Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Preporučujemo

Ajax - trikovi

Ajax - trikovi

Popust cena: 1590 rsd

ColdFusion MX

ColdFusion MX

Popust cena: 400 rsd

MySpace-ove anti-spem mere su potpuno beskorisne

MySpace ohrabruje svoje korisnike da učestvuju u dobrovoljnoj anti-spem akciji kako bi se zaštitili od spema, koji postaje sve veći problem za MySpace korisnike. Zvaničan savet pristigao od MySpace-a preko njihovog newsletter-a je da probaju sledeću tehniku: blokirajte sve non-friend-ove da ne biste primali poruke od njih, blokirajte sve korisnike iznad 18 godina, u zavisnosti od toga koliko vi imate godina, i dozvolite samo onim korisnicima koji znaju vaše prezime da vam šalju friend zahteve.



Interesantno je to da iako MySpace kaže da su ovo nove tehnike, nijedna od njih nije od suštinske važnosti. A nisu ni posebno uspešne u borbi protiv spema. Niko ko je mlađi od osamnaest godina neće blokirati one starije od 18 godina. To bi bilo potpuno glupo, jer bi se tako blokirala potencijalna komunikacija između roditelja i tinejdžera. Pa, ako ste tinejdžer kojeg roditelji nerviraju, onda ima smisla. Ali jedino u tom slučaju, i to samo sa stanovišta tinejdžera.

Zatim je tu blokiranje ne-friends-ova tako da ne mogu da vam šalju e-mail poruke. Vi morate da budete prijatelj (friend) da biste komentarisali nečiji profil, zato se pitamo, ako je ovo socijalna mreža, kako ona može da se razvija ako non-friendovi ne mogu da šalju poruke jedni drugima i tako postanu prijatelji?

Najverovatnije najefikasnija anti-spem mera je ona koja je spomenuta u njihovom newsletter-u, koja postoji već neko vreme: Captcha funkcija, koja zahteva od non-friend-ova da unesu grafički generisani kod pre nego što pošalju poruku ili vam pošalju friend poziv. Veoma praktična i potpuno neiskorištena funkcija, Captcha eliminiše iz sistema automatizovano smeće koje ne može da izađe na kraj sa Captcha slikama. To je jedina MySpace anti-spem mera koju vredi koristiti.

Uprkos politike protiv neželjene pošte, šteta je što MySpace ne uzima ozbiljno izveštaje korisnika o spemu. Da li je to jedan od razloga što mnogi korisnici prelaze u Facebook? Ili popustljivost MySpace-a ima veze sa strateškim potezom da se sačuva pozicija  šestog najposećenijeg web sajta na svetu?

 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272