Šta ako Google kupi Yahoo i softverskom gigantu Microsoftu ostane jedna jedina kompanija sa kojom će se boriti za moć Interneta? Pa, puno stvari bi se promenilo ali ne obavezno na bolje za korisnike. Uradimo jednostavnu analizu. Ako Google kupi Yahoo i gigantski portal postane zaštitni znak Mountain View-a, ne postoji moćni protivnik za giganta pretrage, zato što je u ovom trenutku Yahoo jedina kompanija koja je u mogućnosti da se takmiči sa Google-om i koja nudi moćna rešenja. Uzmite primer tehnologije pretraživanja koja je sigurno jedna od glavnih atrakcija za obe kompanije. Google poseduje najbolji servis dok se Yahoo bori da bi ostao konkurentan.
Ako Microsoft kupi Yahoo, softverski gigant ima šansu da se suprotstavi Mountain View kompaniji i da svoje tehnologije pretraživanja približi Google-ovim. Ja mislim da svi vi znate da Live Search nije moćna alternativa za Google Search tako da je moguća implementacija Yahoo Search-a u Windows operativni sistem prilično velika šansa za ponovo konkurisanje Google-u.
Rešenja za poštu koja obezbeđuju ove dve kompanije su takođe poznati Internet rivali pošto je Yahoo Mail najstariji servis dok je Gmail poznat kao najefikasniji antispam proizvod. Ako Google kupi Yahoo, Gmail ostaje jedini mail servis, bez konkurencije i samim tim neće imati razloga da postane moćniji i efikasniji.
Većina vas verovatno misli da ako bi Google dobio Yahoo, to bi giganta pretrage učinilo najmoćnijom kompanijom na Internetu. To je verovatno istina ali razmislite malo: konkurencija je dobra, naročito za nas, korisnike zato što su kompanije stimulisane da razvijaju bolje proizvode. A ako Google kupi Yahoo, nema više konkurencije…
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||