Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Preporučujemo

Šta nas čeka - Predviđanja eksperata - II izdanje

Šta nas čeka - Predviđanja eksperata - II izdanje

Popust cena: 880 rsd

Operacioni i projektni menadžment

Operacioni i projektni menadžment

Popust cena: 1140 rsd

Google AdSense je ponovo izmenio pravila vezana za postavljanje reklama

Google AdSense stalno donosi nova pravila vezana za postavljanje njihovih reklama koja su već dosta rigorozna. Ovog puta uveli su nekoliko izmena vezanih za mesto postavljanja oglasa.

Prva interesantna promena je da reklame ne smeju da se postavljaju ispod zaglavlja na takav način da nagoveštavaju da reklame nisu reklame. Obrazloženje je da ovakva lokacija reklama može da stvori utisak da su reklame deo teksta web sajta ili posta bloga.

Ova izmena pogađa izuzetno popularan način postavljanja reklama na većini blogova, na kojima se reklama postavlja ispod naslova i pre nego što počne sadržaj. Na slici dole možete da vidite kako izgledaju ovako postavljeni oglasi.

Kao što možete da vidite, ovo novo pravilo traži od vas da se uzdržite od ovakvog postavljanja reklama. Ali nemojte odmah da paničite, jer se ovo odnosi samo na one postove i članke čiji naslovi sugerišu da su reklame deo sadržaja. Vi slobodno možete da nastavite da koristite ovaj format na vašem blogu sve dotle dok je naslov relevantan i ne vodi vas na pogrešne zaključke.

Drugo novo pravilo implicira da reklame na vašem web sajtu treba da se jasno razlikuju od sadržaja. Pogledajte sliku dole da biste videli AdSense oglase koji grubo krše ovo pravilo.

Kao što možete da vidite ovde veoma teško možete da razlikujete reklame od sadržaja. Ovakve reklame ćete najčešće videti na MFA (Made For AdSense) web sajtovima.

Zaključak

Kao i uvek ove polise će imati uticaja na veliki broj izdavača i pametno je da uvek ostanete na strani AdSense tima, jer u suprotnom rizikujete da dobijete zabranu. U vezi prve polise biće mnogo sumnjičavih pogleda, ali ne treba da brinete osim ako koristite naslove koji su sumnjivi.

Šta vi mislite o ovim novim pravilima? Očekujemo vaše komentare.

 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272