Verovali ili ne, mobilni telefoni govore mnogo o vlasnicima, pokazala je nova studija.
U pogledu toga koji telefon poseduju ljudi, sociolog i analitičar ponašanja, Dejvid Šalke smatra da oni mogu pokazati životne navike prema radu, odmoru i zabavi.
- Često čujemo da neko kaže kako automobil upravo odgovara karakteristikama vlasnika, ali smatram da je isti slučaj i sa mobilnim telefonima, navodi Šalke.
Tipičan korisnik iPhone-a je čovek pun života, IT-jevac koji smatra da kompjuteri treba da imaju kontrolu nad našim životom. iPhone je, ustvari, Alfa Romeo, smatra ovaj sociolog.
Korisnici SonyEricssona obožavaju društveni život i brzu hranu, dok korisnici LG mobilnih telefona su najčešće devojke između 14 i 24 godina, koje ne razmišljaju mehanički i ne žele da plaćaju TV. LG je, ustvari, Kia, upoređuje Šalke sa auto-brendovima.
Korisnici Samsunga su konzervativni "umovi" iznad 50 godina koji ne preuzimaju rizike. Samsung je Daihatsu.
BlackBerry
korisnici su obično ljudi sa debelim novčanikom, najčešće između 35 i 49 godina starosti.
Korisnici Nokije su oba pola između 14 i 24 godina, koji obožavaju da igraju video-igrice, kako na konzolama, tako i na mobilnim telefonima. Nokia je sigurna opcija, ili Toyota u svetu mobilnih telefona, završava Šalke. (Economy.rs, 31. januar 2011.)
LINK.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||