Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Preporučujemo

ColdFusion MX

ColdFusion MX

Popust cena: 400 rsd

Mesta na Internetu koja obavezno morate da posetite

Mesta na Internetu koja obavezno morate da posetite

Popust cena: 440 rsd

Google dominira nad Yahoo-om u prvom kvartalu

Ako bi zarada u prvom kvartalu 2007. godine bila visina Google bi bio apsolutni div, koji se nadnosi nad majušnom masom koju čini Yahoo. Sa svakim danom koji prođe Google postaje veći i jači, dok se Yahoo trudi iz petnih žila da ga ne zgazi podivljali fiskalni div koji predstavlja Google. Google je ogar, dok je Yahoo maleni patuljak. Mislim da je ovo bila najgora finansijska analogija ikada napravljena.

Ali suština je ostala ista. Google-ova zarada (3.66 milijardi dolara) je za više od duplo veća od Yahoo-ove zarade (1.67 milijardi dolara) u prvom kvartalu. Takav je trenutni odnos dve kompanije koje su pre dve godine zarađivale podjednako. Ali kao što vam svako ko je prošao kroz pubertet može potvrditi, za dve godine može svašta da se desi. -Google je postao najveći brend na svetu, dok je Yahoo nazadovao, postajući sve nevažniji sa svakim danom koji prođe. Ali kako se to desilo? Pare od pretraživanja, eto kako. Google se kladio na pobedničkog konja u obliku para od reklama. Oni su usavršili ono što rade sa takvom efikasnošću da su sada odgovorni za 50% svih pretraživanja na Internetu. Sa druge strane, Yahoo je krenuo u izgradnju onlajn medijske imperije, što ih je jako mnogo koštalo. A kako stvari trenutno stoje, Google ne pokazuje znake usporavanja, a Yahoo ne pokazuje znake ubrzavanja, što predskazuje svetlu budućnost za diva i još svetliju budućnost za loše skovane analogije.

 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272