Poseta svakog sajta utiče na one koji žele da se reklamiraju.
Veća poseta znači i bolje pozicioniranje.
Ako je jedna društvena mreža popularnija od druge, reklama na njoj će biti skuplja.
Google želi da kreira svoju društvenu mrežu.
Tamo gde je veće društvo, veća je šansa da se reklama primeti.
ZLONAMERNI HAKERI SU U NEDELJU napali Googleovu lokaciju YouTube, koristeći ranjivost skriptovanja dinamički generisanih veb strana (cross-site scripting, XSS) na ovoj ultrapopularnoj lokaciji za deljenje video sadržaja, ciljajući uglavnom na deo namenjen za postavljanje komentara.
„Komentarisanje videa je privremeno bilo onemogućeno u roku od sat vremena (od otkrivanja problema) i objavili smo potpunu zakrpu u roku od dva sata. Nastavili smo da proučavamo ranjivost kako bismo sprečili slične probleme u budućnosti“, izjavio je predstavnik kompanije Google. LINK.
Broj korisnika Internet pretraživača Chrome kompanije Google raste bržim tempom nego kod njegovih konkurenata, ugrožavajući dominantne pozicije Internet Explorera kompanije Microsoft i Mozillinog Firefoxsa, pokazalo je istraživanje kompanije Net Applications.
Chrome je u junu već po popularnosti prevazišao Safari kompanije Apple, pozicionirajući se na treće mesto u svetu. Prošlog meseca uspeo da ostvari udeo od 7,24 odsto na tržištu, a broj aktivnih korisnika u maju je premašio 70 miliona, u poređenju sa 30 miliona u istom mesecu prošle godine.
Od trenutka kada se knjiga Google trikovi prvi put pojavila, pretraživanje je, ukoliko je to uopšte moguće, još više dobilo na značaju... Takođe, postoji i velika potreba za automatizovanjem zadataka i lociranjem »igle u plastu sena« kada je reč o informacijama, što će sve više i više biti od značaja”. Craig Silverstein, tehnički direktor kompanije Google
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||