Juče sam pretraživao nešto na eBay.com-u i primetio sam da sam nasumično izabran da koristim drastično redizajniranu stranicu za pretraživanje. Novi dizajn je možda malo star, ali je ovo prvi put da sam ga testirao. Sada su rezultati pretraživanja razbijeni na dve različite kolone, ona na levoj strani prikazuje aukcije dok ona na desnoj strani prikazuje Buy It Now artikle.
Meni se sviđa novi dizajn, ali ako imate mali monitor, dizajn u dve kolone će vam možda izgledati pretrpan. Međutim, ovako je mnogo lakše korisnicima da vide koje artikle mogu odmah da kupe a koji su na aukciji. Ispod cene svakog artikla nalazi se cena troškova isporuke, što je odlično ako želite odmah da se uverite da li je ponuda stvarno tako dobra kao što izgleda.
Međutim, problem je što većina vas neće videti redizajn. Moja pretpostavka je da se ova stranica sa rezultatima pretraživanja testira na isti način na koji to radi Google sa svojim pretraživanjem. Nadam se da će ove izmene stupiti na snagu uskoro jer će od njih imati koristi kako kupci tako i prodavaci.
ALI, ja sam saznao kako redizajn radi. U moj pretraživač je stavljen kolačić (cookie) koji mi omogućuje da vidim stranicu eksperimentalnog pretraživanja. Pre nego što izgubim kolačić koji mi je eBay stavio ja sam ugrabio podatke. Tako sada i vi možete da testirate novi dizajn! Evo šta treba da uradite:
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||