PROGRAM KONFERENCIJE 24.04.2013 - sala 1:
Online biznis u regiji - šta smo naučili - case: donesi.com
Vladan Zirojević co-founder & CTO, Donesi.com
Q&A na temu globalnog online biznisa iz Srbije
Vladimir Prelovac, Prelovac Media
Personalized recommendation engine - improve your conversion!
Paulina Adamska, International Business Development Manager at Gemius
Šta kupci traže na e-prodavnicama u Srbiji
Mirjana Popović, shopmania.rs
E-servisi uprave carine u funkciji pojednostavljenja carinskih procedura i olakšavanja spoljne trgovine
Predrag Arsić, Tatjana Popadić, Uprava carine
Prihvat platnih kartica u Srbiji – iskustva iz prakse
Đorđe Šašković, direktor prodaje, eMS (član Asseco SEE)
Panel diskusija na temu "Zakonska regulativa u oblasti e-trgovine, šta je promenjeno i koje nas izmene zakona još očekuju u narednom periodu i problemi e-trgovaca u svakodnevnom poslovanju"
Moderator panela: Slobodan Marković
Učestvuju: Nebojša Vasiljević, Pomoćnik ministra spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija Žarko Ptiček IT pravnik, Jasna Matić savetnik ministra finansija, Neda Jerković ekonomski savetnik, Predrag Arsić Uprava Carine, predstavnik nonstopshop.rs
Gartner: E-trgovina u eri postmodernističke informatike
Petar Kočović - Country manager,Gartner Adriatic Serbia
Struktura tržišta e-trgovine u Srbiji i šanse za pokretanje poslovanja
Olga Maksimović, izvršni direktor Limundo d.o.o
Workshop: Implementacija sistema naplate platnim karticama
Predmet radionice su najčešća pitanja i nedoumice sa kojima se trgovci u poslovanju preko interneta susreću. Probaćemo da odgovorimo na što više Vaših pitanja kroz nekoliko tematskih oblasti kao što su obaveze usaglašavanja sa zakonskom regulativom i regulativom kartičarskih organizacija, cena usluge u poređenju sa uslugama inostranih provajdera plaćanja, tehnički aspekt implementacije itd.
Aleksandar Birovljev Banca Intesa Beograd, Branislav Popović eMS (član Asseco SEE)
Kako sam za 18 meseci izgradio i prodao startap za šestocifren iznos
Rade Joksimović,Earn Coupon d.o.o.
Workshop: Najčešće greške kod vođenja naloga na društvenim mrežama (community managementa)
Koje su to greške koje se vrlo često ponavljaju, a lako ih je izbeći? Ponedeljak, petak, mačke i bebe – zašto ovim ne treba da se bavite na društvenim mrežama (osim ako ne prodajete kalendare, hranu za ljubimce ili bebi opremu). Primeri pozitivne prakse iz regiona i sveta, jer se uči od onih koji svoj posao rade kako valja.
Sandra Kravitz Simonović, Marketing agency Šnajderaj
Uporedna analiza WooCommerce i Prestashop ecommerce rešenja u poslovnoj primeni
Vladeta Radovanović Presta Ecommerce
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||