Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Hashtag je mesto za sve tviteraše

Hashtag za sve tviteraše

HASHTAG.rs je mesto koje će svima na jednostavan i lak način približiti Twitter, a posebno onima koji o njemu znaju malo, a želeli bi da vide šta se to dešava na sve popularnijoj društvenoj mreži. Na krajnje jednostavan način možeš pratiti sva dešavanja na Twitteru, kako u svom okruženju tako i u celom svetu, prema temi koja te zanima.

Takođe, na jednom mestu prikazani su profili velikog broja javnih ličnosti koje koriste ovu društvenu mrežu. Na jednostavan način ćeš pronaći omiljenog glumca ili glumicu, pisca ili pesnika, omiljenog sportistu ili TV lice.

Ovde možeš videti i kako Twitter koriste političari i političke partije. Predstavljeni su pravi profili javnih ličnosti.

Naravno, Twitter je poznat i po lažnim profilima poznatih ličnosti, ali i za neke od njih izdvojeno je mesto na HASHTAGU.

Pored ovih mogućnosti, obezbeđene su i opcije poput organizovanja TweetUp-ova, kao i mesto za pisanje blogova, vezanih za Twitter scenu.

Kako opciju Twitter filtera - #HASHTAG vide aktivni tviteraši

Miloje Sekulić - @milojesekulic : HASHTAG  možete da zamislite kao kukicu koju kačite na svoje tvitove za koje želite da budu povezani sa tvitovima drugih tviteraša na istu temu, kao kada povezujete različite perlice u jednu ogrlicu.

Tanja Tatomirović - @Lavche73 : HASHTAG je mesto za novinare i urednike, da budu sigurni da ništa zanimljivo na lajni nisu propustili i da jednim klikom dobiju informaciju koja će sutra osvanuti na naslovnoj! ;)
Jelena Jovanović - @Miss_Cybernaut : HASHTAG  je način da vam se ne  desi tzv. information overload. Optimisti kažu da nešto kao  pretrpavanje informacijama ne postoji, postoje samo slabi filteri.  HASHTAG je filter, ono po čemu pratite stvari koje su vama važne. Evo  primera: #ACTAtalks #kojesledeci #onokad.
Vladimir Stanković - @DedaBor : Nezaobilazni putokaz za pretragu usko interesnih reči koje upućuju na twiter komunikaciju ljudi u niši.
Ivan Ćosić - @ivancosic :  HASHTAG je kombinacija ascii karaktera koji  prate tarabu (#) bez razmaka i bez znakova interpunkcije. Oni služe da bi se sadržaj na Twitteru "filterisao" u  zavisnosti da li želiš da ga vidiš ili ne. Po pretrazi po haštagu možeš  da vidiš šta je sve napisano i sadrži taj tag u sebi ili da dodaš taj tag  u filter i da ne vidiš u svom timeline-u ništa što ga sadrži. Postoji generalno dve vrste haštagova, jedni su generalni, da se neki link "taguje" da ako želite da obeležite da je u pitanju slika možete staviti (#pic) ili ako je smešna (#lol) ili ako je seksualne prirode (#nsfw).  Sa druge strane imamo "unikatne" (koliko je moguće) haštagove koji služe da bi se pratila samo jedna tema. Tako je #utisak vezan za emisiju Utisak nedelje, a ne za vaš neki utisak koji imate...

 

Mirjana Mimica - @Mahlat : Volim hashtagove jerbo kad se pogibim  na Twitteru, mogu pomoću njih da ispratim odakle je počelo i o čem  se divani. Mogu ako mi se ne dopada tema da je ne pratim.  Hashtagovi dopunjavaju tvitove, i to mi se dopada.
Nebojša Radović - @eniac : HASHTAG je mogućnost da na lak način grupišete sve tvitove koji se bave nekom temom koja vas interesuje.
OrganVlasti - @OrganVlasti : Jednostavan nacin za lakse obelezavanje i pronalazenje tema na tw, kao i odlican marketinski alat za online tw promocije.











































































HASHTAG VAS ČEKA

PRIKLJUČITE SE.

TweetBlog: Umetnost komunikacije na Twitteru

Pitajte bilo kog PR profesionalca kako se započinje komnikacija na društvenim medijima i odgovor će biti da se ponašate kao da prisustvujete koktelu-budite komunikativni. Ukoliko želite da budete zvezda večeri, Ami Gilmer, menadžer društvenih medija u Stela & Dot preporučuje ovaj koktel za uspeh: Počnite sa kombinacijom postavljanja ciljeva i zadataka i dodajte deo svoje ličnosti.

PR Vesti: Kako biste opisali svoju strategiju?
 
Ejmi Gilmer: Naša strategija je usko povezana sa ciljevima naše organizacije. Pri početnom planiranju strategije, mi uključujemo sadržaj koji govori o svim našim primarnim ciljevima na način koji je pogodan za društvene mreže. Dalje, mi određujemo procenat sadržaja koji treba da bude povezan sa svakom oblašću, na osnovu važnosti iste. Znajući da se društvene mreže uvek menjaju, i na osnovu onoga na šta najviše reaguje naša zajednica mi na redovnoj bazi preispitujemo odluke kako bismo ostvarili optimalne rezultate. Takođe, zato što su društveni mediji u realnom vremenu, zbog svoje fleksibilnosti spremni smo da odreagujemo brzo i efikasno na svaku najnoviju vest.
 
PR Vesti: Koji su poslovni ciljevi za Vaše aktivnosti na Twitteru?
 
Gilmer: Posvećujemo vreme i energiju komunikaciju na Twitteru kako bi izgradili svest o brendu, i kroz poruke povećali poverenje u naš brend. Delimo informacije na dnevnom nivou i želimo da se povežemo sa ljudima koji nas prate, inicirajući razgovore sa njima i odgovarajući na pitanja, komentare, žalbe i pohvale. Naši urednici koriste Twitter kao korisnički servis i želimo da pružimo odgovore na pitanja u realnom vremenu.
 
PR Vesti: Koji su načini da se Vaša objava na Twitteru izdvoji od ostalih?
 
Gilmer: Da biste se izdvojili kao brend na Twitteru, treba da pokažete ličnost. Ne plašite se da pokažete smisao za humor, ljudi to vole. Pratite da li to radite kako treba i dopustite da Vaš brend dobije ličnost. Takođe, aktivno se uključite kada se govori o Vašem brendu, ukoliko smatrate da je potrebno. Osmilite način da prepoznate pratioce, zahvalite se ljudima koji o Vama govore lepo i pokušajte da rešite konfliktne situacije.
 
PR Vesti: Koji biste savet dali učesnicima Velike 3. konferencije 9. avgusta?
 
Gilmer: Uključite se u hashtagove. Koliko je moguće koristite postojeće hashtagove (npr. ukoliko je Vaš brend vino koristite #vinosredom). Takođe napravite sopstveni hashtag i promovišite ga. Hashtagovi su najbolji način da se izdvoje razgovori, a takođe služe i za druge namene kao što su razna ćaskanja i nagradne igre.
 
Regina DAlesio, PR News

Pročitajte i ostale članke na Hashtag blogu, mogu vam koristiti.

Karikatura o hashtagu

LINK.

 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272