Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

 

Access

Alternativna učenja

Android

Animacija

Antropologija

Apple - MAC OS X

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Audio, Multimedia, Video

Autobiografija

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Automobili

Bajke

Baze podataka

Biografija

Biološke nauke

Botanika

C++ Visual C++ C#

Cloud

CSS

Dečije knjige

Delphi

Digitalna fotografija

Dizajn

Django

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

E-komerc

ECDL

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

FULL STACK DEVELOPMENT

Geografija

Geologija

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Građevinarstvo

Hardver

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Internet

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Java, JavaScript, JScript, Perl

Joomla

jQuery

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinsko učenje

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Mreže

MS Office

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

Obrada teksta

OFFICE 2013

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

PHP I MYSQL

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Programiranje

Psihologija

Publicistika

Putopis

Python programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Religija

Robotika

Roman

Ruby i Ruby on Rails

Satira

Saveti

Sertifikati

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

SQL Server

Statistika

Strip

Tabele

Tableti

Tehnologija

Telekomunikacije

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Unix, Linux

Urbanizam

UX DIZAJN

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Windows

Windows 7

Windows 8

WordPress

Zaštita i sigurnost

Zoologija

 

Vesti – Internet

Ukupno: 1170, strana 3 od 59

AOL nudi neograničen prostor skladištenja za email

 

 

 

U naporima da bude kao Yahoo!, AOL će uskoro ažurirati svoj email servis da bi obezbedio “neograničen” prostor za emailove. Novosti dolaze dva meseca nakon što je Yahoo! Objavio da će ukloniti granicu na prostor za skladištenje emailova. U praktičnim terminima, naravno, ne postoji takva stvar kao što je “neograničen” prostor za skladištenje. Ali pošto većina korisnika ne prelazi 2. 8GB prostora skladištenje na Google-ovom Gmailu verovatno slobodno možemo da kažemo da će AOL i Yahoo! biti u mogućnosti da omoguće nekolicini korisnika da zauzmu 5 ili 6GB prostora na disku pošto će većini korisnika trebati samo nekoliko MB. Ažurirani AOL mail će isto tako uključivati integrisani prozor za četovanje, ugrađen RSS feeds i mogućnost pretraživanja prikačenih fajlova. AOL Mail je pre 2 godine postao besplatan servis u trci sa web mail provajderima kao što su MSN, Google i Yahoo!.  
 
   

AOL-ovih Top 5 gadžeta koje ne treba da kupite

 

 

 

U normalnim uslovima života, ne treba da budemo cicije i treba da uzimamo samo najbolje stvari za našu kućnu zabavu. Imajući to na umu AOL je napravio listu pet stvari na koje ne bi trebalo da potrošimo pare iz različitih razloga, od kojih je najvažnija cena. PS3 (Playstation 3) se našao među ovih pet stvari, naravno, zahvaljujući visokoj ceni (duplo je skuplji od 360-tice i tri puta skuplji od Wii). I da, zahvaljujući nedostatku naslova za igranje, što predstavlja potpunu glupost. Da li biste radije igrali Pokemona ili Legend of Zelda tip igara? Kreiranje dobrih igara traži mnogo vremena i beta testiranja. Ako bi se pojavile loše igre za PS3 to bi za P3 blo još gore nego što je sada. Dalje, da razmotrimo cenu Playstationa 3. Zar nije normalno da tako moćna mašina kao što je P3 ima visoku cenu? Samo Blu-ray diode drastično povećavaju cenu ovog uređaja, tako da tu nema ničeg abnormalnog. Pošto smo razmotrili nedostatak naslova i cenu, hajde da postavimo finalno pitanje. Kako to AOL zna šta je za nas dobro a šta nije? Pored toga, AOL nas nagovara da kupimo druge sisteme, koji su, ruku na srce, prilično dobri i imaju znatno nižu cenu, ali to automatski znači i slabije performanse. Dalje, AOL kaže: “ako tražite zabavan sistem za igranje, možete da uzmete Nintendo Wii ili Xbox za oko 400 dolara. Takođe možete jednostavno da sačekate da se pojavi više PS3 naslova, ili da samom P3 sistemu padne cena. ”Poenta je u tome da bez obzira da li smo puni ko brod (u kontekstu para) ili najsiromašniji u zemlji, naša je stvar na šta ćemo da potrošimo pare. Gospoda u AOL-u bi stvarno trebala da nauče kada je bolje da ćute.
 
   

Apple - Da li je 20. jun datum izdavanja iPhone-a?

 

 

 

Poslednje glasine koje se odnose na iPhone je da je datum njegovog izlaska 20. jun. Iako su glasine i dalje nepotvrđene, izgleda da ima istine u njima pošto se on poklapa sa krajem probnog perioda iPhone-a. Izveštaji korisnika na forumima i korisničkih grupa pojavili su se krajem prošle nedelje pošto su mnogi počeli da govore da je CNBC objavio da će iPhone biti izdat 20. juna. Izgleda da je to otkriveno u toku “On the Money” na CNBC-u, gde je telco analitičar rekao da je njima 20. poznat kao datum izlaska. Dok je Apple tvrdio da će iPhone biti izdat krajem juna, i ne postoje druge izjave koje govore suprotno, izveštaj nedvosmisleno govori da će iPhone biti u prodavnicama datog datuma. Dosta interesantno je da izveštaji o iPhone-a vezani za trening i za podršku spominju da će sam trening početi 30. maja i trajaće do 20. juna. Poklapanje datuma daje veći kredibilitet izveštaju ali i dalje nema zvanične izjave. Pretpostavlja se da su informacije došle iz AT&T prodavnice; međutim, pokušaji da se potvrdi datum 20. jun, ostali su bez uspeha. AT&T prodavnice koje su pozvane nisu bile u mogućnosti da daju precizan datum, već su samo rekli da bi trebalo da padne negde između 11. i 22. juna. Dok tačan datum ostaje ekskluziva, tajming je svakako dobar, pošto Apple ne želi da izda iPhone previše rano posle WWDC-a. Pošto je Leopard odložen, kompanija treba da ostavi veoma dobar i trajan utisak u očima potrošača u toku WWDC prezentacija gde će biti otkrivene “tajne” funkcije operativnog sistema. Čak šta više, Apple ne može da priušti odlaganje izdavanja iPhone-a pošto je izveštaj Engadgeta nedvosmislen. Dakle nema baš mnogo prostora za manevre.
 
   

Apple blokira MySpace u maloprodajnim objektima

 

 

 

Apple-ovi maloprodajni objekti su prilično poznati, i to ne samo zbog njihovog dizajna i usluga ili njihovog odličnog kvaliteta već i po tome što su to odlična mesta za provod i za održavanje MySpace-a ažurnim. Izgleda da je Apple imao problema sa tinejdžerima koji su provodili vreme u prodavnici pa su odlučili da prekinu i blokiraju pristup određenim sajtovima iz prodavnica. Obično prodavnice treba da reše problem kako da privuku potencijalne kupce da uđu. Apple, sa druge strane, treba da se suoči sa problemom kako da udalji potencijalne kupce. Stilizovane prodavnice su postale mesto sakupljanja tinejdžera i mladih, i mnogi od njih provode previše vremena na računarima koji su dostupni za testiranje. Izgleda da su prodavnice privukle previše ljudi koji provode previše vremena i koriste neograničen pristup Internetu do tačke kada prodavnice postanu prepune i ljudi koji su u stvari prisutni da bi isprobali i kupili računare teško pronalaze slobodnu mašinu. Na vrhu liste je upotreba MySpace-a, što nije iznenađujuće, pošto prilično velik broj roditelja brani pristup sajtu na kućnim računarima. Blokiranjem pristupa na sajt, Apple ne samo da daje dangubama jedan razlog manje da provode puno vremena u prodavnici, već takođe i izbegava neprijatne situacije gde bi roditelji počeli da se žale kako njihova deca koriste prodavnice da bi pristupila nepogodnom sadržaju. Po rečima ThinkSecreta, «većina Apple-ovih maloprodajnih objekata će imati implementirane blokade». Izgleda da je MySpace jedini sajt socijalnih mreža koji će biti blokiran, ali možda to neće biti dovoljno. Postoje drugi slični sajtovi i ako prodavnice nastave da budu popularno mesto za provod tinejdžera, Apple će možda morati da preduzme i neke druge mere.
 
   

Apple fajl sistem

 

 

 

Možda je to smišljena patka ali je glavni šef Sun Microsystems-a, Jonathan Schwartz objavio da će Apple sledeće nedelje da objavi plan zamene standardnog Mac OS X fajl sistema sa ZFS-om koji je razvio Sun. Schwartz je planove objavio javno dok je razgovarao sa analitičarima i članovima medija na sastanku kompanije. Sastanak je primarno imao sasvim drugu temu. “U stvari, ove nedelje ćete videti da Apple najavljuje na svojoj Worldwide Developer konferenciji da će ZFS postati fajl sistem u Mac OS 10” rekao je dok je govorio o fajl sistemu svoje firme (Real Player video link). Originalno izmišljen od strane Sun-a kao temelj za njegov Solaris operativni sistem, ZFS ima veliki kapacitet, novel on-disk strukturu, lake primere, i integraciju koncepta za upravljanje particijama. Za razliku od tradicionalnog fajl sistema, koji se nalazi na jednom uređaju i stoga zahteva menadžer particija da bi mogao da upotrebi više od jednog uređaja, ZFS je izgrađen na virtuelnim grupama skladišta koja se zovu zpools. Grupa se konstruiše od virtuelnih uređaja od kojih je svaki ili sirovi uređaj ili mirror jednog ili više uređaja, ili RAID-Z grupa od dva ili više uređaja. ZFS bi trebao da zameni Apple-ov aktuelni standardni fajl sistem, Jounaled HFS+, počevši od oktobarskog izdanja Leoparda, po rečima Schwartz-a.
 
   

Apple i At&T su spremni za izdanje iPhone-a

 

 

 

Kako se juni približava i što je izdavanje iPhone-a sve bliže i bliže i Apple i AT&T su zauzeti sa pripremama za lansiranje. Dok će Apple bez sumnje dobro izreklamirati iPhone u svojim maloprodajnim objektima, izgleda da će i AT&T isto tako predstaviti uređaj. Izveštaji o specijalnim iPhone displejima za AT&T prodavnice plutaju po webu. Za razliku od regularnih displeja, ovi će biti masivni, visoki 7 stopa i široki 3 stope, i namenjeni za prenosive uređaje. Displeji takođe, kako je rečeno, zahtevaju sopstveno napajanje strujom i mrežni kabl, što je čista indikacija da će biti konekcije sa Internetom i živog ažuriranja kao i demo snimaka. Apple-ove prodavnice nadgledaju aktivnosti AT&T-a, pošto su ih posetili tehničari iz Cingulara da bi testirali konekciju mobilne mreže. Ovaj potez ima smisla pošto će potrošači trebati da imaju Cingular prijavu sa uređajem i prijem treba da bude savršen. Sigurno neće dobro izgledati ako prijem bude loš u toku živih demo prikaza uređaja. I na kraju, ali ne manje važno, Apple je na svom sajtu najavio otvorenu izložbu, 16. maja. Događaj će se odigrati u Elk Grove kampu, i poziva “kvalifikovane pojedince” da se pridruže iPhone timu. Apple traži ljude za iPhone, i među dostupnim pozicijama na sajtu izlistani su Telesales Representative, Telesales Team Manager, iPhone Personal Trainer i iPhone Personal Trainer Team. Sa toliko dešavanja na površini postoji mala sumnja da se još nešto dešava iza scene. Apple je uvek voleo velika lansiranja za svoje proizvode i sve treba da bude u redu. Samo nekoliko nedelja je ostalo do lansiranja i Apple i AT&T su veoma zauzeti oko priprema.
 
   

Apple kreće na filmove

 

 

 

Zašto uvek tajanstveni Apple nagoveštava novosti u oblasti filmova? Peter Lewis iz Fortune tvrdi da ova kompanija možda pokušava da pokaže Holivudu da namerava da preuzme dominaciju u online preuzimanju filmova. Kao stalni inovator u oblasti online medija, Apple Computer ima primat u oblasti online muzike, a vrlo brzo ce ga dobiti i u preuzimanju online televizijskih emisija. Medutim, Steve Jobs i kompanija sada krecu na novi front: preuzimanje filmova. Pocetkom ovog meseca je Jobs predstavio iTunes 7. 0 kojeg karakterišu Apple iTunes Move Store i druge nadogradnje ovog svemoguceg softvera. U isto vreme je Apple najavio novi uredaj sa kodnim nazivom iTV, koji ce se naci u prodaji sledeceg proleca po ceni od 299$. Pod pretpostavkom da ce raditi onako kako je reklamiran, iTV ce biti nedostajuca veza izmedu PC ili Mac i TV, dopuštajuci da filmovi preuzeti sa iTunes budu bežicno preneti na TV sa velikim ekranom u drugoj prostoriji. Zašto Apple, koji je uvek tajanstven kada se radi o planovima za nove proizvode, prikazuje prototip iTV mesecima pre nego što ce se naci u prodaji? Pretpostavljamo da je to “pucanj upozorenja” za Holivud. Apple pokazuje da preuzimanje filmova radi bolje nego iko drugi i da ce biti još bolji u tome. Poruka je sledeca: Apple namerava da dominira preuzimanjem filmova, baš kao što sada dominira preuzimanjem muzike i TV emisija. Kljucno pitanje je cena. Apple želi da sve filmove prodaje po ceni od 9,99$, baš kao što sve muzicke singlove prodaje za 99 centi. Studiji, medutim, to nece podržati zato što oni DVD-e prodaju za mnogo više novca (14$, pa na više), a veliki trgovine koje prodaju njihove DVD-e, kao što su Wal-Mart i Best Bye, ce u tom slucaju zahtevati iste uslove kao Apple. Zato je Jobs pristao na mali kompromis: starije filmove ce prodavati za 9,99$, a cena ce ici do 12,99$ za odredene Disney klasike, kao što su Bambi i Pepeljuga, kao i za unapred narucene nove filmove i nove filmove u prvoj nedelji njihove prodaje. Nakon toga ce cena novih filmova biti 14,99$. Filmski studiji i dalje nisu zadovoljni ovakvim dogovorom zati što misle da preuzimanje digitalnih filmova treba da bude skuplje od fizickih DVD-a, bez obzira na to što nema fizicke proizvodnje, distribucije i inventarskih troškova. Po njima, cena treba da bude viša zato što korisnici imaju više pogodnosti. Jobs nece popustiti po pitanju cena, a sada ima dokaz od kompanije Disney da postoji potražnja i da legalno preuzimanje filmova može da poveca prihode filmskih studija. Studiji sada mogu da vide prednosti iTunes u poredenju sa katastrofama poput Amazon. com Unibox ili MovieLink i mogu da shvate da ce iTunes postati još popularniji kada Apple pocne da prodaje novi video iPod i iTV. Zato je, kaže Apple, otpor filmskih studija uzaludan. Usvajanje je neminovno.
 
