Hashtag je mesto za sve tviteraše
Hashtag za sve tviterašeHASHTAG. rs je mesto koje će svima na jednostavan i lak način približiti
Twitter, a posebno onima koji o njemu znaju malo, a želeli bi da vide
šta se to dešava na sve popularnijoj društvenoj mreži. Na krajnje
jednostavan način možeš pratiti sva dešavanja na Twitteru, kako u svom
okruženju tako i u celom svetu, prema temi koja te zanima. Takođe, na jednom mestu prikazani su profili velikog broja javnih
ličnosti koje koriste ovu društvenu mrežu. Na jednostavan način ćeš
pronaći omiljenog glumca ili glumicu, pisca ili pesnika, omiljenog
sportistu ili TV lice.
Ovde možeš videti i kako Twitter koriste političari i političke partije. Predstavljeni su pravi profili javnih ličnosti.
Naravno, Twitter je poznat i po lažnim profilima poznatih ličnosti, ali i za neke od njih izdvojeno je mesto na HASHTAGU.
Pored ovih mogućnosti, obezbeđene su i opcije poput organizovanja
TweetUp-ova, kao i mesto za pisanje blogova, vezanih za Twitter scenu. Kako opciju Twitter filtera - #HASHTAG vide aktivni tviteraši
Miloje Sekulić - @milojesekulic
: HASHTAG možete da zamislite kao kukicu koju kačite na svoje tvitove
za koje želite da budu povezani sa tvitovima drugih tviteraša na istu
temu, kao kada povezujete različite perlice u jednu ogrlicu.
Tanja Tatomirović - @Lavche73 :
HASHTAG je mesto za novinare i urednike, da budu sigurni da ništa
zanimljivo na lajni nisu propustili i da jednim klikom dobiju
informaciju koja će sutra osvanuti na naslovnoj! ;)
Jelena Jovanović - @Miss_Cybernaut :
HASHTAG je način da vam se ne desi tzv. information overload.
Optimisti kažu da nešto kao pretrpavanje informacijama ne postoji,
postoje samo slabi filteri. HASHTAG je filter, ono po čemu pratite
stvari koje su vama važne. Evo primera: #ACTAtalks #kojesledeci
#onokad.
Vladimir Stanković - @DedaBor : Nezaobilazni putokaz za pretragu usko interesnih reči koje upućuju na twiter komunikaciju ljudi u niši.
Ivan Ćosić - @ivancosic : HASHTAG
je kombinacija ascii karaktera koji prate tarabu (#) bez razmaka i bez
znakova interpunkcije. Oni služe da bi se sadržaj na Twitteru
"filterisao" u zavisnosti da li želiš da ga vidiš ili ne. Po pretrazi
po haštagu možeš da vidiš šta je sve napisano i sadrži taj tag u sebi
ili da dodaš taj tag u filter i da ne vidiš u svom timeline-u ništa što
ga sadrži. Postoji generalno dve vrste haštagova, jedni su generalni,
da se neki link "taguje" da ako želite da obeležite da je u pitanju
slika možete staviti (#pic) ili ako je smešna (#lol) ili ako je
seksualne prirode (#nsfw). Sa druge strane imamo "unikatne"
(koliko je moguće) haštagove koji služe da bi se pratila samo jedna
tema. Tako je #utisak vezan za emisiju Utisak nedelje, a ne za vaš neki
utisak koji imate. . .
Mirjana Mimica - @Mahlat :
Volim hashtagove jerbo kad se pogibim na Twitteru, mogu pomoću njih da
ispratim odakle je počelo i o čem se divani. Mogu ako mi se ne dopada
tema da je ne pratim. Hashtagovi dopunjavaju tvitove, i to mi se
dopada.
Nebojša Radović - @eniac : HASHTAG je mogućnost da na lak način grupišete sve tvitove koji se bave nekom temom koja vas interesuje.
OrganVlasti - @OrganVlasti : Jednostavan nacin za lakse obelezavanje i pronalazenje tema na tw, kao i odlican marketinski alat za online tw promocije. HASHTAG VAS ČEKAPRIKLJUČITE SE. TweetBlog: Umetnost komunikacije na TwitteruPitajte bilo kog PR profesionalca kako se
započinje komnikacija na društvenim medijima i odgovor će biti da se
ponašate kao da prisustvujete koktelu-budite komunikativni. Ukoliko
želite da budete zvezda večeri, Ami Gilmer, menadžer društvenih medija u
Stela & Dot preporučuje ovaj koktel za uspeh: Počnite sa
kombinacijom postavljanja ciljeva i zadataka i dodajte deo svoje
ličnosti.
PR Vesti: Kako biste opisali svoju strategiju?
Ejmi Gilmer: Naša strategija je usko povezana sa
ciljevima naše organizacije. Pri početnom planiranju strategije, mi
uključujemo sadržaj koji govori o svim našim primarnim ciljevima na
način koji je pogodan za društvene mreže. Dalje, mi određujemo procenat
sadržaja koji treba da bude povezan sa svakom oblašću, na osnovu
važnosti iste. Znajući da se društvene mreže uvek menjaju, i na osnovu
onoga na šta najviše reaguje naša zajednica mi na redovnoj bazi
preispitujemo odluke kako bismo ostvarili optimalne rezultate. Takođe,
zato što su društveni mediji u realnom vremenu, zbog svoje
fleksibilnosti spremni smo da odreagujemo brzo i efikasno na svaku
najnoviju vest.
PR Vesti: Koji su poslovni ciljevi za Vaše aktivnosti na Twitteru?
Gilmer: Posvećujemo vreme i energiju komunikaciju
na Twitteru kako bi izgradili svest o brendu, i kroz poruke povećali
poverenje u naš brend. Delimo informacije na dnevnom nivou i želimo da
se povežemo sa ljudima koji nas prate, inicirajući razgovore sa njima i
odgovarajući na pitanja, komentare, žalbe i pohvale. Naši urednici
koriste Twitter kao korisnički servis i želimo da pružimo odgovore na
pitanja u realnom vremenu.
PR Vesti: Koji su načini da se Vaša objava na Twitteru izdvoji od ostalih?
Gilmer: Da biste se izdvojili kao brend na
Twitteru, treba da pokažete ličnost. Ne plašite se da pokažete smisao za
humor, ljudi to vole. Pratite da li to radite kako treba i dopustite da
Vaš brend dobije ličnost. Takođe, aktivno se uključite kada se govori o
Vašem brendu, ukoliko smatrate da je potrebno. Osmilite način da
prepoznate pratioce, zahvalite se ljudima koji o Vama govore lepo i
pokušajte da rešite konfliktne situacije.
PR Vesti: Koji biste savet dali učesnicima Velike 3. konferencije 9. avgusta?
Gilmer: Uključite se u hashtagove. Koliko je
moguće koristite postojeće hashtagove (npr. ukoliko je Vaš brend vino
koristite #vinosredom). Takođe napravite sopstveni hashtag i promovišite
ga. Hashtagovi su najbolji način da se izdvoje razgovori, a takođe
služe i za druge namene kao što su razna ćaskanja i nagradne igre.
Regina DAlesio, PR NewsPročitajte i ostale članke na Hashtag blogu, mogu vam koristiti. Karikatura o hashtaguLINK.