Microsoft kupuje Farecast za 115 miliona dolara

 

 

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

Pregleda (30 dana / ukupno): 1 / 802

Microsoft je kupio Farecast, servis za cene putovanja/upoređivanje/i rezervacije, koji je konkurentan sličnim web servisima kao što su Travelocity, Orbitz i Kayak. Ono što izdvaja Farecast od drugih servisa je to što je sajt fokusiran na predviđanja. Na osnovu trendova, Farecast može da pomogne korisnicima da predvide da li će se u budućnosti cene povećavati ili smanjivati.

Seattle Post Intelligencer kaže da je Microsoft platio 115 miliona dolara za kompaniju.

U postu bloga, Farecast kaže veoma malo o prodaji osim da je "stvoreni odlični uslovi za razvoj Farecast-a". Farecast je već bio deo Microsoft-ovog MSN Travel sajta (http://travel.msn.com/).

Nije još jasno da li će i kako će Microsoft iskoristiti Farecast i njegovu tehnologiju, osim kao sajt posvećen putovanjima.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar