Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

 

Access

Alternativna učenja

Analiza podataka

Android

Animacija

Antropologija

Apple - MAC OS X

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Audio, Multimedia, Video

Autobiografija

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Automobili

Bajke

Baze podataka

Biografija

Biološke nauke

Blockchain

Botanika

C++ Visual C++ C#

ChatGPT

CSS

Dečije knjige

Delphi

Digitalna fotografija

Dizajn

Django

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

E-komerc

ECDL

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

FULL STACK DEVELOPMENT

Funkcionalno programiranje

Generativna veštačka inteligencija

Geografija

Geologija

Git i GitHub

GOOGLE

GPT

Grafika, Dizajn, Štampa

Građevinarstvo

Hardver

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Internet

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Java

JavaScript

Joomla

jQuery

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinsko učenje

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Mreže

MS Office

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

Obrada teksta

OFFICE 2013

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

PHP I MYSQL

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Poslovanje

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Programiranje

Projektovanje softvera

Psihologija

Publicistika

Putopis

Python programiranje

Računarstvo u oblaku

Raspberry PI

Razvoj

Rečnici

Religija

Robotika

Roman

Ruby i Ruby on Rails

Satira

Saveti

Serija Roberta C. Martina

Sertifikati

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

SQL

Statistika

Strip

Tabele

Tableti

Tehnologija

Telekomunikacije

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Unix, Linux

Urbanizam

UX DIZAJN

Veštačka inteligencija

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Windows

Windows 7

Windows 8

WordPress

Zaštita i sigurnost

Zoologija

 

Vesti – Marketing

Ukupno: 17, strana 1 od 1

14. maja održava se Digital Day 2013

 

 

 

Digital Day 2013. Sveže informacije o sve većoj zastupljenosti video advertajzinga publici će predstaviti Andy Chen, „angel“ investitor i savetnik na nekoliko projekata i tehnoloških start-up-a u Evropi i SAD-u, danas generalni direktor kompanije Preview Networks. Gospodin Chen je stručnjak sa veoma značajnim iskustvom u digitalnoj industriji i trostrukom diplomom iz oblasti arhitekture, urbanizma i skandinavske kulture sa Univerziteta u Kaliforniji, Univerziteta Berkeley u SAD-u i MBA diplomom Univerziteta u Stokholmu, a deo svog znanja i iskustva će preneti domaćoj publici na ovogodišnjem Digital Day-u. Na listi inostranih predavača nalazi se i Tom Bowman, potpredsednik globalne strategije i marketing aktivnosti BBC Worldwide u Velikoj Britaniji. Tom danas vodi i koordinira globalni tim zadužen za prodajne aktivnosti, brendirani sadržaj i specijalizovana oglasna rešenja za sve internacionalne TV i digitalne medijske službe BBC-ja. Jedan od najistaknutijih predavača ove manifestacije je Alison Fennah, zamenik predsednika IAB Europe odgovorna za razvoj programa istraživanja i marketinga. Veliki deo karijere proveden u sektoru marketinga, finansija i na razvoju poslovanja, obogatili su njeno iskustvo i doprineli stvaranju eksperta kakav je Alison danas. Ona će se osvrnuti na specifične podatke o Srpskom digitalnom ržištu do kojih je došla Mediascope Europe studija sprovedena od strane IAB Europe. Publika će takođe imati priliku da se bolje upozna sa temom “Mobilni i online kanali u kupovnim tokovima u Srbiji” koju će im približiti regionalni direktor za razvoj digitalnog tržišta informacija, jedne od najvećih istraživačkih agencija GfK, Caroline Henne. Panel na temu „Stručnost u vođenju digitalnih kampanja” moderiraće Rade Tričković, managing direktor Httpoola, dok će se među panelistima naći predstavnici nekih od najznačajnijih domaćih agencija, oglašivača i online izdavača. Biografije svih predavača i panelista možete pročitati na stranicama povećenim konferenciji. Prijavljivanjem u periodu do 28. 4. obezbeđujete sebi učešće na Digital Day-u po specijalnoj ceni od 6. 500 dinara, dok će se nakon toga ulaznice prodavati po ceni od 7. 500 dinara. Za 3 i više poručenih ulaznica važi popust od 10%, a ulaznice mogu se poručiti preko zvaničnog sajta udruženja IAB Serbia. PREDAVAČI: Neki od predavača koje ćete moći da čujete na ovogodišnjoj konferenciji Digital Day 2013 su:Alison Fennah, Vice President, Research and Marketing (IAB Europe) Vladimir Aranđelović, Predsednik Upravnog odbora (IAB Serbia) Tom Bowman, Vice President, Strategy & Operations, Global Advertising Sales (BBC Worldwide) Andy Chen, CEO (Preview Networks) Adda Kirkili, Head of International Business Development (Thinkdigital) Caroline Henne, Regional Business Development Director Digital Market Intelligence CEE-META (GfK) Denis Tsarev, Head of Mobile Department and Special Projects (Convergent Media Group) Eldad Zenati, Founder (ipyro) Rade Tricković, Managing director (Httpool) Manuela Stamatović, Direktor marketinga (ERSTE bank) Tijana Svorcan, Online Advertising Director, (Color Press Grupa) Bojan Rendulić, Managing Director, (Fastbridge) Jovan Protić, Direktor specijalnih izdanja, (Ringier Axel Springer) Ivan Dimitrijević, Direktor marketinga (Telegraf) Srdjan Erceg, Business Development Officer & Founder (Huge Media)IAB SerbiaInteractive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe. MisijaIAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou. CiljeviIAB Serbia je osnovan sa namerom da ostvaruje sledeće ciljeve kako bi na najbolji način služio ostvarivanju svoje misije:Promocija digitalnog marketinga i upoznavanje javnosti sa njegovim mogućnostima i prednostima;Povećanje tržišta digitalnog i interaktivnog oglašavanja omogućavanjem adekvatne edukacije svim stranama koje se njime bave;Povećanje potrošnje na online oglašavanje u okviru ukupne potrošnje na medijsko oglašavanje u Srbiji;Propisivanje i predlaganje standarda u internet oglašavanju i merenjima koja se tiču internet oglašavanja. IAB SRBIJA.
 
   

Brand24 za merenje prepoznatljivosti vašeg brenda

 

 

 

Brand24 je alat koji vam pomaže da:   Merite prepoznatljivost vašeg brenda: Praćenjem pomena vašeg brenda, konkurenta i ključnih reči na internetu i društvenim mrežama. Analizom trendova pomena i identifikacijom ključnih lokacija i platformi gde se o vama najviše razgovara. Dobijanjem uvida u slike, emocije i sentiment vezane za pomen brande.   Analizirate konkurente: Praćenjem aktivnosti vaših konkurenta na online medijima i društvenim mrežama. Uporedom svoje prepoznatljivosti sa konkurentima i identifikacijom njihovih uspešnih kampanja. Otkrivanjem novih tržišnih trendova i potencijalnih partnera.   Otkrijete uvide o kupcima: Analizom razgovora o vašem brandu i proizvodima/uslugama na internetu i društvenim mrežama. Identifikacijom ključnih tema, interesovanja i potreba vaših kupaca. Dobijanjem uvida u želje i mišljenja vaših kupaca, što vam pomaže da poboljšate vaše proizvode/usluge, marketing i komunikaciju.   Ukratko, Brand24 je sve-u-jednom platforma za praćenje i analizu online reputacije i tržišnih trendova vezanih za vaš brand. To vam omogućava da donesete bolje odluke o marketingu, prodaji i razvoju biznisa. Kliknite na link Brand24: https://brand24. com/ da saznate više i pogledate demo kako alat funkcioniše u praksi
 
   

Brojevi dana, 10 godina LinkedIna

 

 

 

10LinkedIn. 3Nastavak filma rađenog po popularnom Marvelovom stripu u kome glavnu ulogu igra Robert Dauni Mlađi, prikupio je na blagajnama prvog vikenda prikazivanja u Americi ukupno 175,3 miliona dolara. Bolji rezlultat od ovog filma ostvario je samo film "Osvetnici" iz 2010. godine, koji se takođe zasniva na stripu o Marvelovim junacima, sa 207,4 miliona dolara. B92.
 
   

Infografika dana - Marketing na mobilnim mrežama

 

 

 

Bum mobilnog marketingaDA LI STE SE MOBILISALI?
 
   

Infografika dana Portret LinkedIn korisnika

 

 

 

Prosečan LinkedIn korisnikINFOGRAFIKA.
 
   

Ja sam Andrew Miller i imam preko 400.000 pratilaca na Pinterestu

 

 

 

Andrew Miller na PinterestuWriter | Wieden+Kennedy | Tokyo | Nike | PlayStation | Google | Creative | McSweeney's | Tweetnik | Blogger | Advertising | BlazerManiac | The Copilot™PINTERESTPrivukao nas je tvit da ima preko 400. 000 pratilaca na Pinterestu. Dan kasnije, 30. avgusta, statistika je fantastična:Da li znate nekog autora na Pinterestu kome broj pratilaca raste ovom brzinom?Broj neprekidno raste. Od 35 panela, nas je privukao onaj koji sadrži korice knjiga:Korice za knjigu Harukija Murakamija 1Q94. ANDREW MILLER - FILMSajt koji možda niste posetiliAndrew Miller is a writer from Portland, Oregon. Miller is currently a copywriter at Wieden+Kennedy Tokyo creating advertising for Nike, PlayStation and Google. He also contributes humor and satirical writing to McSweeney's Internet Tendency, College Humor and various other online publications. Prior to his career as a creative, Miller pursued a career in professional baseball and had a major league tryout as a starting pitcher. Miller was also a shooting guard for his high school varsity basketball team. He is a lifelong Portland Trailblazer fan and roots for the Seattle Mariners and St. Louis Cardinals every spring. POSETITE SAJT
 
   

LinkedIn ili prvih 200 miliona je najteže osvojiti

 

 

 

Infografika LinkedIn i 200 milionaDanas smo dobili i ovu poruku:Profit LinkeIna je premašio očekivanjaNAJVEĆA profesionalna društvena mreža Linkedin ostvarila je u poslednjm kvartalu 2012. povećanje profita za 82 odsto i sada iznosi 303,6 miliona dolara, što je iznad svih procena analitičara. Kako prenosi Blumberg, analitičari su očekivali da će dobit dosegnuti maksimalnih 279,7 miliona dolara. Profit po akciji je iznosio 35 centi, što je premašilo projekcije da će prosečna cena akcije biti 19 centi. Baza oglašivača se povećala za osam odsto i sada iznosi 202 miliona. Linkedin je, takođe, jedan od napopularnijih sajtova za traženje posla, zbog čega kompanija prodaje sve više pretplata, kako bi firmama olakšala potragu za pravim kadrovima. Prihod od softvera koji koriste i nezaposleni i kompanije za angažovanje radnika popeo se 90 odsto, na 161 milion dolara, što čini 53 odsto ukupne prodaje. Prihod od oglašavanja je u poslednjem kvartalu 2012 godine porastao 68 odsto, na 83,2 miliona dolara, i prodaja premium pretplate sa dodatnim alatima za korisnike koji traže posao se povećala 79 odsto i iznosi 59,4 miliona. NOVOSTI.
 
   

LinkedIn tvitovi danas 10. januara 2013. godine

 

 

 

Nutricionista ĆuftaTwitter: @pecoKako da upotrebite LinkedIn za svoju firmu@iloveambrosiaKAKO DA KORISTITE LinkedIn u svojoj kompaniji. Od 100 do 200 miliona korisnikaPrvih 100 miliona korisnika LinkedIn je dostigao u martu 2011. godine. 200 miliona u januaru 2013. godine ili prosečno 172. 000 svakoga dana. LinkedIn povezuje ljude iz preko 200 zemalja. Najviše korisnika ima u SAD, preko 74 miliona. Zemlja iz koje se članstvo najbrže povećava je Turska. Zatim Kolumbija i Indonezija. U IT i servise je grupisano preko 4 miliona korisnika. Ovo su korisnici sa najviše veza:1) businessman and entrepreneur Richard Branson; 2) U. S. President Barack Obama; 3) alternative medicine guru Deepak Chopra; 4) self-help book author Tony Robbins; and at 5) LinkedIn’s own CEO, Jeff Weiner. LINK.
 
   

LinkedIN – Prevara 419

 

 

 

Eksperti iz SophosLabsa, Sophos-ove globalne mreže centara za analizu virusa, spyware-a i spama, upozorili su na opasnost povezivanja sa ljudima koje ne poznajete preko web sajta LinkedIn. Novi izveštaji ukazuju na to su sajber kriminalci okupirali LinkedIn. Finansijska prevara, poznata kao Prevara 419, danas se često sreće u korisničkim inbox-ovima. Skoro da možemo reći da predstavlja tipičnu prevaru jer počinje sa tvrdnjom da vam nudi malo bogatstvo u formi dobitka na lutriji ili nekog nasledstva, naravno, sve zarad dobijanja informacija o bankovnim računima i pristupnim šiframa. Početkom ove nedelje, Prevara 419 se raširila putem LinkedIn web sajta, tvrdeći da dolazi od 22-godišnje devojke koja živi na Obali Slonovače koja je nasledila $6. 5 milliona od njenog pokojnog oca. Na kraju poruke se traže informacije o bankovnom računu i mole se potencijalne žrtve da odgovore na Yahoo! email adresu u narednih 7 dana. http://www. sophos. com/ Pripremio: Milenko Kusurović
 
   

Marketing ITD, sajt koji možda niste posetili i kako da verifikujete nalog na Tviteru

 

 

 

Marketing ITDMARKETING ITDmarketingITD tim Sandra Kravitz Simonović gl. i odg. Tamara Dragić Dragana Marković Aca Todorović Miloš Raičević Nikola Đokić Dušan Bojnović Anči Margetić Ljiljana Đurić Una Dimitrijević Nemanja Veselinović Kako da verifikujete nalog na TviteruSinoć smo objavili da je nalog predsednika Srbije  na Twitteru @predsednikrs dobio i zvaničnu potvrdu da je pravi (verified), a danas donosimo informacije i kako je do toga došlo. Naime, iako Twitter navodi da zvanično nije moguće zatražiti potvrdu autentičnosti naloga – istina je nešto drugačija. Od izvora iz predsedničkog kabineta saznajemo da je prvi korak ipak došao sa njihove strane: iscrpnom pretragom pronađena je kontakt osoba iz Twittera zadužena upravo za ovu vrstu naloga. Kada je dobijen spisak potrebnih podataka za potvrdu identiteta (jedan od dokaza bio je i mail poslat sa naloga ___@predsednik. rs), zahtev je sa potrebnim podacima prosleđen, i u roku od 7 dana je proces verifikacije završen. Ukoliko, dakle, želite da dobijete verified account pored svog imena, ili naziva brenda/kompanije, moraćete malo da istražite. Sigurno je da Twitter nije bez razloga ukinuo opciju direktnog apliciranja za potvrđene naloge, a neke od razloga potražite i u ovoj diskusiji. Veliki brendovi, popularne ličnosti, priznati stručnjaci i slične kategorije imaju tu sreću da im se Twitter sam obrati, kao što je na zabavan način objasnio Anil Dash. Nama ostalima ostaje da radimo na sopstvenom identitetu, ili da pronađemo ko je ta misteriozna osoba u kompaniji Twitter koja se bavi potvrdom indentiteta naloga :)
 
   

Novi časopis WOMAN & CITY jer ovde žene žive u gradu

 

 

 

ŽENA I GRAD- Meni je veoma zanimljiv, biće interesantan ženama, jer je pre svega njima namenjen. Imam tu  čast da je u prvom broju objavljena priča o meni, a predstavila sam i svoje ćerke Milicu i Lenku. Ono što mi se između ostalog dopada jeste što ne zalaze baš u neke detalje, već vrlo poštuju sagovornika. Retki su novinari koji rade za ovu vrstu časopisa, a da im nije od presudne važnosti otkrivanje tračeva – kaže Bilja. "Women & City" namenjen je modernoj ženi koja želi da se na najbrži i najjednostavniji način informiše o stvarima koje je zanimaju - o stilu života, karijeri, lepoti, porodici, zdravlju, majčinstvu, uređenju doma i mnogim drugim sferama koje život žena u današanje vreme čine lakšim, praktičnijim i zabavnijim, a evo kako je nastala ideja za pokretanje časopisa…- Kao i svaka žena, obožavam časopise – kaže za Naxi portal urednica Valentina Katić - i moram da kupim 10 različitih da bih pronašla sve što me interesuje. Ovaj časopis je namenjen ženama različitih interesovanja i različitih uzrasta. Ima sadržaja i za tinejdžerke i za mlade uspešne žene i one koje već znaju šta hoće. Želeli smo na trenutak da unesemo u Beograd dah Njujorka, da ispratimo modu, da prenesemo neke priče koje poznati nemaju prilike da ispričaju jer su opterećeni skandalima – objašnjava Valentina. - Želeli smo da bude besplatan, dostupan ženama bilo da se nalaze u kupovini, bioskopu ili nekom popularnom kafiću. Da ponesete kući nešto što će vas opustiti, nasmejati, odmoriti…- završava priču o svom prvencu Valentina. Nije ovo časopis isključivo za žene, jer i muškarci mogu da otkriju mnoge tajne o lepšem polu i pročitaju interesantne intervjue. Među brojnim muškarcima koji su bili na promociji, pitali smo našeg prijatelja, kompozitora Sanju Ilića da li mu se dopada "Woman & City". -Super je časopis, odličan naslov, fenomenalna štampa, a ono što je važno jeste da je sadržaj veoma bogat. Dobre reportaže, intervjui, dobre fotografije. . . Mislim da će imati dobru prođu kod čitalaca - kaže Sanja. I mi mislimo isto i predlažemo da odmah potražite "Woman & City". LINK.
 
   

Osam razloga zbog kojih bi srednjoškolci trebalo da budu na LinkedIn-u

 

 

 

Srednjoškolci i LinkedIn Ja predviđam da će LinkedIn uskoro pomeriti njihovu starosnu granicu ili je u potpunosti eliminisati. Razmislite o tome da je starosna granica na Facebooku 13 godina, a sajt svakodnevno koriste stotine hiljada, ako ne i milioni dece mlađe od 13 godina. Za razliku od Facebooka, LinkedIn nema određeno mesto za unos datuma rođenja. Evo primera kako tinejdžeri mogu da ga koriste: Ranije ovog meseca, kada se prijavljivala za posao, nadajući se da će se zaposliti nakon završavanja srednje škole, 29. maja, Genella Minot, 17-godišnjakinja iz Port Saint Lucie-a, Fla. , shvatila je da umesto da pošalje revidirani rezime za svaki novi posao, može da kreira profil na LinkedIn-u i postavi ga tamo. Takođe se nada da će potencijalni poslodavac videti njenu LinkedIn stranicu i ponuditi joj posao. “Tamo su sve moje informacije,” kaže ona. “Nadam se da će poslodavac da dođe do nje. ” Minot-ine kvalifikacije uključuju sertifikate za reanimaciju i prvu pomoć i kurs za brigu o deci od 40 sati koji je završila u Florida Department of Children and Families. Takođe, radila je kao omladinski mentor i volontirala u regionalnom zdravstvenom centru. Njen cilj: briga o deci ili zdravlju u toku leta što bi mogla da radi kao honorarni posao kada na jesen započne studije na Indian River State College-u. Da sam ja Minot-in savetnik za karijeru, dao bih joj neka uputstva kako da ojača svoj profil. Najvažnije je da bi trebala da se poveže sa odraslima, uključujući nastavnike i supervizore na njenom volonterskom radnom mestu. Trenutno ona nema nijednu vezu, što znači da uskraćuje jednu od najvećih moći LinkedIn-a, mogućnost da se razgrana od svojih kontakata do drugih ljudi koje ne poznaje lično. Čak i ako se poveže samo sa rodbinom, postaviće sebe u jaču poziciju za buduće umrežavanje. Moguće je, na primer, da njena tetka ima prijatelja i obdaništu gde ona želi da radi. Evo osam razloga zbog kojih mislim da bi srednjoškolci trebali da budu na LinkedIn mreži: 1. Da biste dobili prilagođen LinkedIn URL.  To će postaviti vašu LinkedIn stranicu na vrh Google pretrage vašeg imena. Što ranije to uradite tim bolje. Evo kako da to uradite: Na stranici vašeg profila pored pravougaonog sivog dugmeta “Edit”, desno od vašeg imena, kliknite na padajući meni, a zatim kliknite na “Manage public profile settings. ” Na polovini stranice sa desne strane videćete sivu liniju sa tekstom “Your public profile URL. ” Ispod linije, kliknite na plavi tekst “Customize your public profile URL. ” Unesite vaše ime i prezime. Ako je ono već zauzeto, pokušajte da obrnete redosled – prvo prezime pa zatim ime. Ako je i to zauzeto, pokušajte da dodate i inicijale ili skraćenicu za mesto u kojem živite. Pošto je sada LinkedIn veoma popularan, ovo može biti malo problematično za korisnike koji imaju uobičajeno ime. Ali i PetarPetrović75 je bolje nego nasumični URL koji vam sajt dodeljuje. 2. Da biste kreirali trajne veze. Možda vas profesor književnosti voli, a pre nego što je postao profesor radio je u izdavaštvu, gde biste vi želeli da stažirate. Ili direktor kampa u kojem ste radili prošlog leta ima bliskog prijatelja u bolnici u kojoj pokušavate da dobijete poziciju honorarnog istraživača. Umreženi kontakti kao što su ovi mogu da budu veoma vredni. Povežite se sa što više odraslih koji poznaju vas i vaš rad. Vršnjačke veze su takođe veoma važne. Vaši prijatelji i njihovi prijatelji možda upravo rade na mestu na kojem biste i vi želeli. 3. Da biste dobili preporuke i podršku.  