Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Preporučujemo

Ajax - trikovi

Ajax - trikovi

Popust cena: 1590 rsd

ColdFusion MX

ColdFusion MX

Popust cena: 400 rsd

Google automatski ispravlja pogrešno unete ključne reči

Google je, definitivno, jedna od najpopularnijih pretraživačkih mašina (search engines) na Internetu, te stoga ne treba da čudi što ga mnogi među nama svakodnevno koriste. Kao i kod svih drugih servisa za pretraživanje, sve što treba da uradite jeste da u tekstualno polje unesete ključnu reč i kliknete na dugme Search. Ponekad, međutim, naročito ako ste u žurbi, događa se da uneta reč bude pogrešno otkucana, usled čega ćete neminovno dobiti rezultate koji imaju malo veze sa onim što ste zaista želeli da pronađete. Na sreću, Google vam nudi opciju pod nazivom “Did you mean?” (Da li ste mislili…?) koja prikazuje preporuke u vezi željenog pretraživanja, što je veoma korisno u slučajevima kada pogrešno otkucate pretraživačku frazu. Izgleda, međutim, da u Google-u trenutno testiraju još jednu funkciju namenjenu ispravljanju pravopisnih grešaka – ova pretraživačka mašina automatski ispravlja unete reči i odmah vam na osnovu njih daje željene rezultate pretraživanja.

Ionut Alex, jedan od blogger-a na Google-u, izveštava o testiranju ove funkcije na frazi “oper labs”, i kaže da mu je pretraživačka mašina na ovaj uneti izraz odgovorila korektnim rezultatima za ključne reči “opera labs.” Ovaj blogger dalje kaže: “Ja često grešim pri unosu fraze za pretraživanje, te je za mene Google-ova ‘Did you mean…?’ opcija zaista korisna. Međutim, odnedavno sam uočio da Google automatski ispravlja ključne reči iz upita, a da prethodno uopšte ne traži odobrenje za to.

Primera radi, ako u pretraživačko polje unesete frazu ‘oper labs’, svi početni rezultati će se odnositi na frazu ‘opera labs’, koja će takođe biti istaknuta u naslovu i u snippet-ima. Na osnovu ličnog iskustva, usuđujem se da kažem kako je Google jedina pretraživačka mašina koja nudi ovu funkciju i da, barem što se tiče ovog konkretnog upita, ona sasvim korektno obavlja svoj posao.”

Nisam baš siguran da se ovde radi o potpuno novoj funkciji koja će biti implementirana u Google Search tehnologiju, jer je i postojeća “did you mean” opcija trenutno vrlo korisna. Pored toga, sasvim je moguće da su zaposleni u kompaniji Opera izvršili odgovarajuću optimizaciju svog zvaničnog web sajta za različite ključne reči, uključujući i reč “oper”, pravopisnu grešku koju mnogi korisnici prave prilikom pretraživanja. Dakle, dok se ne objavi zvanično saopštenje, sve ovo treba shvatiti kao čistu spekulaciju.

 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272