Ovo je u poslovnom terminu poznato kao “zalazak”, tojest penzionisanje starih programa ili isključivanje ključnih funkcija tako da nemate drugog izbora osim da nadogradite program na novu verziju. Intuit to radi godinama, ali Ed Foster tvrdi da je kompanija ubrzala tempo: Intuit je obično čekao pet godina do “zalaska” programa, a sada se taj period smanjio na jedva tri godine.
Jedan korisnik pozvao je Intuit da se požali i da traži objašnjenje. Njegov snimljeni poziv možete da poslušate na Consumerist. Iako nije baš sasvim u redu da tražite od službenika tehničke podrške da vam objasni politiku kompanije u kojoj samo radi, vredi poslušati razgovor (I nemojte da zaboravite da Microsoft radi upravo istu ovu stvar sa Money programom).
Šta možete da uradite povodom ovoga? U pomoć pristiže Consumerist: Pronaći ćete neke stvarno dobre savete na ovoj stranici koja vam omogućava da upravljanje vašim novcem obavljate preko Interneta ili oflajn i to potpuno besplatno, bez drakonskih provizija za dva opisana velika finansijska programa. Isprobajte ih… ako mislite da vas Intuit ili MSFT zavlače.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||