Apple se proširuje u novim pravcima poslednjih godina, a iPhone je poslednji primer probijanja kompanije na novo tlo. Međutim, ne trebaju svi rizici da budu toliko veliki kao što je to slučaj sa iPhone-om i Apple je često započinjao sa malim stvarima koje su njegov posao uzdizale na viši nivo. “MyTunes” izgleda da je dobar primer Apple-ovog malog poduhvata koji je okrenut u novom pravcu.
“MyTunes web vidžet koji je Apple upravo izdao daje korisnicima jednostavan način da njihovi prijatelji i porodica budu u toku sa njihovom muzikom, TV emisijama i filmovima. Ovi web vidžeti su jednostavni, samoažurirajući dodaci za bilo koju web stranicu, mrežni profil ili blog. Pomoću njih korisnici mogu da dele svoje izveštaje, omiljene umetnike kao i novo otkrivenu muziku sa svima koji posete njihov web sajt.
Iako tri web vidžeta možda ne izgleda kao dovoljno, oni su prvi korak u proširenju iTunes iskustva za uključivanje socijalnih mreža zasnovanih na medijskom sadržaju. Iako je trenutna ponuda jako vezana za iTunes Store i narudžbe koje su tamo izvršene, ne postoji ništa što bi sprečilo Apple da ponudi nove vidžete u budućnosti koji će sarađivati samo sa vašom ličnom bibliotekom, bez zahteva za iTunes Store nalogom.
Apple-ovi “MyTunes” vidžeti su:
Svi ovi vidžeti imaju višestruke skinove i veličine tako da korisnik može da izabere savršeno poklapanje za njih. Oni mogu da se ugrade u bilo koji fleš zasnovani web sajt, uključujući većinu blogova, i mrežnih profila. Korisnici isto tako mogu da upotrebe My iTunes feed sa bilo kojim standardnim RSS ili ATOM feed čitačem. Većina feed čitača zahtevaju da korisnici jednostavno pejstuju URL feed-a u specijalni odeljak da bi prikazali svoje ažurirane aktivnosti.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||