Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

 

Access

Alternativna učenja

Analiza podataka

Android

Animacija

Antropologija

Apple - MAC OS X

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Audio, Multimedia, Video

Autobiografija

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Automobili

Bajke

Baze podataka

Biografija

Biološke nauke

Blockchain

Botanika

C++ Visual C++ C#

ChatGPT

CSS

Dečije knjige

Delphi

Digitalna fotografija

Dizajn

Django

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

E-komerc

ECDL

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

FULL STACK DEVELOPMENT

Funkcionalno programiranje

Generativna veštačka inteligencija

Geografija

Geologija

Git i GitHub

GOOGLE

GPT

Grafika, Dizajn, Štampa

Građevinarstvo

Hardver

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Internet

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Java

JavaScript

Joomla

jQuery

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinsko učenje

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Mreže

MS Office

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

Obrada teksta

OFFICE 2013

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

PHP I MYSQL

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Poslovanje

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Programiranje

Projektovanje softvera

Psihologija

Publicistika

Putopis

Python programiranje

Računarstvo u oblaku

Raspberry PI

Razvoj

Rečnici

Religija

Robotika

Roman

Ruby i Ruby on Rails

Satira

Saveti

Serija Roberta C. Martina

Sertifikati

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

SQL

Statistika

Strip

Tabele

Tableti

Tehnologija

Telekomunikacije

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Unix, Linux

Urbanizam

UX DIZAJN

Veštačka inteligencija

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Windows

Windows 7

Windows 8

WordPress

Zaštita i sigurnost

Zoologija

 

Vesti – Menadžment

Ukupno: 1, strana 1 od 1

Šta je Copywriting i Infografika Copywriting

 

 

 

Šta je CopywritingCopywriting je pisanje komunikacijskih poruka. To je jedina izmerena praksa komuniciranja sa tržištem. Ako imate potrebu da se tekstualno predstavite na web prezentaciji, u štampanom mediju -  katalogu, flajeru, ili vam treba tekst ili slogan za audio ili video reklamu možete koristiti copywriting. Copiwriter je osoba koja osmišljava imidž jednog brenda, kao i njegovu komunikacionu nadogradnju, sve zarad bolje prepoznatljivosti brenda kod svakodnevnih potrošača. Pored navedenog, copiwriter osmišljava scenarija za reklame, slogane, reklamne kampanje. Cilj je da se oko svakog brenda napravi određena priča koja ima svoje emotivne atribute, i koja može uspešno da evoluira s obzirom da se tržišta svakodnevno menjaju. Moć reči je ogromna. Vrlo je važno kako pišete. U zavisnosti od stila pisanja - razlika u odzivu kupaca može biti desetostruko veća. Samo jedna pravilno napisana reč može povećati prodaju za nekoliko puta. I obrnuto. Samo jedna reč iz vašeg oglasa može biti kriva za neuspeh cele prodajne kampanje. Tekst ili poruku kojom se obraćate klijentima može se napisati na bezbroj načina. Ali šta je najvažnije? Da dopre do onih kojima se obraćate i da vas oni u potpunosti razumeju. Prilikom pisanja ne treba da koristite visoko stručni jezik za pisanje poruke već ga treba prevesti na jezik običnog i prosečnog korisnika koji nema potrebno obrazovanje u toj branši. Da bi ste bili razumljivi ljudima, trebate koristiti uobičajeni govor kakvim inače komunicirate, poštujući pri tom pravila marketinških tehnika i psihologije. Sve sa ciljem da vaša poruka stigne do onoga kome je namenjena u obliku koji želite. Tekst treba da je zanimljiv, visoko informativan i da pogađa u srž. Mora odgovarati karakteru proizvoda ili usluge koji nudite. Tekst treba biti pozitivan i reflektovati šta vaš proizvod i usluga mogu. Šta kupac gubi ako to ne učini? Ne treba vam dug sled reči koje pričaju jednu te istu stvar i ne deluju kao uzbudljiv marketinški alat. Šta kažete i kako kažete može znatno uticati na efektivnost vaše poruke. I može uzrokovati nestrpljenje kod klijenata. Previše teksta, i odoše. Premalo teksta ili nedgovarajući tekst i odoše. Najbitniji delovi teksta su naslov i otvaranje. Prvih 50 reči. Ako potencijalni kupac pročita prvih 50 reči velika je verovatnoća da će nastaviti do 3000 reči. U komunikaciji sa kupcima naročito je važno uspostaviti direktnu i emotivnu vezu, prilagodjenu specifičnom načinu razmišljanja odredjene grupe. Trebaju vam snažne, uticajne reči koje će prodati vaš proizvod ili uslugu. Trebaju vam reči koje će podstaći potencijalne kijente da kupe prozvod. Vašeg potencijalnog kupca ili klijenta treba ubediti da imate ono što njemu treba. Međutim, dešava se da, iako realno imate ono što kupcu treba, vaša poruka ne stigne ili ne stigne na pravi način do kupca. On tada donosi "pogrešan" zaključak da vi nemate predmet njegove potrebe. . . i on odlazi od vas u dalju potragu. U praksi se gotovo nikada ne uspe preneti stoprocentno sadržaj izvorne poruke u istom značenju do onoga kome smo je uputili. To je zbog prepreka da se poruka prenese onako kako ste zamislili ili hteli, odnosno da se na pravi način dešifruje. Mnogi su razlozi za to: nerazumljiv jezik, pažnja sagovornika,sposobnost razumevanja poruke od strane klijenta. . . Kako eleminisati ove prepreke?1. Jezik kojim se obraćate trebate prilagoditi sagovorniku - nije isti jezik, stil, žargon kojim se obraćate starijoj, mlađoj, urbanoj, obrazovanoj, manje obrazovanoj, muškoj ili ženskoj populaciji,2. Treba da suzite ili preciznije odredite ponudu - ako je ponuda previše široko određena i uopštena ne uspevamo privući pažnju publike. Odredite ponudu precizno tako da "pogodi" interesovanje vašeg potencijalnog klijenta. 3. Precizno odredite publiku kojoj se obraćate - nemaju svi ista interesovanja, i zato vaša poruka treba ciljati tačno određenu publiku. 4. Tražite povratnu informaciju- ovo je kontrolna ili korektivna metoda uklanjanja prepreka u komunikaciji. Putem povratne informacije kontrolišete da li vas je sagovornik dobro razumeo, usmeravate i održavate njegovu pažnju. Istovremeno vam omogućuje da korigujete informaciju i način njenog prenošenja. Povratna informacija se dobija raznim tehnikama: ponude sa anketama, učešće na forumima, traženje komentara od klijenata. . . Cilj copywritinga je stvoriti sadržaj koji mami, potstiče, uverava i prodaje vaše usluge i proizvode. Copywriting treba da vas predstavi onako kako želite, da vas ljudi razumeju i da dopre do onih do kojih želite. Autor: Miroslav ZorićBUSINESS ACADEMYINFOGRAFIKA - COPYWRITINGCOPYWRITING
 
   

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272