   

Apple pokreće iTunes Plus i izdaje iTunes 7.2

 

 

 

Niko nije očekivao partnerstvo između Apple-a i EMI-ja koje će svetu ponuditi besplatnu DRM muziku. Samo nekoliko dana nakon što je prošao obećani datum izdavanja, sadržaj je konačno stigao zajedno sa iTunes ažuriranjem. Apple je ažurirao iTunes na verziju 7. 2 i za Mac i za Windows. Ovo najnovije ažuriranje ne dolazi sa impresivnom listom promena već je više ažuriran servis za iTunes Store. Najnovija verzija omogućava prikaz i naručivanje nove iTunes Plus muzike. Kao što možda već pretpostavljate, iTunes Plus muzika je visokokvalitetno 256 kbps AAC kodirana u audio kvalitet koji se bukvalno ne može razlikovati od originalnih snimaka. Ova muzika će se prodavati za 1. 29 dolara po pesmi. iTunes Plus se pokreće sa EMI-jevim digitalnim katalogom dostupnih samostalnih snimaka, uključujući singlove i albume od Coldplay, The Rolling Stones, Norah Jones, Frank Sinatra, Joss Stone, Pink Floyd, John Coltrane i više od desetine Paul McCartney-jevih klasičnih albuma. "Naši potrošači su veoma uzbuđeni slobodom i neverovatnim kvalitetom zvuka iTunes Plus-a" rekao je Steve Jobs, Apple-ov CEO. "Mi očekujemo da će više od polovine pesama na iTunesu biti ponuđeno u iTunes Plus verzijama do kraja ove godine". Naravno, uvođenjem nečeg novog ne znači da se starog treba osloboditi. iTunes će nastaviti da nudi ceo svoj katalog, koji trenutno broji preko pet miliona pesama u slabijem kvalitetu – 128 kbps AAC kodirane sa DRM-om – za istu cenu od 99 centi po pesmi, zajedno sa kvalitetnijim iTunes Plus verzijama kada budu dostupne. Pored toga, iTunes potrošači sada mogu lako da nadgrade svoje biblioteke prethodno naručenih EMI sadržaja na iTunes Plus trake za samo 30 centi po pesmi i 3 dolara za većinu albuma. "Ovo je velika prekretnica za digitalnu muziku", rekao je Eric Nicoli, CEO EMI Group-a. "Potrošači će voleti da slušaju kvalitetniju iTunes Plus muziku od njihovih omiljenih EMI izvođača bez ograničenja upotrebe".
 
