Servisiranje iPhone-a

 

 

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

Pregleda (30 dana / ukupno): 4 / 1131

Internetom se proširila vest kako veliki Apple korisnicima koji svoj iPhone u garantnom roku pošalju u servis, uređaje vraća sa spajalicama u najlonskim kesicama sa poznatim logotipom jabuke. Iako ima onih koji sumnjaju u takvu poslovnu politku i samu tačnost informacije, korisnici foruma Engadget su prilično sigurni da spajalica nije nikakva podvala, jer je taj specijalni alat u stalnoj ponudi još od prvih Macintosha.



Da se radi o službenom alatu tvrdi i korisnik koji je poželeo da stavi  SIM karticu u rezervni slot. Njemu je Apple osim spajalice, koja je trebala u tome da mu pomogne, poslao i komad selotejpa kojim je je trebao zalepiti originalno pakovanje eventualno neispravnog iPhone-a da bi mogao da im ga vrati. Nakon četiri dana dobio je potpuno novi uređaj uz obaveštenje da njegov telefon nije moguće popraviti. Iako je i u tom paketu bila spajalica, korisnik je vrlo zadovoljan Appleovom uslugom.

Osim neodumica šta uraditi sa spajalicom, korisnici se žale i na razne službene Appleove servise koji svoj posao odrađuju previše balkanski za američki ukus. Tako se iPhone koji je otišao u servis jer je imao mehurić na displeju, vratio sa četiri mehurića na displeju.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar