Popularni socijalni web sajt sa vestima Digg želi da ga neko kupi i vredno radi na tome sa svojom investicionom bankom. U ovom trenutku čuju se glasine da su četiri kompanije zainteresovane za njih. TechCrunch izveštava da su to dve medijske kompanije koje se bave vestima i dve “velike” Internet kompanije. Da li pretpostavljate o kojim Internet kompanijama je reč? Pa naravno, to su Google i Microsoft. Ko bi drugi mogao da bude?
Jedan deo mene želi da neko drugi umesto ovih Internet giganata kupi Digg, jednostavno zato što obe kompanije već imaju preveliki uticaj. Google očigledno želi Digg zato što žele da zarade od reklama, iako Microsoft ima trogodišnji ugovor sa Digg-om.
Ono što odmah pada na pamet je da i ovog puta Google želi da kupi korisnike a ne tehnologiju. Digg ima mnogo korisnika, u to nema sumnje, i to je najverovatnije ono što im daje najveću vrednost. Ali da li Google-u stvarno treba da kupi još korisnika?
Šta god da se desi, biće interesantno pratiti razvoj događaja. Do sada je Digg primio 11.3 miliona dolara u investicijama a njihova cena će se najverovatnije kretati između 200 i 225 miliona dolara. Nije loše. Jedni kažu da je to malo, dok drugi kažu da Kevin Rose i kompanija uzmu pare što pre jer ćete tako barem moći da kažu da su bili uspešna Web 2.0 kompanija. To ne može svako da doživi.
Naravno, u ovom trenutku još ništa nije potvrđeno, tako da je pitanje da li će se bilo šta od navedenog ostvariti.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||