U zadnjem postu na njihovom blogu, momci i devojke koji stoje iza popularnog servisa za editovanje fotografija Picnik kažu da žele da svi mogu da koriste napredne funkcije njihove zvezde za editovanje fotografija. Zbog toga su odlučili da funkcije koje su do sada bile dostupne samo za premium korisnike ponude svima. Kako su sada u mogućnosti da urade ovako nešto? Odgovor se (naravno) krije u reklamama.
Nakon što smo pogledali reklame na Picnik-ovom web sajtu, možemo da kažemo da nisu nimalo strašne i napadne, ako imamo u vidu da svi korisnici sada imaju pristup naprednim funkcijama. Ja sam primetio dve reklame, jednu na desnoj strani stranice i jednu u dnu stranice.
S' obzirom na servis koji nudi ovaj onlajn program za obradu fotografija, meni se više sviđa varijanta sa reklamama nego da plaćam pretplatu na godišnjem nivou, pošto ovako postavljene reklame ne utiču na rad u programu a istovremeno donose zaradu Picnik-u.
Sledi spisak fukcija i alata kojima korisnici do sada nisu imali pristup a sada imaju:
Oni i dalje nude Premium paket, ali sada po ceni od 24.95 dolara godišnje dobijate sledeće:
Sada kada je Picnik postao zvanični editor fotografija na Flickr Photos, nema sumnje da prolaze kroz period velike popularnosti i rasta, i mislim da će korisnici biti prijatno iznenađeni kada saznaju da imaju pristup “premium” funkcijama. A zahvaljujući integraciji reklama u svoj web sajt, siguran sam da će imati i pristojnu mesečnu zaradu.
Mada na Internetu ima još kvalitetnih onlajn rešenja za editovanje fotografija (na primer FotoFlexer), Picnik je i dalje najbolji alat za obradu fotografija. Picnik može da se pohvali odličnim interfejsom a alati su toliko jednostavni da i početnici mogu da ih koriste bez problema. Programeri Picnik-a kažu da je jedan od njihovih ciljeva da “izvanrednost editovanja fotografija” bude dostupna svima, a ove promene će im omogućiti da ostvare svoj cilj.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||