Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

 

Access

Alternativna učenja

Android

Animacija

Antropologija

Apple - MAC OS X

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Audio, Multimedia, Video

Autobiografija

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Automobili

Bajke

Baze podataka

Biografija

Biološke nauke

Botanika

C++ Visual C++ C#

Cloud

CSS

Dečije knjige

Delphi

Digitalna fotografija

Dizajn

Django

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

E-komerc

ECDL

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

FULL STACK DEVELOPMENT

Geografija

Geologija

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Građevinarstvo

Hardver

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Internet

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Java, JavaScript, JScript, Perl

Joomla

jQuery

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinsko učenje

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Mreže

MS Office

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

Obrada teksta

OFFICE 2013

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

PHP I MYSQL

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Programiranje

Psihologija

Publicistika

Putopis

Python programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Religija

Robotika

Roman

Ruby i Ruby on Rails

Satira

Saveti

Sertifikati

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

SQL Server

Statistika

Strip

Tabele

Tableti

Tehnologija

Telekomunikacije

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Unix, Linux

Urbanizam

UX DIZAJN

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Windows

Windows 7

Windows 8

WordPress

Zaštita i sigurnost

Zoologija

 

Vesti – Internet

Ukupno: 1170, strana 18 od 59

Google pokreće nove alate za neprofitne organizacije

 

 

 

Google pokreće novi servis za neprofitne organizacije. Ili bolje rečeno, novi način da neprofitne organizacije koriste postojeće servise. YouTube Nonprofit Program omogućava neprofitnim organizacijama da kreiraju brendirane kanale sa većim kapacitetom aplouda nego što imaju tipični korisnički kanali. Neprofitni video filmovi će takođe biti rotirani kroz "promoted videos" sekciju sajta. A neprofitne ofragnizacije mogu da ugrade Google Checkout "donate" dugme radi prikupljanja priloga. Google Checkout za neprofitne organizacije skuplja novac bez plaćanja Google-u za transakcije. TTRenutno, Google se složio da ovuz uslugu pruža neprofitnim organizacijama samo do kraja 2008, ali ne bismo bili iznenađeni da Google produži ovaj aranžman. American Cancer Society, Friends of the Earth, YouthNoise, i još 10 neprofitnih organizacija su več potpisale sporazum za YouTube kanale, a William J. Clinton Foundation i March of Dimes su među onima koji su se prijavili za Google Checkout.
 
   

Google pomaže Apple-u u poboljšanju njegovog iPhone-a

 

 

 

Google je možda uključen u evoluciju iPhone-a tako što je u partnerstvu sa Apple-om napravio kompatibilnim sa ovim mobilnim uređajem nekoliko rešenja koja su vlasništvo kompanije. Engadget izveštava da je Glenn Lurie, radnica AT&T kompanije, dala izjavu koja otkriva neke od planova kompanije: ”Postoje i druge stvari – imate vidžete, kao i neke od aplikacija Google-a koje tek dolaze – postoji toliko puno stvari da cena neće biti problem”. Kao što ista publikacija spominje, radnica proizvođača telefona je govorila o višestrukim servisima koji će biti implementirani u Apple-ov iPhone tako da verovatno postoje i neka druga rešenja osim poznatog Google Maps. Kao što možda već znate, kompanija iz Mountain View-a se bori da svoje proizvode učini dostupnim sa bilo kog mobilnog uređaja tako što izdaje nove verzije svojih rešenja. Uzmite primer Google News-a, proizvoda kompanije koji prima naslove iz više od 4500 izvora i indeksira ih na istu stranicu. Google News je takođe pristupačan sa bilo kog mobilnog uređaja koji je povezan na Internet, omogućavajući vlasniku mobilnog uređaja da čita najnovije vesti sa bilo koje lokacije. Mnogo Google proizvoda je već kompatibilno sa mobilnim telefonima. Nedavno, gigant pretrage je prikazao novu verziju Google Maps-a, posebno kreiranu za stanovnike Velike Britanije, omogućavajući im da prikažu mape i satelitske snimke sa bilo kog Java-kompatibilnog uređaja. Međutim, sada možete da upotrebite Gmail, Google Maps, Google News a od prošle nedelje, Google Calendar na bilo kom mobilnom uređaju koji je povezan na Internet. Sve što vam je potrebno je Google nalog koji je kompatibilan sa svim ovim proizvodima i mobilni telefon. Međutim, ovo je očigledan znak da Mountain View kompanija još nije zainteresovana za razvoj sopstvenog mobilnog uređaja zato što je bilo glasina da je potencijalni Googlephone najbolji rival Apple-ovom iPhone-u.
 
   

Google pomaže policiji da pronađe hakere

 

 

 

Google beleži sve više i više napada Google će pomoći policiji Mumbai-ja da identifikuju web napadače tako što će im ponuditi IP adrese i ostale informacije koje je tehnologija pretrage snimila. Izgleda da je ceo problem izazvan Google-ovom društvenom mrežom zato što su neki od njenih korisnika zloupotrebili svoje identitete. Iako dogovor nije zasnovan na ugovoru, vlasti su potvrdili partnerstvo sa gigantom pretrage da bi pronašli privatne informacije koje se nalaze u njihovim logovima. “Ne postoji pisani dogovor ili ugovor sa Google-om već se radi o saradnji između nas. Posetili su nas dva zvaničnika iz Indije i jedan iz SAD-a. Oni su već počeli da nam dostavljaju IP adrese i zahvaljujući Google-u bili smo u mogućnosti da pokrenemo slučaj. Srećni smo. ” rekao je Sanjay Mohite, DCP, Enforcement. Prošle godine, zajednica pod nazivom “I Hate India” pokrenuta je na Orkut-u i PIL je bio podnet protiv Google-a. To je praćeno još jednim PIL-om nakon što je sajt napao Maratha King Shivaji-a” izjavila je NDTV. com, Indijska publikacija. U prošlosti, Google je retko bio uključen u ovakvu vrstu problema ali YouTube ima više iskustva sa zahtevima vlasti da im se obezbede privatne informacija o njihovim korisnicima. Prvi objavljeni slučaj ticao se detalja o YouTube članu koji je aploudovao piratizovane video snimke određenih filmova. Fox, producent TV serije, zatražio je od YouTube-a da da informacije o korisniku koji je objavio brojne piratizovane snimke filma pre njegovog zvaničnog datuma izdavanja. Izgleda da se gigant pretrage sve aktivnije bori protiv hakera i ostalih sumnjivih korisnika njegovih servisa zato što ovo nije prvi pokušaj kompanije da Internet učini sigurnijim. Uzmite primer brojnih malware obaveštenja koje se prikazuju direktno pod linkom koji je vraćen na SERP ili malware uzbuna koja se prikazuju svaki put kada korisnik klikne na inficirani web sajt.
 
   

Google pretraživanje pomoću glasa

 

 

 

Google izgleda da radi na metodu koji će omogućiti korisnicima da pretražuju web jednostavnim izgovaranjem komandi, ako ćemo suditi po njihovom patentu koji je nedavno prihvaćen. Patent je prijavljen februara 2001. godine ali je tek nedavno prihvaćen. Prema apstraktu patenta, Googleov sistem će koristiti tehnologiju prepoznavanja glasa kako bi generisao ključnu reč koja će biti ubačena u mašinu za pretraživanje. "Sistem će nakon toga poslati upit sistemu za pretraživanje i prikazati rezultate pretrage korisniku, kaže se u patentu. “Google Voice Search” je bio dostupan kroz Google Labs, kompanijine onlajn test laboratorije, ali je nedavno uklonjen. Taj servis je omogućavao korisnicima da nazovu telefonski broj, postave upit i dobiju rezultat kroz web pretraživač.
 
   

Google priprema ažuriranje interfejsa

 

 

 

