Zbog sve većeg interesovanja za pomoć početnicima u korišćenju aplikacije DALL-E 3, odlučili smo da tri puta nedeljno – ponedeljkom, sredom i petkom – organizujemo posebne izazove.
Cilj ovih izazova je da odaberemo određenu temu, osmislimo više od 10 kreativnih upita, predstavimo rezultate i predložimo potencijalne načine njihove primene.
Prvi tiraž knjige "DALL-E 3: Od zabave do zarade", koji je objavljen povodom Sajma knjiga u oktobru prošle godine, gotovo je u potpunosti rasprodat.
Ukoliko još niste nabavili ovo ilustrovano izdanje, možete ga kupiti po novoj akcijskoj ceni od 1.800 dinara.
Link za poručivanje knjige nalazi se na kraju ovog članka.
Izazov broj 3: U oku posmatrača
"Prikaži oko koje odražava snažne emocije poput tuge, sreće ili straha, sa suptilnim detaljima u šarenici i suzama."
Primena: Koristi se u umetničkim projektima, dizajnu postera, ili za ilustrovanje ljudske empatije.
"Oko u čijoj šarenici se ogleda pejzaž – planine, more ili šuma, sa živopisnim detaljima."
Primena: Promocija ekoloških kampanja, prirodnih destinacija ili umetnički radovi.
"Prikaži moderno ljudsko oko u kome se reflektuju svetla velikog grada sa neboderima i prometnim ulicama."
Primena: Marketing za urbane događaje, futurističke teme, ili turističke kampanje.
"Prikaži apstraktno oko u kojem su reflektovane boje i oblici poput poteza četkicom na slici."
Primena: U promotivnim materijalima za izložbe ili umetničke radionice.
"Oko u kome se ogleda zvezdano nebo, galaksije ili planeta."
Primena: Astronomski sadržaji, naučne publikacije, ili dizajni za naučno-fan
tastične projekte.
"Prikaži cyber oko sa refleksijom digitalnih kodova, mreža ili holograma."
Primena: Promocija IT tehnologija, digitalnih kampanja ili futurističkih tema.
"Oko u čijoj šarenici se odražavaju dve osobe koje se drže za ruke, sa emotivnim fokusom."
Primena: Kampanje vezane za ljubav, porodicu, ili međuljudske odnose.
"Prikaži sat u šarenici oka, simbolizujući prolaznost vremena."
Primena: Promocija filozofskih tema, kampanja o važnosti trenutka, ili umetničkih instalacija.
"Oko sa refleksijom slagalice ili enigme, naglašavajući intelektualni izazov."
Primena: Obrazovne kampanje, promotivni materijali za escape room igre ili radionice.
"Prikaži high-tech oko sa holografskim detaljima koji simbolizuju inovacije."
Primena: Konferencije o tehnologiji, istraživanjima i razvoju.
"Makro prikaz oka sa refleksijom cveta, kapljice vode ili leptira."
Primena: Ekološke kampanje, ilustracije u knjigama o prirodi, ili umetnički dizajn.
Primena ovih upita
Ovi upiti su korisni za:
DALL-E 3 OD ZABAVE DO ZARADE
Ukoliko još nemate knjigu u boji "DALL-E 3 OD ZABAVE DO ZARADE", možete da je kupite po akcijskoj ceni od 1.800 dinara.
Više o knjizi i korpa za naručivanje: KNJIGA
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||