Sveže informacije o sve većoj zastupljenosti video advertajzinga publici
će predstaviti Andy Chen, „angel“ investitor i savetnik na nekoliko
projekata i tehnoloških start-up-a u Evropi i SAD-u, danas generalni
direktor kompanije Preview Networks. Gospodin Chen je stručnjak sa veoma
značajnim iskustvom u digitalnoj industriji i trostrukom diplomom iz
oblasti arhitekture, urbanizma i skandinavske kulture sa Univerziteta u
Kaliforniji, Univerziteta Berkeley u SAD-u i MBA diplomom Univerziteta u
Stokholmu, a deo svog znanja i iskustva će preneti domaćoj publici na
ovogodišnjem Digital Day-u.
Na listi inostranih predavača
nalazi se i Tom Bowman, potpredsednik globalne strategije i marketing
aktivnosti BBC Worldwide u Velikoj Britaniji. Tom danas vodi i
koordinira globalni tim zadužen za prodajne aktivnosti, brendirani
sadržaj i specijalizovana oglasna rešenja za sve internacionalne TV i
digitalne medijske službe BBC-ja.
Jedan od najistaknutijih
predavača ove manifestacije je Alison Fennah, zamenik predsednika IAB
Europe odgovorna za razvoj programa istraživanja i marketinga. Veliki
deo karijere proveden u sektoru marketinga, finansija i na razvoju
poslovanja, obogatili su njeno iskustvo i doprineli stvaranju eksperta
kakav je Alison danas. Ona će se osvrnuti na specifične podatke o
Srpskom digitalnom ržištu do kojih je došla Mediascope Europe studija
sprovedena od strane IAB Europe.
Publika će takođe imati
priliku da se bolje upozna sa temom “Mobilni i online kanali u kupovnim
tokovima u Srbiji” koju će im približiti regionalni direktor za razvoj
digitalnog tržišta informacija, jedne od najvećih istraživačkih agencija
GfK, Caroline Henne.
Panel na temu „Stručnost u vođenju
digitalnih kampanja” moderiraće Rade Tričković, managing direktor
Httpoola, dok će se među panelistima naći predstavnici nekih od
najznačajnijih domaćih agencija, oglašivača i online izdavača.
Biografije svih predavača i panelista možete pročitati na stranicama
povećenim konferenciji.
Prijavljivanjem u periodu do 28.4. obezbeđujete sebi učešće na Digital
Day-u po specijalnoj ceni od 6.500 dinara, dok će se nakon toga ulaznice
prodavati po ceni od 7.500 dinara. Za 3 i više poručenih ulaznica važi
popust od 10%, a ulaznice mogu se poručiti preko zvaničnog sajta udruženja IAB Serbia.
PREDAVAČI: Neki od predavača koje ćete moći da čujete na ovogodišnjoj konferenciji Digital Day 2013 su:
Alison Fennah, Vice President, Research and Marketing (IAB Europe)
Vladimir Aranđelović, Predsednik Upravnog odbora (IAB Serbia)
Tom Bowman, Vice President, Strategy & Operations, Global Advertising Sales (BBC Worldwide)
Andy Chen, CEO (Preview Networks)
Adda Kirkili, Head of International Business Development (Thinkdigital)
Caroline Henne, Regional Business Development Director Digital Market Intelligence CEE-META (GfK)
Denis Tsarev, Head of Mobile Department and Special Projects (Convergent Media Group)
Eldad Zenati, Founder (ipyro)
Rade Tricković, Managing director (Httpool)
Manuela Stamatović, Direktor marketinga (ERSTE bank)
Tijana Svorcan, Online Advertising Director, (Color Press Grupa)
Bojan Rendulić, Managing Director, (Fastbridge)
Jovan Protić, Direktor specijalnih izdanja, (Ringier Axel Springer)
Ivan Dimitrijević, Direktor marketinga (Telegraf)
Srdjan Erceg, Business Development Officer & Founder (Huge Media)
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.
IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.
IAB Serbia je osnovan sa namerom da ostvaruje sledeće ciljeve kako bi na najbolji način služio ostvarivanju svoje misije:
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||