Ekologija: Predstavljamo vam Microsoftov Zeleni kanal

 

 

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

Pregleda (30 dana / ukupno): 7 / 958

Ako ste ekološki svestan korisnika, onda ćete biti sretni kada čujete da je Microsoft pokrenuto novu inicijativu koja će biti skrojena baš za ekološki obrazovane korisnike. U tom kontekstu, kompanija iz Redmonda je objavila pokretanje MSN Green kanala, najnovijeg dodatka njihovoj onlajn mreži, koji će serviratiposetiocima samo "zelene" članke, slike i video snimke. Ekološki sadržaj je glavna specijalnost menija MSN Green kanala.

"MSN je dodao novi kanal svojoj mreži za informisanje i zabavu koji se zove MSN Green - glavna stanica za onlajn resurse sa najnovijim ekološkim vestima koje istražuju probleme i preuzimaju akciju. MSN se udružio sa nekoliko vodećih medija i ekoloških izvora, kao što su MSNBC, Hearst Magazines (The Daily Green), Conservation International, Environmental Defense, Grist.org, TreeHugger.com i StopGlobalWarming.org, kako bi ponudio novi kanal," otkrio je Microsoft.

Ovo neravno nije prvi ekološki poduhvat kompanije iz REdmonda. Microsoft je jedan od glavnih motora iza LiveEarth ekološkog fenomena na globalnom nivou, a kompanija je takođe uključena u veliki broj zelenih projekata kao što je Climate Savers, alijansa u kojoj se nalaze još Google, Intel, HP, Lenovo, Dell i drugi. Preko MSN Green kanala, Microsoft će ponuditi korisnicima raznolik ekološki sadržaj i materijale, od članaka pa sve do multimedijalnih i interaktivnih projekata. Od samog početka rada MSN Green-a, korisnici će moći da uživaju u ekološkim sadržajima, alatima, slikama i video fajlovima.

"MSN Green je usmeren na zadovoljenje rastućih zahteva za zelenim sadržajima i informacijama, izmerenih na osnovu saobraćaja i klikova korisnika u ostalim kanalima mreže. Emitovanjem preko weba 7. jula 2007. godine koncerata za buđenje svesti masa o ekološkim problemima na liveearth.msn.com je bio najpopularniji zabavni onlajn događaj u istoriji na osnovu broja simultanih korisnika, koji su generisali više od 15 miliona stream-ova na dan koncerta, što premašuje broj ljudi koji su gledali koncerte na televiziji ", dodao je Microsoft.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar