E-trgovina 2014, Palić od 15. - 17. aprila 2014. godine
Kome je namenjenaPrivrednicima
- E-trgovina 2014 pruža poslovnim ljudima mogućnost da kao slušaoci
učestvuju na konferenciji, steknu uvid u trenutni razvoj ePoslovanja u
Srbiji i regionu i uspostave povoljne poslovne kontakte. Cilj konferencijeUpoznavanje privrednika sa aktuelnim trendovima u oblasti e-poslovanja i mogućnostima da prikazana rešenja i iskustva, primene u svom okruženju i unaprede svoje poslovanje.
P O Z I V Z A P R I J A V U U Č E Š Ć A
-------------------------------
NOVOSTI:
-------------------------------
- Druga najava predavača i tema
- Najava Panela i Workshop-ova
- "Poštanske usluge i e-trgovina"
- Pratite novosti na Twitteru @etrgovina_org
ili FB /etrgovina
-------------------------------
O KONFERENCIJI:
-------------------------------
Pokrovitelji:
Ministarstvo spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija
Uprava za Digitalnu agendu
PRIVREDNA KOMORA SRBIJE
RAPUS - Republička agencija za poštanske usluge
Četrnaesta konferencija o elektronskoj trgovini i elektronskom poslovanju
E-trgovina 2014, najveći domaći skup u ovoj oblasti, održaće se
tradicionalno na Paliću od 15. 04. do 17. 04. 2014. godine. Posvećena je
popularizaciji elektronskog poslovanja u Srbiji.
Namenjena je poslovnim ljudima koji su zainteresovani da se informišu o
savremenim dostignućima u ovoj oblasti, i mogućnostima za njihovu primenu
u našoj zemlji.
Skup predstavlja mesto okupljanja domaćih i inostranih stručnjaka iz ove
oblasti sa ciljem da učesnicima skupa ( preduzetnicima, menadžerima,
informatičarima, i svima koji žele da unaprede svoje poslovanje ) omogući
analizu trenutnog stanja, kao i da ukaže na moguće pravce daljeg razvoja
elektronskog poslovanja.
-------------------------------
TEMATSKE OBLASTI:
-------------------------------
B2B i B2C e-commerce, Internet marketing, Online PR, SEO, Social Media,
Enterprise 2. 0, Pravni aspekti elektronskog poslovanja, Platne kartice
i sistemi plaćanja na Internetu, Sistemi zaštite el. transakcija na
Internetu, E-banking, Brokersko poslovanje na Internetu, Uloga osiguranja
u procesu e-trgovine, Upravljanje procesima dostave robe, M-commerce,
M-payment
-------------------------------
Iz programa E-trgovina 2014
u drugoj najavi izdvajamo sledeće teme:
-------------------------------
- Internetna trgovina i trend u EU
Marjan Osvald,direktor,Pošta Slovenije
- Sledeći veliki trend: Internet of things (IoT)
Dr Srđan Krčo Osnivač i CEO DunavNET, Novi Sad, Stevan
Majstorović Majlab, Novi Sad
- nonstopshop. rs - Rast i razvoj online prodavnice u domaćim uslovima, problemi i rešenja
Marko Ilić, Izvršni direktor e-prodaje, Ringier Axel Springer D. O. O.
- B2B studija slučaja - Specificnosti B2B sistema u Srbiji
Publik, Valjevo
-
Ko kupuje u Srbiji ? - sociodemografski profil, navike, lifestyle i
interesovanja domaćih kupaca Milan Kovačević, Country Manager, Gemius
- Usponi i padovi lidera u poslovnom okruženju (istinita priča)
Goran Bajazetov, CEO, Saturized - The Interactive Agency
- Internet agregacija - plaćanje karticama na Internetu
Branislav Popović, direktor i Đorđe Šašković, specijalista prodaje, eMS
- Istraživanje uticaja razvoja etrgovine na tržišne trendove u oblasti poštanskih usluga
Lidija Gligorić RAPUS, Nikolina Ljepava, Ninamedia
- HP Hrvatska pošta d. d. i e-commerce tržište prilikom ulaska u EU
Tomislav Vrankić, Hrvatska pošta d. d.
- Consumer Journey 3. 0 ili, kako je mobile promenio sve(t)?
Fastbridge, Aleksandar Petković
- Uticaj performansi web stranica na posetu: upotreba Gear5 alata za praćenje i optimizaciju
Infostud 3 doo, Robert Gombaš
- Upotreba QR kodova u poslovne svrhe
Kaywa AG, Jovan Milićević
- Iskustva u implementaciji i vođenju web trgovina u Hrvatskoj
SISTRUM d. o. o. (Moja-Trgovina. Net), Siniša Cvjetković
- Analiza pravnog okvira EU u oblasti pružanja usluga informacionog društva
(Direktiva o elektronskoj trgovini) i prikaz usaglašenosti zakonodavstva RS.
Ministarstvo spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija, Adriana Minović
- Stanje informacione bezbednosti u svetu i Srbiji ili kako to neki drugi rade
Drustvo za informacionu bezbednost Srbije, Zoran Živković
- Email marketing u funkciji E-komerc biznisa, zašto i dalje nastavljamo da šaljemo email?
Internet prodaja guma doo, Svetozar Krunić
- Uloga poštanskih operatora u razvoju e-trgovine HP-HRVATSKA POŠTA D. D.
Ruža Miletić, Estera Rakić
- Sistemi plaćanja na Internetu: svetski i domaći trendovi
Limundo d. o. o. , Hristina Vidanović
Kompletan program biće uskoro objavljen na sajtu Konferencije
-------------------------------
Novi segment konferencije:
"Poštanske usluge i e-trgovina"
-------------------------------
Obzirom na sve veći značaj koji logistika i pravilno organizovanje procesa
dostave robe imaju u radu E-trgovaca, organizacioni odbor E-TRGOVINA 2014
je doneo odluku da u saradnji sa RAPUS - Republičkom agencijom sa poštanske
usluge, kao strateškim partnerom konferencije bude realizovan poseban
segment programa "Poštanske usluge i e-trgovina" koji će biti posvećen ovim
pitanjima u Srbiji i regionu, posebno u kontekstu poštanske mreže i
poslovanja poštanskih operatora, uz osvrt na uticaj elektronske trgovine
na oblasti kao što su carina, poverenje i zaštita korisnika.
Očekuje se učešće poštanskih operatora i regulatornih tela Slovenije,
Hrvatske, BIH, Makedonije, Crne gore. . Cilj je da se na godišnjem nivou
uspostavi redovan dijalog predstavnika ovog sektora sa E-trgovcima.
-------------------------------
PANELI I RADIONICE:
-------------------------------
Ove godine predvidjeno je održavanje 7 tematskih Panela koje će biti
održani u toku trodnevnog programa:
- PLATNE KARTICE I NAPLATA NA INTERNETU
- NEDOSTATAK E-NOVCA U SRBIJI - ZAKON O PLATNIM USLUGAMA
- AKTUELNI PROBLEMI I REŠENJA U OBLASTI DOSTAVE ROBE PREKO INTERNETA
- AKTUELNO STANJE ADVERTAJZINGA NA INTERNETU
- ONLINE PR 2014
- STARTAPI I INVESTIRANJE U INTERNET PROJEKTE
- INTERNET KAO ŠANSA ZA ZAPOSLJAVANJE
Za sada možemo da najavimo dva specijalizovana workshop-a sa primerima iz
prakse iz sledećih oblasti:
Optimizacija za pretraživače (Search Engine Optimization – SEO)
Oglašavanje po sistemu plaćanja po kliku (Pay-Per-Click oglašavanje – PPC)
Ovi workshop-ovi su osmišljeni tako da za fokus imaju prikaz praktične
primene iz konkretne oblasti za unapređenje e-trgovine, odnosno adekvatni
su za e-trgovce u slučaju uspostavljanja i vodjenja online prodavnice.
-------------------------------
PRIJAVA PRISUSTVA:
-------------------------------
Kotizacija za ušešće na skupu je 5990 din
U cenu kotizacije uključeno je učešće u radu skupa
zbornik radova i ostali materijali.
http://www. etrgovina. org/ucesnici/prijava/
-------------------------------
Za sve dodatne informacije pogledajte zvanični sajt konferencije
http://www. etrgovina. org
-------------------------------
S poštovanjem,
Organizacioni odbor konferencije
E-TRGOVINA 2014