Odgovor da li auto ikada može da postane eko-prijatelj:
Kada ste na reci i vidite tome plastike, prljavštine, boju reke koja je bolesna, normalno da se ne možete osećati dobro. Kada biste kreirali reklamu o zagađenosti voda, da li reklama treba da bude prijatna? Pa, nije dobro da je prijatna. Mora da bude neprijatna kao što bi bilo i pijenje talve vode:
Neprekidno zagađivanje je kao udarac aviona u zgradu u kojoj žive ljudi. Kada daleko od svoga stana vidite kako iz dimnjaka izlaze otrovi, ipak mi živimo na istoj Zemlji koja se okreće. Posle slike na televozoru, i izduvni gasovi će doći do nas, malo pomešani sa ostalim, ali će doći.
Kada kažemo da brinemo, da li to ima dovoljnu težinu:
Reklama Legambiente, Italijanske organizacije.
Kada započnete neki zelen posao, vi rešavate nekoliko problema, imate posao od koga živite i pomažete da Zemlja duže bude dobro mesto za život. Zato smo i objavili knjigu: Revolucija čistih tehnologija. |
Posetite Green Advertising ako vas interesuju reklame koje su posvećene ZELENOJ planeti.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||