   

Apple pokreće web sajt za iPhone programere

 

 

 

Apple je pokrenuo Web sajt za programere koji žele da rade za njihov nedavno izdati iPhone. Web sajt koji je deo Apple Developer Connection-a daje istrukcije i obezbeđuje kompatibilnost sa Safarijem dok pravite aplikacije za iPhone. Programeri koji žele da naprave programe za iPhone treba da to rade unutar Apple-ovog Safari Web pretraživača. Koristeći Web 2. 0 programe Apple kaže da programeri mogu da naprave programe koji izgledaju i ponašaju se kao programi koji su ugrađeni u iPhone. Građenje programa na ovaj način takođe obezbeđuje integraciju sa iPhone programima i servisima što uključuje pozivanje, slanje emaila, i prikazivanje lokacija na Google Maps, rekao je Apple. Instrukcije za programiranje obezbeđuju nekoliko tema koje uključuju Razumevanje interakcije korisnika sa iPhone-om (Understanding User-iPhone Interaction); Upotrba standarda i isprobane i uspešne prakse dizajna (Use Standards and Tried-and-True Design Practices); Integracija sa Phone, Mail i Maps (Integration with Phone, Mail and Maps); Optimizacija za čitljivost stranica (Optimize for Page Readability); Obezbeđivanje odličnog audio i video iskustva (Ensure a Great Audio and Video Experience); Znanje o tome šta Safari podržava na iPhone-u (Know What Safari Supports on iPhone); Povezivanje sa Web programerima (Connect With Web Developers). Apple je objavio na svojoj Worldwide Developers Conference u januaru sledeće: da bi se obezbedila zaštita iPhone-a programerima se daje pristup za građenje programa samo kroz Safari. Programeri imaju suprotna gledišta vezana za korisnost programiranja u ovoj vrsti interfejsa.
 
   

Apple pravi automobil?

 

 

 

Najveći nemački proizvođač automobila i američki proizvođač računara Apple planiraju da se zajedno bace na proizvodnju automobila. Šta mislite kako će se automobil zvati? Da pogodili ste, automobil će se zvati (kakvo iznenađenje) iCar. Zbog toga su se šefovi ove dve kompanije, Steve Jobs i Martin Winterkorn, nedavno sastali u Kaliforniji kako bi se dogovorili o razvoju projekta koji bi se po u skladu sa najuspešnijim proizvodima Apple (iMaca i iPod) zvao iCar. "Razgovori o ovom projektu u početnoj su fazi", potvrdio je portparol Volkswagena nemačkom nedeljniku Capital. Međutim, on je odbio da iznese bilo kakve detalje dogovora. Marketinški stručnjaci predviđaju da bi automobil kompaktne klase koji bi bio opremljen Appleovom multimedijalnim uređajima sigurno probudio veliko zanimanje kod mlađih generacija. Detalji dogovora vezanog za iCar će možda biti otkriveni na Međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu.
 
   

Apple priznaje probleme sa baterijom iPhone-a

 

 

 

Više korisnika iPhone-a se žalilo da postoji problem sa baterijom koji sprečava da se uređaj potpuno napuni. Apple je priznao problem ali ističe da problem nije u bateriji kao što mnogi misle, već je to softverski problem. Neki korisnici iPhone-a su primetili da uređaj neće potpuno da se napuni, čak i ako uređaj ostave na punjaču mnogo duže nego što je potrebno da se napuni. Iako je ovo prijavljeno kao problem baterije, Apple-ov predstavnik koji je priznao problem tvrdi da to nema nikakve veze sa samom baterijom, već se radi o softverskoj grešci. Baterija je u stvari potpuno napunjena ali program jednostavno ne reflektuje ispravno stanje baterije. Iako Apple priznaje grešku i spomenuo je da će ona biti ispravljena u budućem ažuriranju programa, nije utvrđeno vreme kada će se ispravka može očekivati, niti su ponuđene bilo kakve druge informacije. Oni koji imaju iPhone sa ovakvim problemom trebali bi da mogu normalno da ga koriste, pošto baterija dobro radi. Oni koji ne žele da čekaju ažuriranje programa koje će rešiti ovaj problem mogu da se prijave za iPhone Battery Replacement Program, koji se bavi uređajima sa abnormalno smanjenim kapacitetima. Ovaj servis će koštati 79 dolara plus troškovi isporuke i obrade, međutim proces zamene baterije istovremeno briše sve podatke koji su sačuvani u fleš memoriji telefona. Apple je obično veoma odgovoran i brz kada se radi o ažuriranjima različitih problema i za Mac-ove i za iPod-ove i nema razloga da očekujemo da će sa iPhone-om biti drugačije. Ažuriranje bi moglo da se pojavi već za nekoliko dana. Sa druge strane, ako je Apple takođe planirao još jedno ažuriranje u skoroj budućnosti, kompanija bi mogla malo da ga odloži kako bi isporučila sve u jednom ažuriranju, ali će to najverovatnije najviše zavisiti od broja ljudi koji imaju ovaj problem.  
 
