Apple gura pop-up reklamiranje

 

 

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

Pregleda (30 dana / ukupno): 9 / 994

Apple je uvek oko sebe imao oreol otmenosti i borio se da održi poštene odnose sa svojim potrošačima. Bez obzira na to, oni su nedavno napravili veliki broj sumnjivih izbora koji će se završiti tako što će njihova reputacija sigurno biti narušena na duge staze. Poslednji ovakav potez je pop-up reklamiranje.

 

Ako ste kompanija, nema ništa loše u tome što reklamirate svoje proizvode. Postoje i mnogi načini da to uradite. Štampa, televizija, radio i Internet su odlični načini da oglasite svoj proizvod, međutim, ova lista ne uključuje jednu stvar… personalni računar. Sa izdanjem iLive ’08, Apple je odlučio da reklamira svoje proizvode potrošačima tako što će im dati i lep pop-up koji se uključuje kada pokrenu određene programe kao što su iPhoto. Ovaj pop-up vam daje do znanja da je dostupna nova verzija i daje vam dobre savete za kupovinu uključujući sva poboljšanja koja možete da očekujete kada kupite novi program, kao i listu svih programa koji su uključeni u paket.

Iako Apple nudi polje za potvrđivanje koje možete da upotrebite da biste se uverili da se poruka više neće prikazati, postoji nešto što je jako loše u vezi ovoga. Reklamiranje proizvoda je nešto što košta, u zavisnosti od toga gde i kako ga reklamirate, ali Apple ne plaća nijednom od svojih korisnika za pravo što zauzima deo prostora njihovog ekrana za svoju reklamu. Još gore, Apple na silu prikazuje reklame tamo gde ne bi trebale da se pojavljuju. Neki očekuju da vide reklame na TV-u, na radiju ili webu, zato što takve reklame plaćaju sadržaj u kojem ćete vi besplatno da uživate, ali kada vi ugurate reklamu na radni prostor korisnika, oni neće biti srećni.

Kao i nedavno tajno ažuriranje za iPhone, ovo je narušavanje privatnosti koje ne bi trebalo da se desi. Ja se ne sećam da sam videla polje za potvrđivanje “Obavesti me o novim proizvodima” u okviru za dijalog sa parametrima.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

Ostavite komentar, svakoga dana ćemo nekoga nagraditi.