Nazad u oktobru Google-ov podpredsednik za proizvode za pretraživanje, Marissa Mayer, je rekla da manje od 1% Google-ovih korisnika koristi dugme I’m Feeling Lucky. Ne iznenađuje me što se ovo dugme tako malo koristi, ali iako se radi o tako malom procentu to ima veliki uticaj na Google.
Kada korisnici kliknu na dugme I’m Feeling Lucky oni se trenutno prebacuju na web sajt koji se nalazi u prvom rezultatu pretraživanja. To znači da oni u potpunosti preskaču stranicu sa rezultatima pretraživanja i samim tim zaobilaze i sve reklame. Iako se dugme I’m Feeling Lucky veoma malo koristi, analitičari su izračunali da samo postojanje ovog dugmeta košta Google 110 miliona dolara na godišnjem nivou.
Mislim da je ova brojka malo preterana pošto mi nismo upoznati sa tačnom statistikom upotrebe ovog dugmeta, ali ostaje činjenica da ih ovo dugme košta milione dolara. Google je ostavio ovo dugme samo zato što su ljudi navikli da ga vide, ali ko bi pomislio da gube milione dolara zbog njega?
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||