Kada pijete vaše reakcije su usporene - imate ideju - ali životinje ostavite na miru

 

 

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

Pregleda (30 dana / ukupno): 14 / 3304

Reklame, iako u osnovi imaju za cilj da povećaju prodaju nekog proizvoda, ponekad saopštavaju i nešto drugo.

Znaju svi da je piće zlo, ako se ne kontroliše. I zato Hajneken poručuje da ako pijete, vaše su reakcije usporene. STOP ćete videti tek na sredini raskrisnice.

Normalno da ne gazite životinje na drumu. Ali, šta se dešava kada je nešto napravljeno od životinje?

Najbolje je kada imate ideju, a da ste toga svesni. Ne trošite vreme, trošite svoje ideje.

Uvek smo znali šta imate u torbi:

Link ka 50 kreativnih reklama.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

Ostavite komentar, svakoga dana ćemo nekoga nagraditi.