   

Apple treba uskoro da odabere mobilnog operatera za iPhone na području Evrope

 

 

 

Već je sasvim jasno ko će biti zadužen za distribuciju iPhone uređaja u Sjedinjenim Državama. Sviđalo se to nekome ili ne, izgleda da će jedino Cingular/AT&T pretplatnici moći da postanu ponosni vlasnici iPhone-a. Slična sudbina mogla bi da zadesi i žitelje evropskog kontinenta, jer u kompaniji Apple ovih dana intenzivno rade na izboru jednog jedinog mobilnog operatera, kojem će biti povereno ekskluzivno pravo na distribuciju njihovog novog telefona. Prema onome što je izjavio Pascal Cagni, potpredsednik kompanije Apple za područje Evrope, tek ukoliko se ispostavi da je pronalaženje jednog jedinog operatera nemoguća misija, Apple će stupiti u kooperaciju sa većim brojem poslovnih partnera. Imajući ovo u vidu, sva je prilika da će većina evropskog stanivništva zdušno navijati da ne bude izabran jedan ekskluzivni distributer iPhone-a, jer nije ni malo logično primoravati nekoga da pređe na korišćenje usluga drugog mobilnog operatera samo zbog novog telefona, ma koliko taj telefon bio atraktivan i cool. U kompaniji Apple planiraju da isporuka prvih iPhone uređaja u Evropi započne krajem ove godine, dok će u Sjedinjenim Državama oni moći da se nabave već od juna meseca, po ceni od 499 do 599 dolara, i to samo unutar mobilne mreže kompanije Cingular. Mada zvanična odluka o ceni ovih uređaja za evropsko tržište još uvek nije doneta, nemački odeljak Amazon-a je, tokom kratkog vremenskog perioda, kupcima već nudio iPhone mobilne telefone kapaciteta 4GB i 8GB, po ceni od čak 899 do 999 dolara (1165 do 1294 dolara). Gospodin Cagni je odlučno demantovao glasine da bi cene ponuđene na Amazon-u mogle predstavljati bilo kakav pokazatelj buduće cene iPhone-a na području Evrope. Iskreno se nadamo da on govori istinu, jer bi u suprotnom to značilo da će novi mobilni telefoni biti više nego dvostruko skuplji u poređenju sa njihovom cenom na tržištu SAD (a i tu su već itekako precenjeni), te da će samo veoma mali broj ljudi biti spreman da izdvoji toliku sumu novca za jedan mobilni telefon. Kada iPhone konačno bude krenuo put Evrope, među mobilnim operaterima koje vidimo kao najozbiljnije kandidate za njegovu distribuciju, svakako spadaju kompanije Orange, T-Mobile i Vodafone.
 
   

Apple TV za igranje igara na... TV-u?

 

 

 

Izgleda  da igre na iPod-u više nisu dovoljno dobre za Apple - oni žele da vi igrate igre i na vašem TV-u. Zakopani unutar novog iTunes 7. 1 nalaze se nizovi koda koji glase ovako:Are you sure you want to sync games? All existing games on the Apple TV Some of the games in your iTunes library were not copied to the Apple TV [. . . ] because they cannot be played on this Apple TV Ništa zvanično nije stiglo iz Apple-a u vezi ovoga, ali meni ovo izgleda prilično zvanično. Što znači da ćete izgleda moći da igrate vaše iPod igre na vašem TV-u. A zašto biste to uopšte radili, to je već sasvim drugo pitanje.
 
   

April – mesec svesti o stresu

 

 

 

April je mesec Nacionalne svesti o stresu u SAD, a juče je bio vrhunac: Dan nacionalne svesti o stresu. Dakle… da li ste vi svesni vašeg stresa? Ja svakako jesam, a pošto teško da sam najbolji u borbi protiv stresa na svetu, odlučio sam da ovde opišem tehnike koje ja koristim za borbu protiv stresa. Naravno, svi koji žele mogu sa nama da razmenite mudrosti vezane za borbu protiv stresa preko komentara! Moja omiljena tehnika za eliminisanje stresa kada posao počinje da me preplavljuje je da sednem i igram video igricu najmanje pola sata kako ne bih mislio na posao. U igru može čovek mnogo više da se udubi nago u gledanje televizije. Čak šta mislim da gledanje televizije ili filmova ipak ne sprečava da u pozadini vašeg uma mislite na stres koji vas izjeda. Igranje dobre video igre će vam omogućiti da se fokusirate na zadatak koji treba da uradite. Na žalost to se baš i ne uklapa u vašu poslovnu kancelariju… Kada ste pod stresom može da vam pomogne brzo hodanje. Čak ne morate da izađete napolje. Ja na primer radim u kancelariji koja se nalazi na prvom spratu trospratne zgrade, i brzo hodanje do najgornjeg sprata i nazad može da napravi čuda za vas. To je dobar trik kada ne možete puno da odsustvujete od vašeg pisaćeg stola. Ja jako volim slatkiše, i za mene jedenje slatkiša predstavlja još jednu tehniku za borbu protiv stresa. Dovoljno je da samo malo gricnem moju omiljenu čokoladu sa lešnik kremom ili sa velikim komadima lešnika… a šećer svekako neće povećati vaš nivo stresa! Postoje čak i male penaste loptice za eliminisanje stresa koje su takođe odlične za izbacivaje besa i deluju antistresno. Na žalost, moja deca i moja mačka ih uvek negde zature. Tražiću od njih da mi kupe jedno ogromno pakovanje za dan očeva. A šta je sa vama? Aromaterapija? Meditacija i joga? Specijalni napitci kao što je zeleni čaj? Određeno vreme za popodnevnu dremku? Alkohol? Kako vi pobeđujete stres?
 
   

Asus izdaje G1S

 

 

 

Lojalni Asus gejmeri imaju razloga za slavlje. Kompanija je isporučila svoj najnoviji notebook za igranje, Asus G1S. G1S je jedan od prvih Asus notebook-ova koji ima Intel-ov Next Generation “Santa Rosa” Centrino čipset, koji radi na 2. 2-GHz sa Core 2 Duo T7500 procesorom. Takođe ispod haube nalazi se DDR2 PC2-5300 RAM od 2GB, hard drajv od 160GB i Nvidia-in 8600m GT sa 256MB namenske memorije. Dimenzije ovog laptopa su 13. 9 x 11. 2 x 1. 5 inča i težak je 6. 8 funti, i kao takav obećava gejmerima vrhunsku zabavu. Cena Asus G1S laptopa je 1. 899 dolara – što je odlična cena u poređenju sa većim notebook-ovima u istoj klasi.
 
   

Asus je predstavio novi notebook

 

 

 

Kompanija Asus je predstavila novi 13. 3’’ U3 notebook računar koji je zasnovan na Intel Santa Rosa platformi. Notebook karakteriše crno kućište sa magnezijumskim okvirom. Grafika modela U3 se oslanja na nVidia GeForce 8400M G grafički procesor sa 128MB video memorije. Notebook još poseduje hard disk kapaciteta 160GB, ali ne postoji optički drajv, tako da je neophodno povezivanje eksternog drajva. Asus je takođe uz ovaj model uključio Bluetooth, GPS kao i 3G za mobilne širokopojasne mreže. Notebook ima ugrađen i HDMI port kao i dodatni eSATA port sa zadnje strane.
 
   

Asus Lamborghini VX2 u najavi

 

 

 

Kompanija ASUS je nedavno objavila temeljno prestrojavanje među notebook računarima iz serije ASUS-Lamborghini, uz uvođenje novih VX2 modela. Ovi novi, “supernotebook” računari ne samo da će spoljnim izgledom podsećati na egzotične italijanske automobile, već će težiti da im budu potpuno ekvivalentni, barem kada su performanse u pitanju. Zasnovani na najnovijoj Intel Centrino Duo Mobile tehnologiji i specijalno dizajnirani za potrebe Microsoft-ovog operativnog sistema Windows Vista, ovi uređaji poslednje generacije ponudiće čitav spektar novih mogućnosti na planu bezbednosti, performansi, pouzdanog rada i upravljivosti, skrojenih po meri ekstremno mobilnog računarstva i “upravljanja dodirom”. Inovativna upotreba materijala i brojni detalji, čine da ovaj notebook računar, po svom izgledu, osećaju pod prstima i radnim performansama, zaista podseća na egzotični superautomobil. kopirajući prepoznatljivu Lamborghini kombinaciju žuto-crne boje, kućišta ovih računara izrađena su od legure aluminijuma i magnezujuma (žuto) te ugljeničnih vlakana (crno). Jedinstvena matirano crna površina poklopca LCD displeja takođe podseća na italijanski model luksuznog automobila, i ujedno doprinosi sveukupnom osećaju čvrstine i robusnosti ovog uređaja. U sistem unutrašnjeg osvetljenja integrisana je web kamera od 1. 3 megapiksela. Od ostalih karakteristika, pomenućemo LCD displej izrađen od “anti-glare” materijala (koji sprečavaju blještavilo), te metaliziranu tastaturu i kožom presvučen prostor za oslanjanje dlanova, koji je oivičen žutim vezom, baš kao što je to slučaj sa enterijerom italijanskog automobila. Dizajneri su odlučili da po jedan zvučnik postave sa obe strane tastature, kako bi obezbedili kvalitetan audio doživljaj, bez nepotrebnog ometanja u radu. Poklopac ventilatora za hlađenje smešten je na zadnjoj strani, a pri njegovom dizajniranju je usvojen ingeniozan koncept “okvira točka” (wheel rim). “Rođenje ove nove edicije ASUS-Lamborghini notebook računara je, bez sumnje, rezultat ogromnih napora, kao dizajnera tako i stručnjaka za kompjutersku tehnologiju,” rekao je Stephan Winkelmann, predsednik i izvršni direktor kompanije Lamborghini. “Veoma nam je drago što možemo da kažemo kako VX2 predstavlja zaista savršeno otelotvorenje duha i tela Lamborghini-ja – ovoga puta u svetu prenosivih računara. ” Na žalost, još uvek nema ni najmanjih naznaka o tome kada bi VX2 trebalo da uđe u maloprodajnu mrežu, niti o tome koliko će ovaj vrhunski uređaj koštati.
 
   

Asus ponovo proizvodi laptop-ove

 

 

 

Asustek Computer je dobro poznata i prihvaćena kompanija za proizvodnju računarskog hardvera koja je poznatija po svom Asus brendu, i koja teži da da bude među pet najboljih proizvođača notebook-ova i trgovaca u sledećih nekoliko godina, rekao je Jerry Shen, generalni direktor Asustek-ovog AOOP Business Group-a. Da bi se popeli sa svog osmog ili devetog mesta na tržištu mobilnih računara na mesto pri vrhu, Asus planira agresivan marketinški plan koji je sastavljen od velikog broja laptopova i notebookova kako u klasi jeftinih tako i u klasi vrhunskih i skupih laptopova. Pošto Asustek Computer proizvođačka kompanija takođe radi kao proizvođač preko ugovora za druge računarske brendove, njen sopstveni Asus brend je samo mali deo čitavog posla i iznosi 36 procenata od svih registrovanih Asustek prodaja, što govori o poboljšanju od 23 procenata koje je registrovano u prvom kvartalu godine. Pošto će se Asustek fokusirati na razvoj jeftinih Eee PC-ja, prodaja njegovog brenda će oscilirati između 30 i 50 procenata od svih prihoda. Jerry Shen je takođe rekao da će kompanija predstaviti još jedan jeftin, entry level notebook u bliskoj budućnosti ali je taj projekat još uvek u fazi razmatranja. Da bi učvrstio svoju poziciju na tržištu mobilnih računara Asus planira da proizvede i isporuči između 200. 000 i 300. 000 Eee-PC-ja do kraja ove godina a planovi kompanije za sledeću godinu su zapanjujući pošto se nadaju da će isporučiti jeftine notebookove u mnogo većem broju: bar tri miliona jedinica. Pošto se proizvođači notebookova trenutno suočavaju sa nekim prilično ozbiljnim nedostacima komponenti, Asustek je rekao da su njihove zalihe procesora, čipsetova, fleš memorija i DRAM-a dovoljne za sada ali u isto vreme se suočavaju sa problemima sa LCD panelima i nedostatkom baterija. Prvi talas Asus Eee PC-ja se očekuje da dođe na tržište u drugoj polovini septembra i oni će imati čvrsti disk od 4GB i 512MB memorije kako navode neki izvori. Iako je posao proizvodnje pod ugovorom opao za više od 40 procenata u drugom kvartalu 2007. godine, kompanija je registrovala neke rekordne isporuke zahvaljujući sopstvenom brendu i ostvarila značajan profit od 207 miliona dolara. Očekuje se da će prihodi za treći kvartal porasti za 20 procenata, dok će se ukupni godišnji prihod najverovatnije povećati za bar 30 procenata.
 
   

Aurora koncept video predviđa budućnost Interneta

 

 

 

Kako će pretraživanje Interneta izgledati za jednu deceniju u budućnosti? Vodeća dizajnerska i UI kompanija Adaptive Path nudi moguće odgovore u svom novom video konceptu koji se zove Aurora. Jesse James Garrett (momak koji se izmislio reč AJAX) je dizajnirao i kreirao naraciju za prvi deo ove video serije koji demonstrira kako će možda izgledati budućnost weba. Tu  ćete videti mnogo prelepih, maštovitih i visoko tehnoločkih fazona. Kliknite na sliku dole da biste pokrenuli video.
 
   

Aurora koncept video predviđa budućnost Interneta - 2. deo

 

 

 

Aurora je koncept video koji istražuje jednu moguću budućnost razvoja korisničkog iskustva na Webu. Video je kreirao Adaptive Path kao deo Mozilla Labs koncept serije. Juče ste mogli da vidite prvi deo ovog videa. Danas možete da pogledate drugi deo. Kliknite na sliku da biste pokrenuli video.
 
   
Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272