Iako vam ne govori kako tačno da ispravite svaki pojedinačni problem, ovaj članak i dalje predstavlja svestran izveštaj o načinima na koje mobilni telefoni i druge kompanije pokušavaju da reše takve probleme kao što je loša pokrivenost (birajući da postave tornjeve mobilne telefonije direktno na visoke zgrade u gusto naseljenim gradovima), siromašan korisnički servis (bolji računarski sistemi tako da radnici na pomoćnim linijama mogu bolje da identifikuu probleme...), komplikovani računi (mnogo su zbunjujući) i propušteni pozivi (uvođenje odličnog servisa koji se zove SimulScribe, koji šalje voice-to-text poruke vaše glasovne pošte kao SMS).
Što se tiče slabe pokrivenost i nespremnosti ljudi da dozvole postavljanje tornjeva mobilne telefonije u njihovim dvorištima, ja sam iznenađen što više ljudi ne insistira da kompanija mobilne telefonije daju pare za modernizaciji i restauraciji crkvenih zvonika, škola, i ostalih javnih zgrada (u zamenu za omogućavanje da te zgrade budu upotrebljene za postavljanje tornjeva mobilne telefonije, naravno).
Na žalost morate da se pretplatite da biste pristupili WSJ članku, ali zato možete da isprobate onlajn verziju novina dve nedelje besplatno.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||