Ne tako davno, Google.com se nalazio na 2. mestu na Alexa.com-ovoj listi najposećenijih web sajtova na svetu. Međutim, nedavno je Google potisnut sa drugog mesta i lista sada izgleda ovako:
Da tako je, Google je potisnut sa pozicije broj 2 od sopstvenog YouTube web sajta koji su kupili oktobra 2006. godine Interesantan članak na Yahoo News špekuliše da onlajn video sajtovi nude mnogo više od puke zabave. Kevin Riley, ekspert za web saobraćaj i Internet marketing je istražio vrednost koju nude video web sajtovi. Evo šta je on rekao u vezi toga:
“Kao neko ko se do sada fokusirao na onlajn marketing koristeći tradicionalne pretrage kao što je PPC i SEO, ja sam prvo mislio da web sajtovi za deljenje video sadržaja neće nuditi neki značajan marketinški potencijal”, objašnjava Riley. “Ali kada sam primetio kako video sadržaji postavljeni u određene niše dobijaju ogroman broj poseta i kako se visoko rangiraju u rezultatima pretraživanja za relevantne ključne reči, znao sam da će potencijal za reklamiranjem pomoću video sadržaja eksplodirati”.
Šta sve ovo znači za nas? Pa, izgleda da će ljudi sve više da koriste video sadržaje kao novi metod reklamiranja i da će tražiti razne načine da upotrebe video za promociju
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||