Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Preporučujemo

ColdFusion MX

ColdFusion MX

Popust cena: 400 rsd

Mesta na Internetu koja obavezno morate da posetite

Mesta na Internetu koja obavezno morate da posetite

Popust cena: 440 rsd

Coca-Cola, Microsoft i Nokia su pobedili Google

BusinessWeek i Interbrand su kreirali godišnje ocenjivanje globalnih brendova sa Coca-Cola-om kao vodećim brendom dok je softverski gigant Microsoft osvojio drugo mesto. Treće mesto je dobio IBM praćen sa GE, Nokia i Toyota-om. Ono što je interesantno u ovogodišnjim najbolje ocenjenim brendovima je da su prva četiri mesta nepromenjena u odnosu na rangiranje 2006. godine dok su poznata imena kao što su Google i Yahoo na prilično niskim pozicijama. Na primer, Google je dospeo malo više na listi ali je osvojio samo 4 pozicije i trenutno je rangiran kao dvadeseti brend. U poređenju sa Google kompanijom, konkurentski Yahoo je postavljen na 55-u poziciju nakon što je i prošle godine imao istu poziciju.

“Oživljavanje čak i slavnog brenda nije lako kada potrošači imaju negativan stav prema njemu. Upitajte samo Ford ili Gap, koji su izgubili 19% i 15% vrednosti svog brenda na ovogodišnjem BusinessWeek/ Interbrand godišnjem rangiranju 100 Best Global Brands. Čak i pobednik kao što je Coca-Cola (1. mesto) može da ima problema sa reklamiranjem svog brenda. Gigant bezalkoholnih pića je potvrdio prvo mesto već sedmu godinu zaredom uglavnom zato što je velik i zato što ga ima svuda, ali nije uspeo da dalje povećava svoju reputaciju zato što njegovo prelaženje na zdravija pića tek treba da pokaže svoje efekte", pišu BusinessWeek i Interbrand u pisanom izdanju.

Ono što je još interesantnije u ovom rangiranju je da čak i ako gigant pretrage Google još naraste on će i dalje biti van 10 najboljih što nam jasno pokazuje koji su najmoćniji brendovi na celom svetu. 10 najboljih brendova su prilično relevantni kada je reč o matičnoj zemlji zato što 7 njih dolazi iz SAD-a dok Finska, Japan i Nemačka imaju po jednog takmičara.

Coca-Cola, vođa rang liste je zabeležio gubitak od 3 poena u vrednosti svog brenda što je dovelo do smanjenja sa 67.000 miliona dolara u 2006. godini na 65.324 miliona dolara u 2007. godini. U poređenju sa Google kompanijom Microsoft je pokazao povećanje od 3 poena sa 56.926 miliona dolara na 58.709 miliona dolara.

 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272