Microsoft je kupio Farecast, servis za cene putovanja/upoređivanje/i rezervacije, koji je konkurentan sličnim web servisima kao što su Travelocity, Orbitz i Kayak. Ono što izdvaja Farecast od drugih servisa je to što je sajt fokusiran na predviđanja. Na osnovu trendova, Farecast može da pomogne korisnicima da predvide da li će se u budućnosti cene povećavati ili smanjivati.
Seattle Post Intelligencer kaže da je Microsoft platio 115 miliona dolara za kompaniju.
U postu bloga, Farecast kaže veoma malo o prodaji osim da je "stvoreni odlični uslovi za razvoj Farecast-a". Farecast je već bio deo Microsoft-ovog MSN Travel sajta (http://travel.msn.com/).
Nije još jasno da li će i kako će Microsoft iskoristiti Farecast i njegovu tehnologiju, osim kao sajt posvećen putovanjima.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||