E-trgovina 2014, Palić od 15. - 17. aprila 2014. godine

 

 

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

Pregleda (30 dana / ukupno): 16 / 1136

Kome je namenjena

Privrednicima - E-trgovina 2014 pruža poslovnim ljudima mogućnost da kao slušaoci učestvuju na konferenciji, steknu uvid u trenutni razvoj ePoslovanja u Srbiji i regionu i uspostave povoljne poslovne kontakte.

Cilj konferencije

Upoznavanje privrednika sa aktuelnim trendovima u oblasti e-poslovanja i mogućnostima da prikazana rešenja i iskustva, primene u svom okruženju i unaprede svoje poslovanje.


P O Z I V  Z A  P R I J A V U  U Č E Š Ć A 
 
-------------------------------
NOVOSTI:
-------------------------------
- Druga najava predavača i tema
- Najava Panela i Workshop-ova
- "Poštanske usluge i e-trgovina"
- Pratite novosti na Twitteru @etrgovina_org
  ili FB /etrgovina
 
-------------------------------
O KONFERENCIJI:
-------------------------------
 
Pokrovitelji: 
Ministarstvo spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija 
Uprava za Digitalnu agendu 
PRIVREDNA KOMORA SRBIJE 
RAPUS - Republička agencija za poštanske usluge 
 
 
Četrnaesta konferencija o elektronskoj trgovini i elektronskom poslovanju 
E-trgovina 2014, najveći domaći skup u ovoj oblasti, održaće se 
tradicionalno na Paliću od 15.04. do 17.04.2014. godine. Posvećena je 
popularizaciji elektronskog poslovanja u Srbiji. 
 
Namenjena je poslovnim ljudima koji su zainteresovani da se informišu o 
savremenim dostignućima u ovoj oblasti, i mogućnostima za njihovu primenu 
u našoj zemlji. 
 
Skup predstavlja mesto okupljanja domaćih i inostranih stručnjaka iz ove 
oblasti sa ciljem da učesnicima skupa ( preduzetnicima, menadžerima, 
informatičarima, i svima koji žele da unaprede svoje poslovanje ) omogući 
analizu trenutnog stanja, kao i da ukaže na moguće pravce daljeg razvoja 
elektronskog poslovanja. 
 
------------------------------
TEMATSKE OBLASTI: 
------------------------------
B2B i B2C e-commerce, Internet marketing, Online PR, SEO, Social Media,
Enterprise 2.0, Pravni aspekti elektronskog poslovanja, Platne kartice 
i sistemi plaćanja na Internetu, Sistemi zaštite el.transakcija na 
Internetu, E-banking, Brokersko poslovanje na Internetu, Uloga osiguranja 
u procesu e-trgovine, Upravljanje procesima dostave robe, M-commerce, 
M-payment
 
------------------------------
Iz programa E-trgovina 2014 
u drugoj najavi izdvajamo sledeće teme:
------------------------------
- Internetna trgovina i trend u EU
  Marjan Osvald,direktor,Pošta Slovenije
 
- Sledeći veliki trend: Internet of things (IoT)
  Dr Srđan Krčo Osnivač i CEO DunavNET, Novi Sad, Stevan
Majstorović Majlab, Novi Sad
 
- nonstopshop.rs - Rast i razvoj online prodavnice u domaćim uslovima, problemi i rešenja
  Marko Ilić, Izvršni direktor e-prodaje, Ringier Axel Springer D.O.O.
 
- B2B studija slučaja - Specificnosti B2B sistema u Srbiji
  Publik, Valjevo
 
- Ko kupuje u Srbiji ? - sociodemografski profil, navike, lifestyle i interesovanja domaćih kupaca  Milan Kovačević, Country Manager, Gemius
 
- Usponi i padovi lidera u poslovnom okruženju (istinita priča) 
  Goran Bajazetov, CEO, Saturized - The Interactive Agency
 
- Internet agregacija - plaćanje karticama na Internetu    
  Branislav Popović, direktor i Đorđe Šašković, specijalista prodaje, eMS
 
- Istraživanje uticaja razvoja etrgovine na tržišne trendove u oblasti poštanskih usluga    
  Lidija Gligorić RAPUS, Nikolina Ljepava, Ninamedia
 
- HP Hrvatska pošta d.d. i e-commerce tržište prilikom ulaska u EU
  Tomislav Vrankić, Hrvatska pošta d.d.
 
- Consumer Journey 3.0 ili, kako je mobile promenio sve(t)?
  Fastbridge, Aleksandar Petković
 
- Uticaj performansi web stranica na posetu: upotreba Gear5 alata za praćenje i optimizaciju
  Infostud 3 doo, Robert Gombaš
 
- Upotreba QR kodova u poslovne svrhe
  Kaywa AG, Jovan Milićević
 
- Iskustva u implementaciji i vođenju web trgovina u Hrvatskoj
  SISTRUM d.o.o. (Moja-Trgovina.Net), Siniša Cvjetković
 
- Analiza pravnog okvira EU u oblasti pružanja usluga informacionog društva 
  (Direktiva o elektronskoj trgovini) i prikaz usaglašenosti zakonodavstva RS. 
  Ministarstvo spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija, Adriana Minović
 
- Stanje informacione bezbednosti u svetu i Srbiji ili kako to neki drugi rade
  Drustvo za informacionu bezbednost Srbije, Zoran Živković
 
- Email marketing u funkciji E-komerc biznisa, zašto i dalje nastavljamo da šaljemo email?
  Internet prodaja guma doo, Svetozar Krunić
 
- Uloga poštanskih operatora u razvoju e-trgovine HP-HRVATSKA POŠTA D.D.
  Ruža Miletić, Estera Rakić
 
- Sistemi plaćanja na Internetu: svetski i domaći trendovi
  Limundo d.o.o., Hristina Vidanović
 
Kompletan program biće uskoro objavljen na sajtu Konferencije
 
-------------------------------  
Novi segment konferencije: 
"Poštanske usluge i e-trgovina" 
-------------------------------  
Obzirom na sve veći značaj koji logistika i pravilno organizovanje procesa 
dostave robe imaju u radu E-trgovaca, organizacioni odbor E-TRGOVINA 2014 
je doneo odluku da u saradnji sa RAPUS - Republičkom agencijom sa poštanske 
usluge, kao strateškim partnerom konferencije bude realizovan poseban 
segment programa "Poštanske usluge i e-trgovina" koji će biti posvećen ovim 
pitanjima u Srbiji i regionu, posebno u kontekstu poštanske mreže i 
poslovanja poštanskih operatora, uz osvrt na uticaj elektronske trgovine 
na oblasti kao što su carina, poverenje i zaštita korisnika. 
Očekuje se učešće poštanskih operatora i regulatornih tela Slovenije, 
Hrvatske, BIH, Makedonije, Crne gore.. Cilj je da se na godišnjem nivou 
uspostavi redovan dijalog predstavnika ovog sektora sa E-trgovcima. 
 
------------------------------
PANELI I RADIONICE: 
------------------------------
Ove godine predvidjeno je održavanje 7 tematskih Panela koje će biti 
održani u toku trodnevnog programa: 
 
- PLATNE KARTICE I NAPLATA NA INTERNETU 
- NEDOSTATAK E-NOVCA U SRBIJI - ZAKON O PLATNIM USLUGAMA 
- AKTUELNI PROBLEMI I REŠENJA U OBLASTI DOSTAVE ROBE PREKO INTERNETA 
- AKTUELNO STANJE ADVERTAJZINGA NA INTERNETU 
- ONLINE PR 2014 
- STARTAPI I INVESTIRANJE U INTERNET PROJEKTE 
- INTERNET KAO ŠANSA ZA ZAPOSLJAVANJE 
 
Za sada možemo da najavimo dva specijalizovana workshop-a sa primerima iz 
prakse iz sledećih oblasti: 
Optimizacija za pretraživače (Search Engine Optimization – SEO) 
Oglašavanje po sistemu plaćanja po kliku (Pay-Per-Click oglašavanje – PPC) 
 
Ovi workshop-ovi su osmišljeni tako da za fokus imaju prikaz praktične 
primene iz konkretne oblasti za unapređenje e-trgovine, odnosno adekvatni 
su za e-trgovce u slučaju uspostavljanja i vodjenja online prodavnice. 
 
 
------------------------------
PRIJAVA PRISUSTVA: 
------------------------------
Kotizacija za ušešće na skupu je 5990 din 
U cenu kotizacije uključeno je učešće u radu skupa 
zbornik radova i ostali materijali. 
 
 
------------------------------
Za sve dodatne informacije pogledajte zvanični sajt konferencije 
 
------------------------------
 
S poštovanjem, 
 
Organizacioni odbor konferencije 
E-TRGOVINA 2014 

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar