Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

 

Access

Alternativna učenja

Analiza podataka

Android

Animacija

Antropologija

Apple - MAC OS X

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Audio, Multimedia, Video

Autobiografija

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Automobili

Bajke

Baze podataka

Biografija

Biološke nauke

Blockchain

Botanika

C++ Visual C++ C#

ChatGPT

CSS

Dečije knjige

Delphi

Digitalna fotografija

Dizajn

Django

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

E-komerc

ECDL

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

FULL STACK DEVELOPMENT

Funkcionalno programiranje

Generativna veštačka inteligencija

Geografija

Geologija

Git i GitHub

GOOGLE

GPT

Grafika, Dizajn, Štampa

Građevinarstvo

Hardver

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Internet

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Java

JavaScript

Joomla

jQuery

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinsko učenje

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Mreže

MS Office

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

Obrada teksta

OFFICE 2013

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

PHP I MYSQL

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Poslovanje

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Programiranje

Projektovanje softvera

Psihologija

Publicistika

Putopis

Python programiranje

Računarstvo u oblaku

Raspberry PI

Razvoj

Rečnici

Religija

Robotika

Roman

Ruby i Ruby on Rails

Satira

Saveti

Serija Roberta C. Martina

Sertifikati

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

SQL

Statistika

Strip

Tabele

Tableti

Tehnologija

Telekomunikacije

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Unix, Linux

Urbanizam

UX DIZAJN

Veštačka inteligencija

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Windows

Windows 7

Windows 8

WordPress

Zaštita i sigurnost

Zoologija

 

Vesti – E-knjiga

Ukupno: 20, strana 1 od 1

3 besplatne knjige za jQuery

 

 

 

jQueryJQuery biblioteka je jedan od najbitnijih alata koje ćete koristiti prilikom programiranja efektnih korisničkih interfejsa u web aplikacijama. Ovde možete videti kratak uvod u JQuery. Uvod Šta je jQuery? JQuery je biblioteka JavaSkript funkcija koja će vam pomoći da lako napravite napredni korisnički interfejs u web aplikacijama. jQuery je dodatak standardnom JavaSkript jeziku koji mu dodaje veliki broj korisnih funkcija za rad sa HTMLom.  Ako bi se napravilo poređenje moglo bi se reći da je jQuery za JavaSkript ono što je . NET za C# - veliki skup korisnih funkcija koje vam pomažu u programiranju. Ovde možete videti osnove jQuery biblioteke. UVOD. 3 besplatne knjige za jQueryjQuery Fundamentals jQuery Fundamentals od Rebecca Murphey je besplatna eknjiga HTML-u. Uključuje i osnove JavaScripta. Prijavite se na GitHub. jQuery: Novice to NinjajQuery: Novice to Ninja od Earle Castledine i Craig Sharkie je knjiga koju je objavio SitePoint. Ukoliko želite da pošaljete svoju email adresi, možete da dobijete PDF nekih poglavlja besplatno. Mnogo više od ovoga možete da dobijete registracijom na SitePoint's jQuery section. Code archive za knjigu je, takođe besplatna. Essential JavaScript & jQuery Design PatternsEssential JavaScript & jQuery Design Patterns - Addy Osmani, je besplatna eknjiga za dizajniranje šablona za one koji već nešto znaju o jQueryju.
 
   

Besplatna eknjiga: Encyclopedia of Human Ecology

 

 

 

Odličan resurs za pojedince i grupe. Na primer, od studija kako da poboljšate dečiji život, do starenje i tehnologija. Ako vas interesuje kvalitet vazduha, dete i porodica siromaštva, evolucija, porodica raznolikosti, do savremenog muškog pokreta. Možda su to teme kao funkcionalni dizajn odeće, ili Pravosudni zakoni za omladinu. Ekologija čoveka jer je i čovek najviše uradio da ova tema postane interesantna, NARAVNO NAJVIŠE LJUDIMA. Preuzmite besplatnu knjigu. Danas smo ispravili link ka knjizi.  
 
   

Čitajte onlajn Ruski Plejboj, Čačanski glas

 

 

 

Čačanski glasLINK. Ruski Plejboj jun 2013. Open publication - Free publishing Open publication - Free publishing
 
   

E-knjiga: Knjiga Hronologija digitalnog izdavaštva i ostale vesti

 

 

 

Cronología de la edición digital: 100 Años De Evolución Tecnológica 1912 – 2012. E-knjiga je na španskom. Sto godina digitalnog izdavaštva od 1912. do 2012. godine. Od prvih e-čitača. Prvih termina do platformi za distribuciju e-knjige i marketing vezan za e-knjigu. LINK. Nacija e-knjigeIstraživanje u SAD. Broj čitalaca e-knjiga raste svakim danom. Od tableta je i dalje dominantan iPad. Oni koji čitaju e-knjige kažu da sada više vremena provode u čitanju u odnosu na ranije. Broj onih koji čitaju e-knjige je veći od broja onih koji čitaju štampane. LINK. Kompletan Šekspir na e-čitačuPINTEREST.
 
   

E-trgovina 2013 - drugi dan

 

 

 

PROGRAM KONFERENCIJE 25. 04. 2013 - sala 1 09:30 Responsive design, novi trend ili potreba? Dragan Malinović, Web designer, Infostud 3 d. o. o. Responsive Web Design - Vreme je za akciju! Ivan Koren, Implementek internet konsalting Zašto je kreiranje mobilne strategije neophodno za vaš online biznis Aleksandar Petković, mobilnimarketing. me Prezentacija kompanije ATOS - atos. net Struktura i ponašanje korisnika Interneta u Srbiji Milan Kovačević, Country Manager Serbia - Gemius 10:50 Pauza 11:10 Modeli plaćanja na Internetu Doc. dr Vojkan Vasković BPS Beograd Iskustva MUP-a Srbije u vezi sa zloupotrebama prilikom plaćanja na Internet prodavnicama Branislav Veselinović, VTK SBPOK, MUP Srbije E-commerce fraud trendovi: Aktuelnosti i razlika između Srbije i sveta Jovan Šikanja, Security administrator, Limundo d. o. o BitCoin - Revolucija u Internet plaćanju ? Boris Prpić, BitCoin. rs 12:25 Pauza 12:45 In-App purchase kao poslovni model - case: Die Hard Aleksandar Petković, Goroid, part of Carnation Group Brend iz ugla Gugla Predrag Milićević, RNIDS Prednosti Display oglašavanja u Srbiji 2013 Ivan Dimitrijević, Internet Group d. o. o. Panel na temu: "Tržište online oglašavanja i media u Srbiji 2013" Moderator: Dragan Varagić Učesnici: Milan Kovačević Gemius, Vladimir Aranđelović IAB Srbija, Bojan Rendulić Fastbridge, Predstavnik blic. rs, Miloš Mileusnić Naslovi. net, Ivan Dimitrijević Telegraf, Vitomir Ognjanović Južne vesti 14:00 Pauza 15:30 Cyberpunk PR, primeri dobre i loše prakse Jelena Jovanović, CybernautAdvertising Sve o Internet preduzetništvu za 21. minut. Ivan Minić, Burek. com Kako uz posao napraviti startup case: activecolab Ilija Studen A51 d. o. o. SEO workshop - Da li ima važnijih stvari od dostizanja prvog mesta u rezultatima pretraživanja? Nenad Pantelić, AdWords, Analytics & SEO Specialist PROGRAM KONFERENCIJE 25. 04. 2012 - sala 2 09:30 Internet bankarstvo u Srbiji Miloš Dragosavac, Dejan Sredijević, VPSSS Novi Sad Primena IT alata u unapređenju zdravstvenog informisanja građana Aleksandar Malagurski, Jelena Blažin, Apoteka Subotica Upravljanje zaštitom informacija i plan kontinuiteta poslovanja u funkciji bezbednog e-poslovanja Ivan Barać,Uprava za telekomunikacije i informatiku Generalštaba Vojske Srbije Primena BI alata u implementacije Basel II standarda Branko Živanović, S&T Serbia DimsPlatform - Evolucija Content Management sistema Marko Marinković, Nikola Jovanović 10:50 Pauza 11:10 Strategija razvoja I portfolio e-servisa u Pošti Dragana Šarac, Momčilo Kujačić, Bojan Jovanović FTN Novi Sad Međunarodni značaj elektronske trgovine i zaštita potrošača u evropskoj uniji Milica Stanković, Dragana Drinić VPSSS Novi Sad Uloga društvenih mreža u sprovođenju marketing kampanja u Srbiji Aleksandra Vukmirović FON, Milan Živanović Republički zavod za statistiku Usamljenost kao faktor uspeha E-poslovanja Aleksandra Bokan, Fakultet za kulturu i medije 12:25 Pauza 12:45 AKADEMSKI DAN E-TRGOVINA 2013 Facebook oglašavanje Milan Vasović, Milan Miličević, Marko Milovanović Google Adwords - Razvoj, poslovanje i zastupljenost na tržištu Tijana Isailović, Milan Poznan, Miloš Topalović Upotreba QR kodova u elektronskom poslovanju Suzana Palfi,Balint Tot, Zlatko Čović Imprementacija Responsive Web Design tehnike u realizaciji mobilnih web sajtova Aleksandra Uzelac, Jasmina Buljovčić, Zlatko Čović Razvoj sigurnosnog web baziranog informacionog sistema primenom QR koda. Miroslav Engi, Nemanja Todorović, Zlatko Čović Primena mobilnih aplikacija kao sredstva marketinga u turizmu Vasković Jelena, Marija Kreća Društvene mreže i njihov uticaj na život i poslovanje Nevena Joksimović, Goran Pejčić E-TRGOVINA
 
   

E-trgovina 2013 - treći dan

 

 

 

E-trgovina, treći dan PROGRAM KONFERENCIJE 26. 04. 2013 - sala 1 09:30 Native advertising Dragan Varagić, Internet Group d. o. o. Kad se kupac pita: on-demand advertajzing model i partnerski odnos oglašivača i kupaca Saša Jovanović, Adbuka Web oglašavanje vs Affiliate Miloš Petrović CEO & Owner at MWEB digital marketing agency PPC workshop - Kako koristiti sistem oglašavanja po kliku u kontekstu unapređenja efekata prodaje? Nenad Pantelić, AdWords, Analytics & SEO Specialist 10:50 Pauza 11:10 Koncept implementacije elektronske javne nabavke u Srbiji: izazovi i rizici Vjekoslav Bobar, Uprava za zajedničke poslove republičkih organa Patrol Taxi Card, projekat privatne platne kartice sa cross loyalty i smart city elementima Amit Vujić, ePlus Systems Minimalno ulaganje maksimalni efekti-Giveaway akcija kroz integraciju različitih kanala komunikacija Sandra Poprečica Limundo d. o. o Google Analytics Workshop - Zašto je Google Analytics postao osnovna alatka za vođenje poslova na Internetu? Dragan Varagić, Internet Group d. o. o. 12:25 Pauza 12:45 E-trgovina i zaštita potrošačkih prava Igor Kambovski FON Univerzitet-Pravni fakultet, Skoplje, Makedonija Finansijska podrška novim internet projektima? Agneza Trpkovski, Dobrevesti. rs Stepa forum - Online zajednica offline zajednice Ivan Ćosić, Plain&Hill Marketing agencija Panel - Primeri iz prakse: San i java online prodaje? Moderator: Dragan Varagić, Internet Group d. o. o. Učestvuju: - proizvodnja-peleta. com, - limoservice. fudeks. rs, - naxis. rs, - megatrend-vjencanje. comE-TRGOVINA.
 
   

eBooks ideja i dizajn Fabrice Dubuy

 

 

 

EbooksFABRICE DUBUY.
 
   

Eknjiga i infografika o 10 godina Lulu izdavaštva

 

 

 

10 godina Lulu LULU.
 
