Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Preporučujemo

Building Microservices with JavaScript

Building Microservices with JavaScript

Spring Security - Third Edition

Spring Security - Third Edition

Ekologija: Predstavljamo vam Microsoftov Zeleni kanal

Ako ste ekološki svestan korisnika, onda ćete biti sretni kada čujete da je Microsoft pokrenuto novu inicijativu koja će biti skrojena baš za ekološki obrazovane korisnike. U tom kontekstu, kompanija iz Redmonda je objavila pokretanje MSN Green kanala, najnovijeg dodatka njihovoj onlajn mreži, koji će serviratiposetiocima samo "zelene" članke, slike i video snimke. Ekološki sadržaj je glavna specijalnost menija MSN Green kanala.

"MSN je dodao novi kanal svojoj mreži za informisanje i zabavu koji se zove MSN Green - glavna stanica za onlajn resurse sa najnovijim ekološkim vestima koje istražuju probleme i preuzimaju akciju. MSN se udružio sa nekoliko vodećih medija i ekoloških izvora, kao što su MSNBC, Hearst Magazines (The Daily Green), Conservation International, Environmental Defense, Grist.org, TreeHugger.com i StopGlobalWarming.org, kako bi ponudio novi kanal," otkrio je Microsoft.

Ovo neravno nije prvi ekološki poduhvat kompanije iz REdmonda. Microsoft je jedan od glavnih motora iza LiveEarth ekološkog fenomena na globalnom nivou, a kompanija je takođe uključena u veliki broj zelenih projekata kao što je Climate Savers, alijansa u kojoj se nalaze još Google, Intel, HP, Lenovo, Dell i drugi. Preko MSN Green kanala, Microsoft će ponuditi korisnicima raznolik ekološki sadržaj i materijale, od članaka pa sve do multimedijalnih i interaktivnih projekata. Od samog početka rada MSN Green-a, korisnici će moći da uživaju u ekološkim sadržajima, alatima, slikama i video fajlovima.

"MSN Green je usmeren na zadovoljenje rastućih zahteva za zelenim sadržajima i informacijama, izmerenih na osnovu saobraćaja i klikova korisnika u ostalim kanalima mreže. Emitovanjem preko weba 7. jula 2007. godine koncerata za buđenje svesti masa o ekološkim problemima na liveearth.msn.com je bio najpopularniji zabavni onlajn događaj u istoriji na osnovu broja simultanih korisnika, koji su generisali više od 15 miliona stream-ova na dan koncerta, što premašuje broj ljudi koji su gledali koncerte na televiziji ", dodao je Microsoft.

 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272