Ako radite volonterski staž u prodavnici motocikla, zamolite šefa da vam napiše sjajne preporuke u kojoj se spominju specifične stvari koje ste dobro uradili, kao što je odnos sa klijentima, i da uvek stižete ranije i odlazite kasnije sa posla. Učenici kao što je Minot, trebali bi da specifikuju svoje veštine iz duge liste koje LinkedIn nudi, kao što su briga o deci, razvoj deteta i zaštita dece. Odrasli sa kojima je radila na volonterskim poslovima će je podržati. Pošto se podrška akumulira tokom vremena, dobro je početi što ranije. 4. Da biste istakli nagrade.  Ako ste član ozbiljnog akademskog kluba kao što je debatni tim i osvajate nagrade, ili je vaš esej osvojio nagradu na nacionalnom konkursu za pisanje, potencijalni poslodavci će to želeti da znaju. Kreirajte odeljak Počasti i nagrade na vašem profilu i održavajte ga ažurnim. 5. Da biste pokazali da ste ozbiljni. Većina potencijalnih poslodavaca će ubaciti vaše ime u Google pretragu. Ako imate LinkedIn profil, to govori potencijalnom šefu da ste ozbiljni u gradnji svoje karijere a ne koristite mrežu samo za druženje. Maria Stein, Director of Career Services na Northeastern Univerzitetu u Bostonu kaže da za studente LinkedIn profil “pokazuje da razmišljaju unapred i da znaju da su njihove sposobnosti prenosive. ” Ako srednjoškolac ima LinkedIn profil, to pokazuje da je on nekoliko koraka ispred drugih. 6. Da biste poboljšali vašu aplikaciju za fakultet.  Ovaj savet vam dajem sa upozorenjem: ja sam čuo da kancelarije za upis rutinski pretražuju na Google pretrazi studente koji se prijavljuju na fakultet i proučavaju njihove Facebook stranice. Ali sam ja pozvao sedam nasumično izabranih kancelarija za upis, uključujući i University of Chicago, Haverford i Babson, i niko od njih nije rekao da to rade kao deo procesa evaluacije. “Mi nemamo propusni opseg,” rekao je dekan prijema na Babsonu, Grant Gosselin. Neke škole kao što je Bates imaju striktnu politiku o ne pretraživanju naloga učenika na društvenim mrežama. Ali, dekan prijema na Haverfordu, Jess Lord, priznaje da se LinkedIn profil “veoma razlikuje” od Facebook stranice. Ukoliko učenik usmeri prijemnu kancelariju na LinkedIn, Lord kaže da njegovo osoblje može da pogleda, znajući da je to umrežavanje i profesionalno dostignuće, posebno zato što Haverford brine o istoriji poslova svojih studenata. 7. Da biste impresionirali potencijalne poslodavce.  Ako tražite posao za letnje mesece i vaša konkurencija ima samo rezime ali ne i LinkedIn profil, menadžer zapošljavanja će verovatno biti impresioniran što ste unapred uspostavili prisustvo na LinkedIn mreži, posebno ako imate nekoliko jakih preporuka, više podrške, desetine veza i istoriju poslova koja prikazuje da ste održali i druge poslove, čak i ako su to bile volonterske pozicije. 8. Da biste tražili veze za poslove koje želite. Ovo je jedna od velikih moći LinkedIn-a: Ako želite da kom polju ili u kojoj kompaniji biste želeli da radite, možete odmah da pretražite vaše veze da biste se povezali sa specifičnom kompanijom, institucijom ili oblašću poslova. Verovatno je veliki izazov za srednjoškolce da uspostave više desetina veza. Ali lepota LinkedIn-a je što možete da nastavite da gradite te veze kako rastete. Moj kolega, George Anders je prošle nedelje pisao o novoj funkciji LinkedIn-a koja se zove CheckIn, koja olakšava ljudima koji posećuju sajmove zapošljavanja da se prijave kod potencijalnih poslodavaca, povezujući potencijalne menadžere zapošljavanja direktno sa LinkedIn profilima prijavljenih. Nisam uspeo da razgovaram ni sa jednim portparolom LinkedIn-a, da mi kaže šta sajt priprema za mlađe korisnike koji traže posao, ali imam razloga da verujem da postoje planovi na kojima se radi. Čak i ako, kao Genella Minot, uradite samo ispunjavanje osnovnog profila, već postavljate sebe korak ispred miliona drugih srednjoškolaca koji sada traže posao i koji će se sa vama takmičiti u budućnosti. FORBES.
 
   

Sajt koji možda niste posetili - Centar za razvoj karijere i članak Šta je LinkedIn

 

 

 

Centar za razvoj karijereNOVI SAJT. Šta je LinkedIn?Nekoliko saveta kako da napravite odličan profil na LinkedInu i povećate šanse da dobijete posao LinkedIn je poslovna socijalna mreža koja vam pomaže da povećate broj poslovnih kontakata i/ili pronađete budućeg poslodavca, odnosno zaposlenog. Da li zbog sve veće kompjuterske pismenosti, povećanja nezaposlenosti ili zbog popularnosti društvenih mreža, ili zbog svega navedenog - LinkedIn je postao, posle Facebook-a, najpopularnija mreža na svetu. U Srbiji je razvoj ove profesionalne mreže tek u začetku. Međutim, Amerikancima je LinkedIn ubedljivo najvažniji među online društvenim mrežama. Podaci o posećenosti američkih sajtova pokazali su da je LinkedIn postao druga najpopularnija mreža posle Facebook-a, uz godišnji rast posete od čak 63% u junu 2011, što je, prvi put u istoriji društvenih mreža, nadmašilo MySpace. Da li ste znali da. . .  . . . se oko milion novih članova registruje na LinkedIn svake nedelje? . . . svake sekunde, najmanje dve osobe otvore nalog na LinkedIn-u?. . . LinkedIn u Srbiji ima preko 40. 000 članova i godišnji rast je 30%?. . . više od 2 miliona svetskih kompanija ima profil na LinkedIn Company Pages. . . su direktori svih kompani ja sa liste Fortune 500 za 2011. godinu članovi LinkedIn-a?    Kreirajte profil na LinkedIn-u >>Prvi korak: Otvorite nalog na LinkedIn-u! Da biste otvorili nalog na LinkedIn-u, potrebna vam je samo važeća email adresa. Najbitnije je da vam zaglavlje (headline) izgleda profesionalno, jer je to ono što svi prvo vide: slika mora biti ozbiljna i profesionalna, ne mestu namenjenom za ime i prezime, napišite samo to, bez dodatnih titula,ono što napišete u zaglavlju (headline) treba da bude nešto po čemu ćete biti prepoznatljivi; to su ključne reči po kojima će vas ljudi naći. Na profilu navedite sve obrazovne institucije koje ste pohađali, počevši od srednje škole. To će vam pomoći da povećate mrežu kontakata, jer mnogi, želeći da pronađu ljude sa kojima bi se povezali i razmenili znanja, iskustva, sposobnosti, pretražuju bazu LinkedIn članova upravo po školama i fakultetima. Izaberite opciju da vaš LinkedIn profil bude javan, kako bi drugi korisnici mogli da vas pronađu i kontaktiraju.   >>Drugi korak: Upotpunite svoj profil na LinkedIn-u Priključite svoj CV profilu na LinkedIn-u. Ukoliko ste u njemu ostavili elektronsku adresu svog LinkedIn profila, poslodavac će, osim što će saznati dodatne informacije koje  nije mogao u CV-u, steći utisak o vama kao savremenoj osobi koja prati trendove.    Preporuke (Recommendations) - LinkedIn smatra da je profil potpun ako imate tri preporuke. Možete   da dobijete preporuke za prethodna i sadašnja zaposlenja. Prisustvo na LinkedInu, kao i na drugim društvenim mrežama, mogu da povećaju vidljivost vašeg brenda. Preporuke konekcija su najbolji način da se vaši potenc ijalni klijenti i kupci uvere u vašu stručnost i kvalitet vaših proizvoda i usluga.   Modifikujte javnu URL adresu svog profila, na primer: http://rs. linkedin. com/in/petarpetrovic. Tako ćete optimizovati profil da se pojavi u rezultatima pretrage na internet pretraživačima za vaše ime. Ovo je veoma bitan deo procesa izgradnje ličnog brenda. Proširite mrežu kontakata. LinkedIn koristi sistem konekcija da  vam preporuči korisnike koje možda znate. Što više konekcija imate, to će vaša mreža kontakata brže rasti. Dodavanjem konekcija, povećavate verovatnoću da će ljudi pronaći vaš profil kad traže nove saradnike i poslovne pa rtnere. Najuspešniji su oni profili koji imaju preko 500 konekcija. Kako da to postignete? Pretražite svoje email kontakte i saznajte ko već ima profil na LinkedInu. Pronađite kolege sa bivših i sa sadašnjeg radnog mesta.     Pronađite školske drugove i kolege sa fakulteta.   >>Treći korak: Stalno ažurirajte svoj profil Kreirajte potpuni profil i redovno ga ažurirajte da biste ostavili snažan prvi utisak. Gradite mrežu konekcija da biste povećali vidljivost i mogućnost da dobijete preporuke. Po pitanju „odobrenja” ili endorsement, treba da budete obazrivi. Nije dobro imati odobrenja za sve, već pametno napravite selekciju onih veština koje odgovaraju vašem poslovnom profiluPratite više kompanija da biste prvi saznali za nove poslovne prilike i otvorena radna mesta. Ne zaboravite da dodavanjem konekcija povećavate verovatnoću da ljudi pronađu  vaš profil kad traže nove saradnike i poslovne partnere. Ovo su samo neki od načina na koje LinkedIn može da vam pomogne u karijeri i poslovanju. Više saveta za traženje posla možete pronaći u LinkedIn centru za pomoć. LinkedIn ima još niz prednosti i koristi kako za pojedince, tako i za kompanije. Ali, kao i na drugim društvenim mrežama, možete da ih ostvarite samo ukoliko uzmete aktivno učešće. LINK.
 
   

Sajt koji možda niste posetili - Internet i Marketing i kako pronaći lokalne LinkedIn korisnike

 

 

 

Internet i MarketingPOSETITE. Kako pronaći lokalne LinkedIn korisnikeŽelite li da znate koji poslovni ljudi iz naše zemlje imaju najviše Linkedin konekcija? Da li ste se možda zapitali kako da ih pronađete i saznate da li se neki od njih nalaze u Vašoj poslovnoj mreži kontakata? Linkedin napredna pretraga omogućava lako pretraživanje njihove baze korisnika i pronalaženje lokalnih korisnika sa najvećim brojem konekcija. 1) Prijavite se na svoj Linkedin nalog. Na početnoj stranici kliknite na reč Advanced pored polja za pretragu u gornjem desnom uglu. Stranici za naprednu Linkedin možete da pristupite i preko linka http://www. linkedin. com/search?trk=advsrch. 2) Na stranici za napredno pretraživanje Linkedin-a, na kartici Advanced People Search, u polju Location kliknite na strelicu i izaberite Located in or near:, a u polju Country izaberite Serbia. Nažalost, još uvek ne postoji mogućnost pretrage Linkedin korisnika u Srbiji po poštanskom broju. Kompletan članak.
 
   

Sajt koji možda niste posetili, Statsgram

 

 

 

StatsgramSTATSGRAMKombib na StatsgramuKOMBIB
 
   

Šta je SEO

 

 

 

Vikipedija - SEOSEO optimalizacija veb-sajta za pretraživače (eng. Search engine optimization) je proces unapređenja kvaliteta i količine saobraćaja od pretraživača ka veb-sajtu preko prirodnih (organskih ili algoritamskih) rezultata pretrage. Tipično, što je sajt bolje rangiran (npr. u pretragama izlazi među prvima na spisku), više će saobraćaja biti preusmereno sa pretraživača na njega. SEO može da učini različite vrste pretraga, uključujući pretragu slika, lokalne pretrage i drugo. Kao internet marketing strategija, SEO razmatra način funkcionisanja pretraživača kao i pojam koji ljudi pretražuju. Optimalizovanje veb-sajta prvenstveno obuhvata menjanje sadržaja i HTML kodiranje koje dovesti do poboljšanja njegovog rangiranja vezano za specifične ključne reči, i da ukloni prepreke prilikom indeksiranja sadržaja veb-sajta od strane pretraživača. IZVOR.
 
   

Startovao je novi Digg 1. avgusta 2012.

 

 

 

Novi DiggDIGGDigg je redizaniranSajt vesti sa socijalnih mreža, koji je 2010. bio senzacija, potrpuno je redizajniran. Startovao je 2004. godine u decembru. Digg se reklamira sa:O čemu se na Internetu trenutno priča?Verzija 1 je od 1. avgusta.  Digg za iOS ažuriran spreman za preuzimanjeDigg za iOS
 
   

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272