   

eknjiga i šta vole Englezi i primer knjižare ebooks

 

 

 

Vrednost prodaje klasičnih knjiga pala je u tom periodu za 0,4 odsto. Stručnjaci iz ove industrije navode da iako su ovo dobri pokazatelji druge oblasti u industriji kao što su knjižare i dalje su u finansijskim teškoćama. "Dobro je da se tržište menja i zarađuje od toga, ali se kreće ka nezgodnijoj situaciji kada ima manje prodavaca knjiga", rekao je Filip Džouns, urednik lista koji se bavi izdavačkom industrijom "The Bookseller". Podaci pokazuju porast u vrednosti od prodaje knjiga iz svih oblasti tokom ove godine u kojoj je popularnost internet izdanja knjiga dostigla nove visine, kao na primer u slučaju romana "Pedset nijansi sive" (Fifty Shades of Grey). Prodaja digitalnih dečjih knjiga porasla je za 171 odsto, a nebeletrističkih izdanja za 128 odsto. Ukupna vrednost prodaje svih knjiga - digitalnih i ne digitalnih porasla je za 6,1 odsto u periodu od januara do juna, čime je ostvaren prihod od 1,1 milijardu funti u prvoj polovini godine, navelo je Udruženje izdavača. Urednik lista "Bookseller" Filip Džouns rekao je da vlada nesigurnost kako će se ovaj sektor dalje kretati. "Ono što još ne znamo je šta će se desiti kada više ljudi dobije tablet kompjutere", rekao je on. Ove božićne sezone će biti puno novih jeftinih tablet uređaja iz kompanija kao što su Barns i Noubl, Amazon i Kobo, rekao je on. Ima dosta nesigurnosti oko toga šta će se desiti dan posle Božića kada nekoliko miliona ljudi otvore svoj tablet računar i počne da razmišlja šta na njemu može da kupi, rekao je on. BETAPrimer knjižare eBooksebooks knjižaraNakon izbora oblasti koja vas interesuje, a nas je interesovala CAD-CAM, izabraćemo jednu knjigu:LINKKnjiga je na raspolaganju za sledeće uređaje: iPhone iPad Android Kindle Fire Windows Mac Sony Reader Cool-er Reader Nook Kobo Reader iRiver StoryFormati koji su na raspolaganju su:Download: EPUB or PDF. You can also read this book online in eb20 format without having to download anything. Dozvole:Printing PDF any number of pages every 7 daysePub off (no printing)eb20 any number of pages every 7 days Copy/Paste PDF 10 pages every 7 daysePub off (no copying)eb20 10 pages every 7 days Read Aloud PDF offePub offeb20 on
 
   

Ikona e-knjiga i ostale zanimljivosti

 

 

 

eBook ikonaDAVID LILLO. e-knjiga "Infographics Through Samples"Za sve koji se bave kreiranjem infografika, ali i za one koji žele da saznaju više ili nameravaju da se bave ovim grafičkim segmentom preporučujem e-knjigu Marije Matešić (@MarijaMatesic)”Infographics Through Samples“. Zapravo radi se o velikoj studiji slučaja koja analizira i daje uvid u preko 2. 000 infografika u digitalnoj knjizi. PERSONALMAG. POSETITE SAJT KNJIGE. E-knjiga “Infographics Through Samples” je digitalna knjiga na engleskom jeziku koja donosi pregled trendova, stilova, tipova dizajna i sadržaja savremenih infografika, te mogućih primena infografika kao trenutno popularnog načina vizuelnog komuniciranja. E-knjiga je nastala je na osnovu analize više od 2. 000 infografika koje su zaslužile najviše lajkova i tweetova na popularnim stranim direktorijima, blogovima i online časopisima Mashable, The Next Web, Fast Company, Visually, Good, Cool Infographics i Venture Beat. Ukoliko je dobro proučite, e-knjiga daje smernice za kreiranje najviralnijih infografika, a sve korz primere onih najuspešnijih na društvenim mrežama. TechDigest i samoizdavaštvoImate pametan telefon u džepu ili tablet u torbi? iPad na noćnom stočiću?Ili imate samo računar na poslu ili kod kuće?Vaša knjiga može da bude sa vama. Revolucija e-čitača i digitalnog izdavaštva su omogućile da lakše nego ikada dođete do svog primerka Tolstoja. Zahvaljujući servisima velikih prodavaca e-knjiga, lako i sami možete da objavite i prodajete svoju knjigu. Pitanje: Da li će na policama knjižara uskoro pored štampanih knjiga biti e-čitači preko kojih ćete moći da se upoznate sa. . . . . ?TECH DIGEST. Fotografije e-knjige i. . . . EBOOK LOVE #95Pošaljite nam fotografiju e-knjige, e-čitača. .
 
   

Infografika o samo-izdavaštvu za one koji vole da počnu nešto novo

 

 

 

Samoizdavaštvo u brojkamaINFOGRAFIKAUlaganja u ofset izdavaštvo su 50 puta veća od ulaganja u e-izdavaštvo. Štampa prvog izdanja je isplativa tek sa 2000 primeraka u inostranstvu, i 500 primeraka u Srbiji.
 
   

Knjige protiv eknjiga da li je odavno već počeo boks meč?

 

 

 

Boks meč Knjiga : Eknjiga Da li će neko da pobedi, ili se ovaj meč nikada neće odigrati? Do skora kada neko kaže knjiga uvek se mislilo samo na štampanu knjigu. Štampana knjiga zahteva okretanje strana. Kroz strane eknjige se skroluje. Kada naručite štampanu knjigu od nas, očekujete poštara. Kada budete naručivali eknjigu, ona će vam stići elektronskom poštom ili . . . Eknjiga nestaje sa ekrana kada vam se baterija istroši. Štampana knjiga vam ispada iz ruke kada zaspite. Kada vam dete prospe sok na štampanu knjigu neko poludi, neko se samo nasmeje, ali trag uvek ostane. Eknjiga na koju je prosut kečap je uvek pobednik na kome nema traga crvenoga. Štampane knjige mogu da spale. Eknjigu će brisati bez dima. Iz štampane knjige vas nikada nisu zatpavale reklame. Eknjiga he veličine nekoliko MB, reklame mogu da budu nekoliko puta veće. Štampane knjige zauzimaju čitav zid u biblioteci vašeg stana. Kako će izgledati kada svom prijatelju pokažete evoje eknjige? Itd. . . . . LINK. Sajt koji možda niste otkrili LINK.
 
   

NJUZVIK od 2013. godine izlazi samo kao elektronsko izdanje

 

 

 

2013. početak elektronske ere NJUZVIKAPoslednje štampano izdanje "Njuzvika" u SAD pojaviće se na kisocima 31. decembra ove godine. Imajući u vidu da sve više čitalaca vesti čita na svojim mobilnim telefonima i tabletima, mediji se sve više okreću digitalnom formatu, odnosno internetu.   Pored "Njuzvika", finansijski magazin Smartmani (SmartMoney) u junu je objavio da ukida štampani i prelazi na digitalni format. Tada je najavljeno da će 25 radnih mesta u tom magazinu biti ukinuto. Vest o ukidanju štampanog izdanja saopštena je danas na sajtu "Njuzvika". Glavna urednica magazina Tina Braun kazala je da se očekuje i smanjenje broja zaposlenih, ali nije iznela detalje. Tina Braun je rekla i da će se magazin na internetu pojaviti pod nazivom Njuzvik global i da će vesti moći da čitaju uz novčanu pretplatu. Fotografija za istoriju
 
   

Nova eknjiga na našem sajtu - Photoshop: kako se kreira travnati tekst

 

 

 

Photoshop nudi bezbrojne mogućnosti, od kreiranja jednostavnih efekata, do efekata za čiju su izradu potrebni koraci i koraci, izmene, transformacije, itd. Kako je kreiran efekat trave na tekstu, u ovom slučaju, na Kombibu. Ovaj postupak možete primeniti na bilo kom tekstu, po vašoj želji. Link ka originalnom postupku. Kreirali smo malu, ali vrednu eknjigu. Link ka . pdf fajlu. Molimo za vaš komentar.
 
   

Pisci bez izdavača osvajaju tržište i e-knjiga

 

 

 

Pisci i e-knjiga Dugo su im se podsmevali. Ali u međuvremenu takozvani autori-samizdati igraju značajnu ulogu i na nemačkom tržištu. Za izdavačke kuće to znači novu konkurenciju koju moraju ozbiljno da shvate. Komentar: "Izdavači se podsmevaju autorima, bilo da je knjiga štampana ili e-knjiga. I Roulingovoj su se podsmevali kada je donosila na čitanje Harija Potera. Ako se radi o e-knjizi, stvar je još drastičnija. " Otkako ima knjiga, bilo je i autora koji su svoje rukopise sami objavljivali i nisu čekali da im se smiluje neka izdavačka kuća. Jedina razlika: objavljivanje knjige u vlastitoj režiji danas gotovo da ne košta ništa. Nekoliko klikova na internetu i e-knjiga je već objavljena. Po želji, može se dobiti i štampana verzija – sasvim jednostavno, po narudžbini. Iako danas svako može da objavi knjigu, to ne znači naravno ni izdaleka da je tržište sada preplavljeno visokokvalitetnom literaturom. Svejedno, kvalitet knjiga objavljenih u vlastitoj režiji u Nemačkoj stalno raste, a time i njihova prodaja. Taj trend prati i Volfgang Tišer koji vodi internet stranicu literaturcafe. de. „Sve je više autora koji tačno znaju kako i za koga treba da pišu i kako se dobro umrežiti“, kaže Tišer. Uspeh zahvaljujući internetu - Ine Kerner prodaje dovoljno knjiga da može profesionalno da piše Među takvim autorima je i Ina Kerner, koja je zapravo na početku htela da krene sasvim klasičnim putem. Imala je ideju za priču, sela je, napisala i na kraju rukopis poslala na adrese raznih izdavača. To je bilo početkom 2009. Rezultat je bio razočaravajući. Dugo joj niko ništa nije odgovarao, kasnije su počele da stižu negativni odgovori. Ina Kerner je zanemarila ovaj projekat i posvetila se ponovno svojoj svakodnevici: porodici i svom tonskom studiju. Sredinom 2011. saznala je za mogućnost da preko internet prodavnice Amazon sama objavljuje knjige. Dizajnirala je naslovnu stranu i postavila tekst na internet. Bio je to korak koji se isplatio. „Nakon 14 dana prodala sam 45 primeraka, na to sam već bila prilično ponosna“, priča ova autorka. Ali pravi zalet se dogodio uoči Božića 2011, kada je ukupno prodano 1. 500 primeraka. „To je u onom trenutku bilo jako puno. Odjednom se pojavljujete u popisima čitanih knjiga. Tako vas lakše čitaoci pronalaze. “ Nakon toga, autorka je napisala i dva nastavka ove knjige, napravivši trilogiju. I oni su se dobro prodavali, tako da je na kraju odlučila da zatvori tonski studio i posvetiti se isključivo pisanju. Izdavači još uvek imaju prednost - Elektronska knjiga besplatno, štampana već košta Primer Ine Kerner je lepa priča o uspehu koja pokazuje i na koji način funkcioniše tržište. Jer u međuvremenu su se za nju zainteresovali i različiti izdavači. Uprkos mogućnostima koje nudi samizdat, mnogim piscima je najmilije da nađu izdavača. Jedan od razloga je da kod izdavanja u sopstvenoj režiji, interesovanje vlada samo u pojedinim žanrovima. Posebno su popularne krimi-priče i fantastika, dakle literatura koja se brzo i puno konzumira. Ali svejedno, uz pomoć izdavača ili bez njega, danas veliku ulogu u reklamiranju igraju društvene mreže poput Fejbuka i Tvitera, ali i blogovi i sopstvene prezentacije. Autori moraju sami da se aktiviraju kako se ne bi izgubili u masi. „Većina izdavača nema kapaciteta da se na isti način brine o svim svojim autorima“, kaže Bruno Bak iz Akademije za autore u Berlinu. Stoga svako mora sam da se potruditi za prisustvo na internet platformama. I to ne u obliku reklame. Većina čitalaca više voli razmenu mišljenja sa autorom. Autori: Petra Lambek / Snježana Kobešćak Odg. urednik: Nemanja RujevićDW.
 
   

Preuzmite besplatnu eknjigu KRIZA U EVROPSKOJ UNIJI

 

 

 

Global VoicesGlobal Voices je međunarodna mreža blogera koja je posvećena prevođenju, izveštavanju sa i odbrani blogova i drugih građanskih medija iz celog sveta. GLOBALNI GLASOVIPreuzmite besplatnu eknjigu“Kriza u EU” je prvi rezultat našeg novog projekta Global Voices Knjige.  Ovaj projekat se sastoji od najboljih materijala iz društvenih rasprava, učestvovanja i pokretanja akcija koje su pokrenute od strane građana koji prolaze kroz teška vremena štednje na starom kontinentu i u ostalim delovima sveta. Izabrali smo i sakupili najbolje postove, iz našeg posebnog pokrivanja Krize u Europi koji je pokrenut u proleće 2011. , a napisali su ih članovi našeg tima, koji su posvećeni građani-novinari iz celoga sveta. E-knjiga je izdata pod Creative Commons Attribution 3. 0 License a može se preuzeti u tri različita formata: PDF (3,2 MB)ePub (3,2 MB)Mobipocket (2,8 MB)Global Voices na Twitteru
 
   

Preuzmite besplatnu eknjigu YOUR GUIDE TO GOOGLE ANALITICS

 

 

 

Your Guide to Google AnaliticsYou will learn how to access to all of the following details about your website:  A high-level view of how many individual people have visited your site and how many pages they viewedWhere your site visitors live and what languages they speakHow visitors interacted with your websiteThe technology the visitors used to access your siteOther websites that are sending traffic your wayThe most popular pages on your siteThe many different ways people are reaching your site through search engiKako preuzeti knjiguKliknite jedno od dugmadi da biste aktivirali link za preuzimanje eknjige. LINK ZA PREUZIMANJE KNJIGE:
 
   

Preuzmite besplatnu knjigu YOUR UNOFFICIAL KINDLE FIRE MANUAL

 

 

 

YOUR UNOFFICIAL KINDLE FIRE MANUALOwn a Kindle Fire, but not sure what it can and can’t do? It’s time to download “Your Unofficial Kindle Fire Manual,” the latest free ebook from the team at MakeUseOf. By our very own Christian Cawley, this manual outlines how to do just about anything with Amazon’s combination tablet and e-reader The Kindle Fire is a great alternative to the basic E-Ink Kindle e-readers, while offering compelling new features more akin to a tablet. It’s small size and flexibility makes it the top choice in a market where competitor devices such as the Nook and Kobo are also available. In this manual we break all the features of the Fire down with easy-to-follow, step-by-step explanations and tutorials. After reading it you’ll know exactly how to get the most out of your device, so download this guide today! Setting up your Kindle FireGetting to know the Kindle Fire user interfaceInstalling and launching apps, including alternative sources for appsUsing your Kindle Fire for music, video and accessing Amazon PrimeBrowsing the web on your Kindle FireSetting up the Fire’s email clientSecurity tips and troubleshooting for your Kindle FireAccessing Amazon Prime from outside the USAThings you should know about rooting the Kindle FireLINK ZA PREUZIMANJE KNJIGE.
 
   

Sajt koji možda niste posetili - Good E-Reader

 

 

 

Good E-ReaderGOOD E-READER. Odličan izvor za sve koje interesuje čitanje elektronskih sadržaja, digitalno izdavaštvo, e-knjige i vesti o tabletima najnovije generacije. Obilje intervjua sa liderima u oblasti elektronskih medija. Sony-jev 13. 3 inčni e-čitačKOMPLETAN ČLANAK.
 
   

Sajt koji možda niste posetili NOVINARNICA, besplatni i drugi časopisi i novine

 

 

 

NOVINARNICANOVINARNICAPretraživanje po kategorijamaNauka i tehnologijaNakon izbora obrasti, prikazuju se svi časopisi u desnom panelu. Nauka i tehnikaPC PRESSIzborom časopisa, omogućeno je da prelistate besplatni primerak, kao i da časopis ubacite u ceger, odnodno da kupite. PC PRESS
 
   
Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272