2005. godine, kada je Google kompanija izdala Google Reader, web zasnovani feed čitač je došao sa jednostavnim interfejsom koji je do danas ostao aktivan. Međutim, stvari će se uskoro promeniti, pošto gigant pretrage sada informiše korisnike da će originalni interfejs Google Readera uskoro u penziju i da će trebati da ažuriraju na nov izgled da bi bili u mogućnosti da upotrebe proizvod. Po rečima Google blogera Ionut Alex Chitu-a, svaki put kada se korisnik sa originalnim interfejsom Google Readera uloguje na svoj nalog, servis će prikazati poruku o povlačenju ovog, sada već zastarelog izgleda. “Želeli bismo da vam saopštimo da ćemo uskoro povući iz upotrebe stari interfejs Google Readera. Iako smo tužni što nas napušta, srećni smo da vam kažemo da radimo vredno na kreiranju novog interfejsa koji će biti što je moguće jednostavniji i zasnovan na povratnim informacijama od korisnika kao što ste vi. Ako postoji bilo koji specifični razlog zbog kojeg više volite stari interfejs, voleli bismo da ga čujemo na našoj diskusionoj grupi. Uveravamo vas da ćemo uzeti u obzir vaše povratne informacije pošto –ćemo i ubuduće da radimo na poboljšanju Google Readera” kaže se u postu. Onda, korisnik ima dve opcije: “Yes, I’m ready to switch to the new interface” ili “No, I’d like to keep the old interface for the time being". Ono što je stvarno interesantno u vezi Google inicijative je da se većina korisnika ne slaže sa njom tako da će gigant pretrage možda biti primoran da održava stari interfejs dostupnim za zainteresovane potrošače. Ionut Alex Chitu-a, jedan od korisnika koji su postavili poruku na Google Groups diskusioni forum je rekao da “za nekoga ko želi da bude u mogućnosti da brzo pregleda sve svoje vesti, stari interfejs je jednostavan i elegantan bez nepotrebne gužve koja karakteriše novi interfejs”.
 
   

Google privlači muškarce a ženama je odbojan

 

 

 

U skladu sa nedavnim ispitivanjem koje je izvršeno u Velikoj Britaniji 35 procenata muškaraca je tvrdilo da je Google postao previše komercijalan, dok je 23 procenata žena imalo isto mišljenje. Studiju je napravio bigmouthmedia. Ova studija je uključila 1000 korisnika Interneta u Velikoj Britaniji. Nedavno, kompanija Google je kupila DoubleClick, marketinšku firmu koja može da pomogne gigantu pretrage da proširi platformu za marketing i da zaradi više novca. “Google sada dominira na toliko područja da ako ovako nastavi vrlo brzo može da postane svemoćan ili arogantan. Na neki način, to je već sada istina – ali se po mom mišljenju Google i dalje pridržava svoje mantre “ne radi zlo”. Microsoft je prošao kroz istu virtuelnu evoluciju počevši kao inovativan početnik koji je radikalno promenio računarstvo. Vremenom oni su nekima postali poznati kao zla imperija” izjavio je Chris Sherman of SearchEngineLand po rečima E-consultancy. com. Google je najmoćnija kompanija na svetu i to je dokazala nedavna studija koja je otkrila neke interesantne činjenice koje se tiču giganta pretrage. Mountain View firma je odlučila da pobedi poznata imena kao što su Coca Cola, Toyota i Marlboro. Međutim, mnogi Internet korisnici polako shvataju da Google kontinualno postaje sve moćniji i da to nije dobra stvar. Google pravi mnoge akvizicije, zasnovane na “ako ne možeš da ga pobediš, kupi ga” motou. Pomoću nedavno kupljenog DoubleClick-a Google planira da proširi svoje marketinške platforme i da ih učini konkurentnijim za rivale. Mountain View kompanija ima neverovatnu finansijsku moć i u mogućnosti je da kupi skoro bilo koju kompaniju osim svojih rivala. Ponekad, ova moć konkurenciju čini zavidnom kao što je to u slučaj sa DoubleClick-om: brojne kompanije uključujući i Microsoft, zahtevaju od vlasti da analiziraju kupovinu zato što je Google možda povredio antimonopolska prava.
 
   

Google proglasio pobedu u veličini indeksa pretraživanja

 

 

 

Za svoj sedmi rođendan, Google je dobio nov način merenja broja web stranica u svom indeksu: kompanija je odbacila brojanje u korist odnosne komparacije. Do sada se u Google indeksu pretraživanja nalazilo preko 8 milijardi web stranica. To je bio neprevaziđeni broj do avgusta, kada je Yahoo objavio da indeks njegove mašine za pretraživanje prevazilazi 20 milijardi stavki. Umesto da “podigne ulog”, Google je odlučio da proglasi pobedu bez otkrivanja onoga šta ima u rukama. Ova kompanija sada tvrdi da je njihov indeks “više od tri puta veći od svake druge mašine za pretraživanje”. U odsustvu brojeva koji se mogu ispitati i potvrditi, “igra” merenja indeksa je zvanično otvorena, a možda je tako i najbolje. Ken Moss, generalni menadžer MSN Search, kaže sledeće:”Ova rasprava će verovatno poboljšati kvalitet mašina za pretraživanje. Merenje bi trebalo da se zasniva koliko često naši korisnici dobijaju odgovore na svoja pitanja”.
 
   

Google proizvodi više kućnih video snimaka

 

 

 

Pošto Google nastavlja sa proizvodnjom sadržaja - što je po  nekima suprotno od njihovog cilja indeksiranja svetskih informacija zato što je  tako konkurentan web izdavačima - ostaje nam da se priupitamo da li ova  kompanija gubi fokus sa svoje pretrage i posla sa reklamiranjem. Google je 33. najveća kompanija na svetu koja je zasnovana skoro  na samo jednoj stvari: njegovoj dominantnosti na tržištu onlajn marketinga, pre  svegta na tržištu marketinga pretrage. Jedan od najambicioznijih Google-ovih projekata u  proizvodnji sadržaja je originalni onlajn crtani film Cavalcade of Comedy koji je kreirao Seth  MacFarlane iz Family Guy-a i koji se distribuira preko Google Content Network-a. Nedavno su objavili i POPTUB, video blog sa tračevima o  poznatim ličnostima koji se distribuira na YouTube-u, a njegov kreator je Embassy  Row. Šta vi mislite, da li Google treba da ide ovim putem?Kreiranje originalnih web sadržaja je jeftino za Google. GCN  je odličan distribucioni kanal za Google i on poseduje i ugrađeni kanal za  monetizaciju. Ipak, mora se priznati da je Google veoma probirljiv kada je reč  o vrsti sadržaja koji će prikazivati.
 
   

Google promocija audio oglasa

 

 

 

Google reklamira svoj Audio Oglasi program, kako je saznao Marshall M. Isprobajte ih, tražeći US Google audio oglase. Videćete AdWords box na kome piše "Audio Oglasi od Googla-Sada je jednostavno & lako da nađete ciljnu grupu mušterija na radiju. "Dolazna strana za ovo kaže: Zainteresovani za oglašavanje vašeg biznisa na radiju? Google Audio Oglasi vam omogućavaju da emitujete vašu poruku hiljadama slušalaca i donesete jednostavnost, efikasnost, i odgovornost radio reklamiranju. Evo ga kratak pregled: Birajte izmedju stotina radio stanica širom U. S. gde ćete pokrenuti vaše audio oglase Birajte ciljnu grupu mušterija preko tipa stanice, demografske strukture I doba dana Vidite online izveštaje koji vam pokazuju kad I gde je puštan vaš oglas Slušajte snimke u realnom vremenu vaših oglasa dok se puštaju na radiju …praćeno sa kontakt informacijom a Google kancelarije za regionalnu prodaju.
 
   

Google promoviše Gmail pomoću banera!

 

 

 

Od pojave njihovog email rešenja, Google stalno pokušava da ga promoviše predstavljajući najvažnije funkcije koje su uključene u servis. Na početku Gmail je bio atraktivan zato što je nudio najveću količinu prostora za skladištenje koja je ikada ponuđena u mail servisu. Danas, kompanija opisuje Gmail kao najefikasnije mail rešenje zasnovano na Webu za blokiranje spam poruka zato što sadrži moćne filtere za blokiranje neželjenih sadžaja. Nedavno, Gmail je izašao iz privatnog beta programa i Google ga je učinio besplatno dostupnim za svakoga bez potrebe da se novi korisnici registruju samo na osnovu poziva postojećih korisnika. Posle objave tim Gmaila je počeo da razvija neke zanimljive oglase koji su postavljeni na YouTube-u sa osnovnom namenom da predstave glavne prednosti upotrebe Gmail  rešenja za elektronsku poštu. U prošlosti, Google-ovi pronalazači su izjavili da oni nikada neće postavljati oglase na web sajtove u obliku banera zato što je kompanija dovoljno moćna da privuče korisnike i reklamira se koristeći sopstvene proizvode. «Ja ne mislim da ima išta loše u tome da postoje oglasi, samo trebali da ih imenujete na odgovarajući način» rekao je Brin. «Neke mašine za pretraživanje danas sortiraju rezultate pretrage kao plaćene rezultate i kao regularne rezultate, ali im oni ne daju odgovarajuće nazive. I korisnik ne zna da se određeni sajtovi ne bi pojavili u rezultatima pretrage da za to nije plaćeno. I mislim da je to stvarno loše» tada je izjavio CBS News. Baneri koje je gigant pretrage kreirao kako bi promovisao Gmail kao efikasno email rešenje protiv spam poruka, potkrepljuje da je on u mogućnosti da lako pronađe sve mailove kao i da šalje poruke skoro trenutno. Ako želite da vidite reklamu koju je dizajnirao Google i postavio na YouTube-u treba da potražite «Gmail Theater» na zvaničnoj stranici ovog video servisa.
 
   

Google radi na novoj antivirusnoj tehnologiji

 

 

 

Pre nekoliko nedelja web je govorio o Google-ovom najnovijem potezu, akviziciji Postini-ja, kompanije koja je u mogućnosti da donese nove bezbednosne funkcije u super giganta. U slučaju da niste znali Postini je firma koja je fokusirana na bezbednost, naročito za korporativne korisnike bez obzira da li su ciljne tehnologije email rešenja ili klijenti za brze poruke. Pomoću ove firme, Google će poboljšati bezbednost za Apps, paket programa koji se sastoji od brojnih proizvoda koje je Google razvio, kao što su Gmail, Google Talk ili Google Calendar. Google je platio 625 miliona dolara za Postini, koji će raditi kao nezavisna kompanija ali će omogućiti gigantu pretrage da implementira njegove tehnologije i da svojim proizvodima doda malo veći stepen bezbednosti. “Postini će nastaviti posao kao i obično. Google će nastaviti da podržava Postini proizvode i očekujemo da ćemo u skoroj budućnosti imati objave za više novih proizvoda” spominje Google detalje ugovora. “Potrošači Postini-ja će imati koristi od stabilnosti Google-a i inovacija. Takođe ćemo Postini potrašačima predstaviti Google Apps, kompletno hostovano rešenje za komunikaciju i poruke”. Ono što je još interesantnije je da Google priznaje da će Postini podržati napore giganta pretrage da poboljša antivirusne tehnologije i anti-spem filtere koje bi sada trebale da budu najmoćnije alatke uključene u web-zasnovana rešenja. “Google već sada ima zaštitu od spema i virusa svetske klase kao deo Gmail servisa. Postini-jeva tehnologija će to poboljšati i takođe dati organizacijama viši stepen kontrole nad tim kako se poruke filtriraju u i van kompanije” govore detalji ugovora. Gigant pretrage tvrdi da ima spem-filtere svetske klase ali se mnogi korisnici žale da im se Gmail inbox stalno napada brojnim neželjenim porukama koje dolaze do naloga iako su već obeleženi kao spem. Dakle, gde je istina?
 
   

Google razvija sopstveni mobilni telefon

 

 

 

“Revolucionarni mobilni telefon, iPod, prelomni uređaj Internet komunikacija”. U intervjuu koji je vodio španski sajt Noticias, Google-ov direktor Isabel Agilera je otkrila da Google radi na sopstvenoj verziji mobilnog telefona i uređaja za Internet komunikaciju. U intervjuu, Aguilera je otkrila da gigant pretrage definitivno “istražuje” mobilni telefon ali nije to zvanično potvrdila. Foxconn je zvanični proizvođač iPhone-a za Apple, ali zvaničnici tamo nisu govorili o nikakvom radu sa Google-om. Prema drugim insajderima, telefon će imati dizajn širokog kolor monitora i biće spreman za Internet. Na žalost, nije poznato mnogo o Google-ovom telefonu, i nije u potpunosti sigurno da će Google stvarno izdati telefon. Neki članci u azijskim novinama ukazuju da je Google tragao za proizvođačem mobilnih telefona kojeg bi kupio. Erin Fors, Googleov govornik rekao je reporterima da kompanija ima planove da se širi na bilo koju teritoriju, ali nije specifično objavio da Google pravi telefon. “Mobilnost je važno područje za Google. Mi ostajemo fokusirani na kreiranje programa i uspostavljanje rastućeg partnerstva sa vodećim industrijama da bi razvili nove servise za korisnike širom sveta. Međutim, nemamo ništa drugo da objavimo”. Mogućnost pojave Google telefona je stvarno realna, s obzirom da Google već prilično dugo razvija servise za mobilne uređaje. Čak je Google Maps integrisan u Apple-ov sopstveni iPhone. Po rečima Simeon Simeonova, ulagača sa Polaris Venture Partners, Google telefon bi mogao da rukuje VoIP pozivima, kreirajući veoma jedinstven uređaj a moguće je i da će Google pokrenuti sopstveni VoIP servis. Uređaj kao što je ovaj bi se prebacivao između spoljašnjeg GSM-a i unutrašnjeg Wi-Fi-ja kada bi detektovao vruću tačku. Na žalost, neobjavljeni Google telefon se već susreo sa određenim skepticizmom. Nokia, jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona tvrdi da će Google telefon biti greška. “Google telefon će biti primljen sa ograničenim uspehom i gubitkom novca”, rekao je predstavnik Nokia-e ciljajući na Googleov nedostatak odnosa u ovoj industriji.
 
   

Google Reader dodaje još novih funkcija

 

 

 

Google Reader donosi mnogo novih funkcija. Pored linije za pretraživanje, postoje i druga ažuriranja Google-ovog RSS čitača. Povećan je broj nepročitanih stavki Ako ste se prijavili na 2 ili 3 RSS feed-a možda niste primetili, ali Google Reader ima dosadnu naviku da slaže veliki broj nepročitanih postova i obaveštava vas kod broja 100. Ako imate 87 nepročitanih postova u kategoriji, mogli ste lako da ih pregledate. Ako ste imali 874 postova, bili biste u mraku. Google je povećao ovaj broj na 1000. Ali kao što možete da vidite na slici, nekim ljudima čak ni to nije dovoljno. Nazad i napred i nazad i ponovo napred Ne volite da proveravate koliko nepročitanih poruka imate? Samo kliknite na strelicu koja odvaja navigaciju strane od prozora čitača i neće vam ostati ništa, samo članci. Ili možete samo da pritisnete slovo U na tastaturi, kao i uvek. Google Reader sada podržava i navigaciju pomoću dugmadi za napred i nazad u pretraživaču. Ako ste zamenili direktorijume i želite da se vratite nazad samo pritisnite dugme Back.
 
   

Google Reader je dobio novi izgled i još nešto

 

 

 

Google Reader je dobio više belog, a izgubio plavog prostora. Najbolji deo je mogućnost oslobađanja prostora, odnosno sažimanje određenih sekcija u sekciji sa strane. Ako vam nije bitno šta se sve deli sa vašim prijateljima, jednostavno izaberite "hide unread counts" dugme.  Javite nam svoja iskustva.
 
   

Google sada prikazuje statistike

 

 

 

Google-ovi gedžeti postaju veoma popularni među korisnicima Google-a zato što ih gigant pretrage sve više i više promoviše. Generalno gledano, Google gedžeti predstavljaju neke male alatke koje teže da poboljšaju funkcionalnost određenih proizvoda koje je razvila kompanija kao što je Google Desktop ili Personalized Homepage. Danas, zaposleni u Google-u su objavili novu funkciju za one male pomoćne programe koji služe za prikaz broja korisnika određenog gadžeta. „Da bismo promovisali transparentniji i otvoreniji ekosistem za programere gedžeta, predstavili smo novu funkciju u Gadgets For Your Webpage direktorijumu koji prikazuje prosečan broj poseta koje dobije svaki gadžet nedeljno. Očekujemo da će programeri gadžeta (potencijalni programeri gadžeta!) biti u mogućnosti da upotrebe ovu informaciju kako bi bolje razumeli rasprostranjenost njihovih gadžeta. Brza provera će pokazati da je stotine gadžeta pregledano desetina hiljada puta svake nedelje – a mnogi će imati i milione pregleda“, tvrdi u blog postu Adam Sah iz Google Gadgets Teama. Zaposleni u Google-u takođe su spomenuli da broj koji prikazuje nova funkcija predstavlja prosečnu vrednost, i da se statistike ažuriraju svake nedelje sa informacijama koje su skupljene iz saobraćaja koji je zabeležen na sajtu. U prošlosti, gigant pretrage je pokrenuo nekoliko kampanja za promovisanje Google Gadgets-a i nudili su interesantne nagrade kako bi ohrabrili kreiranje novih pomoćnih programa. Sada postoji puno gadžeta koji su dostupni za svaki Google proizvod koji poseduje podršku za gadžete, alata koji su dizajnirani kako od strane korisnika tako i od strane giganta pretrage. Na primer, Google Gadgets For Your Webpage je dostupan na posebnoj web stranici i organizovan je u više kategorija sa gadžetima kao što su News, Tools, Communication, Fun & Games, Finance, Sports, Lifestyle i Technology.
 
   

Google Searchology: Budućnost pretraživanja

 

 

 

Na “Searchology” konferenciji za štampu koju je nedavno održao Google, Marissa Mayer je objavila nekoliko važnih stvari vezanih za budućnost pretrage na Google-u. Pre svega, Google ažurira svoju infrastrukturu i algoritme kako bi integrisali sve njihove različite mašine za pretraživanje u jedno univerzalno iskustvo pretraživanja. Za početak, u njega će biti uključen Book Search, Blog Search, Image Search, Local, News i Video. Na primeru videa, mi smo videli interfejs koji izgleda kao ekstenzija njihove PlusBox funkcije, na kojoj su pokazali kako planiraju da ugrade video direktno u stranice sa rezultatima pretraživanja, baš kao Ionut Alex. Prema Marissi, ovo trenutno radi samo na nekim centrima podataka ali bi trebalo da se prenese na sve centre podataka veoma brzo. U svojoj drugoj najavi, Marissa je potvrdila da će Google dodati kontekstualne navigacione linkove koje smo već nedavno videli u prototipovima interfejsa. Nastavljajući na temu interfejsa i navigacije, sledeće je najavljena univerzalna navigaciona linija koju smo takođe nedavno videli u testovima. Marissa je objasnila da će ova linija pokazivati "najbliže susede" - što znači da kada budete na različitim stranicama vi ćete videti različite linkove. Na primer, ako ste na stranici sa rezultatima pretraživanja, vi ćete videti linkove ka slikama (Images) i vestima (News), pošto ćete najverovatnije želeti da vidite i linkove ka drugim rezultatima pretraživanja, ali ako koristite Gmail vi ćete videti linkove ka kalendaru i dokumentima. Ja lično bih voleo da vidim uniformni izgled na svim stranicama - pa čak i da mogu da biram sopstvene linkove. Obe ove navigacione funkcije su već aktivne na Google-u. Sledeće, Marissa je najavila novi servis pomoću kojeg će korisnici moći da dodaju eksperimentalne funkcije njihovim rezultatima pretraživanja - kao što je vremenska linija i pogledi na mape, prečice na tastaturi, navigacija pretraživanja za levoruke i kontekstualna navigacija pretraživanja za dešnjake - i aktivno moći da šalju Google-u komentare o njihovom iskustvu. Deo Google Labs, Google Experimental home stranica je sada dostupna na google. com/experimental, mada će prijavljivanje biti aktivno tek sledeće nedelje. Još jedna novost koja je lako mogla da prođe neprimećena je da će Google uskoro pokrenuti način da se pretražuje na jednom jeziku a da se dobijaju rezultati sa web sajtova na stranim jezicima prevedeni u letu. Croos Language Information Retrieval, kako Google zove ovu funkciju, će inicijalno biti lansirana na samo dvanaest jezika. Koristeći svoju tehnologiju prevođenja statističke mašine, Google će prevoditi vaše upite pretraživanja na druge jezike a onda pretraživati web sajtove na drugim jezicima koristeći vaš prevedeni upit pretraživanja.
 
   

Google slavi 100-ti rođendan Akira Kurosave i deblokira pretraživanje u Kini

 

 

 

Kurosava i Google Ako posetite http://www. google. co. uk/ uobičajeni logo Googla će se pretvoriti u ovaj slavljenički. 10 činjenica o reditelju Kurosavi. LINK. Duh slobode Kurosave i deblokiran Google u Kini Google domen Google. cn je preusmeren na Google. com. hk. Pretraživanje je opet omogućeno.
 
   

Google slavi 8. mart

 

 

 

Google slavi 8. mart - logo   Prasići ne slave 8. mart    
 
   

Google slavljenički logo - Bar kod - Male istorije

 

 

 

Google logo - Bar kod  Bar kod na Vikipediji. Knjiga posle Googla i bar koda - Male istorije Link ka knjizi i korpi za naručivanje.
 
   

Google Street View je proširen na još šest gradova

 

 

 

Google Maps-ova kontroverzna Street View funkcija je dobila 360-stepeni u nivou tla pogled na još šest gradova: Čikago, Filadelfija, Feniks, Picburg, Portland, Ore. i Tuson, Arizon. To ukupno čini 15 gradova u kojima gražani mogu da čekaju kako bi videli smešne/lude scene po čitavom gradu. Adresa: Google Maps Street View
 
   
Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272