Renaissance Learning je kompanija specijalizovana za razvoj različitih elektronskih rešenja za obrazovanje pod njenim AlphaSmart brendom. Jedan od najinteresantnijih proizvoda koje je kompanija objavila u zadnje vreme je NEO 2 laptop, uređaj koji omogućuje učenicima da bolje stupaju u interakciju sa profesorima, bez ometanja mogućnošću da učenici surfuju webom.
NEO 2 obezbeđuje korisnicima poboljšanu dvosmernu komunikaciju kroz upotrebu tehnologije radio frekvencije, što će maksimizirati učestvovanje na času, omogućiti trenutnu razmenu informacija i bežično štampanje iz bilo kog dela učionice. Pored toga, NEO 2 može da koristi veliki broj Renaissance Learning programa (kao što je 2Know! Toolbar za kreiranje grafičkih odgovora učenika u letu i AccelTest za pristupanje ogromnom broju obrazovnih stavki) uključujući perjanicu kompanije, Accelerated Reader.
Ovaj uređaj je kompatibilan sa Macintosh i Windows računarima, kao i sa mnogobrojnim IrDA-osposoboljenim USB štampačima. Pored toga, on podržava QWERTY, Dvorak, Left and Right Handed razmeštaje i poseduje 5.75-inča x 1.5-inča LCD ekran koji može da se konfiguriše kroz šest linije teksta po ekranu, kako bi se odgovorilo zahtevima studenata. Uređaj takođe nudi oko 4 MB softverskog skladištenja (SmartApplet) i 512 KB za skladištenje podataka, i baterije koje mu obezbeđuju do 700 sati standardne upotrebe.
"Veoma smo zadovoljni što možemo da ponudimo obrazovnim ustanovama još jedan lak za upotrebu alat koji će im pomoći da inkorporiraju tehnologiju za ubrzanje procesa obrazovanja pomoću obezbeđivanja odabranih instrukcija, dok se istovremeno štedi vreme" rekao je Greg Wright, stariji podpredsednik i generalni menadžer Renaissance Learning's Electronics Division. "NEO 2 je nezaobilazni element u obrazovanju, od čitanja i pisanja, preko socijalnih studija pa sve do matematike, nauke i još dalje. I naravno, velika je novost da će NEO 2 moći da pokreće Accelerated Reader."
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||