Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Preporučujemo

Ajax - trikovi

Ajax - trikovi

Popust cena: 1590 rsd

ColdFusion MX

ColdFusion MX

Popust cena: 400 rsd

Kako je Google završio sa logom koji svi odlično poznajemo

Da li ste se ikada zapitali kako je Google došao do svog logoa? Dizajner logoa, Ruth Kedar, nedavno je govorila o tome koji su sve elementi bili u igri, pa je čak i podelila nekoliko ranih ideja sa nama. 

Iznenađujuće je da je celokupan proces definisanja logoa počeo mnogo komplikovanije od jednostavnog logoa koji je danas poznat u čitavom svetu. Wired je objavio članak koji sadrži i ostale prototipove logoa koji su bili u igri, a u nastavku teksta možete da vidite nekoliko logoa koji su se nama svideli.

Kada je Kedar angažovana za dizajniranje logoa, Sergey Brin i Larry Page su joj rekli da žele nešto jedinstveno što će ih razlikovati od ostalih mašina za pretraživanje koje su u to vreme bile popularne.

Gore možete da vidite jedan od prvih prototipova koje je Kedar dizajnirala. Namena šare je da nam nagovesti da se “nešto dešava u beskonačnosti”.

U obzir je došla i verzija sa nišanom i lupom, ali osnivači Google-a su smatrali da je prisustvo oba elementa istovremeno previše.

Kada je Kedar saznala da se Brin-u i Page-u sviđa lupa i nišan, ali ne istovremeno, probala je varijantu samo sa lupom. Ovaj logo je jedan od mojih omiljenih, ali ga nisu prihvatili pošto nisu želeli logo koji će da asocira korisnike da je pretraživanje jedini put kojim će Google da ide. Nasmešena usta su trebala da predstavljaju “sretne rezultate i pozitivno iskustvo pretraživanja”.

Nakon ekspeirmentisanja sa različitim bojama i uglovima slova, izabrali su sadašnji Google logo. Kao što možda već znate, primarne boje su crvena, plava i žuta, ali su ubacili i malo zelene kako bi pokazali da “Google ne prati pravila”.

I tako je nastao Google logo koji je jednostavan i poznat širom zemaljske kugle. Times-Roman font sa serifima je upotrebljen kako bi bio lakši za čitanje. Dobro je što su odbacili varijantu sa lupom i nasmejanim ustima, pošto je Google stvarno postao mnogo više od portala za pretraživanje.

 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272