Google trenutno može da stavi 10 reklama na standardni računarski ekran. Međutim, na vašem mobilnom telefonu, ako ukucate termin pretraživanja na Google.com-u, vi ćete dobiti samo dve plaćene reklame u odgovoru.
Kako sve više ljudi koristi mobilne telefone i njihove sićušne ekrane za pristup Internetu, Google i njegovi onlajn partneri koji žele da se reklamiraju će imati manje prostora, tojest "reklamne nekretnine", za postavljanje reklamnih poruka za klijente.
Zamislite užas koji oseća nečiji biznis kada shvati da je veliki deo onoga što prodaje odjednom nestao. Slična sudbina čeka sve kompanije koje žive od onlajn reklamiranja, kako sve više malih ekrana postaje glavno sredstvo za pristupanje Internetu.
Naravno, potrošači neće odbaciti standardne računare i monitore preko noći. Takođe rana istraživanja sugerišu da je mobilno reklamiranje možda efikasnije od standardnog onlajn reklamiranja, što znači da će i profit kompanija koje se bave mobilnim reklamiranjem biti veći.
U svakom slučaju ova promena dolazi velikom brzinom, tako da bi za Google bilo dobro sa se što brže pripremi.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||