćih agencija, oglašivača i online izdavača. Biografije svih predavača i panelista možete pročitati na stranicama povećenim konferenciji.

Prijavljivanjem u periodu do 28.4. obezbeđujete sebi učešće na Digital Day-u po specijalnoj ceni od 6.500 dinara, dok će se nakon toga ulaznice prodavati po ceni od 7.500 dinara. Za 3 i više poručenih ulaznica važi popust od 10%, a ulaznice mogu se poručiti preko zvaničnog sajta udruženja IAB Serbia.

PREDAVAČI: Neki od predavača koje ćete moći da čujete na ovogodišnjoj konferenciji Digital Day 2013 su:

Alison Fennah, Vice President, Research and Marketing (IAB Europe)
Vladimir Aranđelović, Predsednik Upravnog odbora (IAB Serbia)
Tom Bowman, Vice President, Strategy & Operations, Global Advertising Sales (BBC Worldwide)
Andy Chen, CEO (Preview Networks)
Adda Kirkili, Head of International Business Development (Thinkdigital)
Caroline Henne, Regional Business Development Director Digital Market Intelligence CEE-META (GfK)
Denis Tsarev, Head of Mobile Department and Special Projects (Convergent Media Group)
Eldad Zenati, Founder (ipyro)
Rade Tricković, Managing director (Httpool)
Manuela Stamatović
, Direktor marketinga (ERSTE bank)
Tijana Svorcan, Online Advertising Director, (Color Press Grupa)
Bojan Rendulić, Managing Director, (Fastbridge)
Jovan Protić
, Direktor specijalnih izdanja, (Ringier Axel Springer)
Ivan Dimitrijević, Direktor marketinga (Telegraf)
Srdjan Erceg, Business Development Officer & Founder (Huge Media)

IAB Serbia

Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.

Misija

IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.

Ciljevi

IAB Serbia je osnovan sa namerom da ostvaruje sledeće ciljeve kako bi na najbolji način služio ostvarivanju svoje misije:

  • Promocija digitalnog marketinga i upoznavanje javnosti sa njegovim mogućnostima i prednostima;
  • Povećanje tržišta digitalnog i interaktivnog oglašavanja omogućavanjem adekvatne edukacije svim stranama koje se njime bave;
  • Povećanje potrošnje na online oglašavanje u okviru ukupne potrošnje na medijsko oglašavanje u Srbiji;
  • Propisivanje i predlaganje standarda u internet oglašavanju i merenjima koja se tiču internet oglašavanja.

IAB SRBIJA.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar