Neka vožnja bude zadovoljstvo!
Letnjeg gume
Ove gume su namenjene vozačima koji vole brzu sportsku vožnju, kojima visoke performanse i najbolje moguće prijanjanje znače daleko više od dugotrajnosti guma. Načinjene su od mekše smeše koja omogućava bolje prijanjanje i sigurnu, brzu vožnju u krivinama. S druge strane, nedostatak im je brže trošenje i kraći vek trajanja. Šara gazećeg sloja je dizajnirana tako da se postigne vrhunsko prijanjanje na suvom zarad slabijeg odvođenje vode na mokrom putu.
Gume visokih performansi su namenjene za gradsku vožnju i vožnju na auto putevima. Šara je sa plićim kanalima, performanse na mokrom su lošije, a bolje na suvom putu. Karakteristike gume koje određuju dobro ponašanje na suvom i mokrom putu, variraju od proizvođača do proizvođača i od modela do modela istog proizvođača. Proizvođači se takmiče ko će razviti gumu sa što bolje izbalansiranim svojstvima i za suv i za mokar put.
Gume standardnih performansi namenjene su pretežno za gradsku vožnju i često se zovu gume za tri sezone. Optimizovane su za toplo vreme bilo za suv ili vlažan put. Nemaju dobre karakteristike na snegu i ledu tako da zimi moraju biti zamenjene.
Gume standardnih performansi namenjene su pretežno za gradsku vožnju i često se zovu gume za tri sezone. Optimizovane su za toplo vreme bilo za suv ili vlažan put. Nemaju dobre karakteristike na snegu i ledu tako da zimi moraju biti zamenjene.
Rečnik termina
Asimetrična šara
kada su naspramne strane šare gazeće površine različite.
U rubrici tipovi šara je ovo detaljno objašnjeno.
Akvaplaning (hidroplaning)
Akvaplaning (hidroplaning), je pojava koja se događa kada se voda prikuplja na putu ispred guma brže nego što vozilo može svojom težinom da je istisne. Pritisak vode izdiže automobil i on kliza na tankom sloju vode koji se formira između gume i podloge.
Balansiranje
Balansiranje točkova je postupak kojim se uravnotežuju mase točkova na različitim stranama iste osovine dodavanjem olovnih tegova na felnu.
Bias belted gume
vrsta guma kod kojih su niti korda unutrašnjeg sloja karkase namotani radijalno, a spoljni dijagonalno.
Bočni zid gume
ili bočnica je bočni deo gume. Tanji je od protektora i osetljiviji je na oštećenja. Na njemu se nalaze oznake guma.
Posetite sajt.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||