Sve je u informacijama i u ostajanju u kontaktu sa stvarnošću kaže izveštaj. Sedamdeset i dva procenata od 1.210 odraslih ljudi preko 40 godina koji su bili ispitani imali su širokopojasni Internet kod kuće i 82 procenata od njih istraživali su informacije na Internetu.
U skladu sa izveštajem, ova treća generacija koristi Internet za:
Ono što oni ne rade, u skladu sa studijom, je da gledaju video snimke, pišu blogove, igraju igrice ili preuzimaju muziku. Sa druge strane, oni čine više od 40 procenata populacije i 70 procenata od ljudi koji koriste Internet, tako da je za marketinške kompanije vredno pronalaženja njihovih digitalnih gnezda.
Naravno, studija je vođena na Internetu, što na neki način eliminiše nekolicinu ljudi, ali ne postoji nikakva sumnja da bumeri imaju sopstvene rutine u cajber svetu.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||