Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Preporučujemo

C++ Game Development Cookbook

C++ Game Development Cookbook

C# osnove programiranja

C# osnove programiranja

Šta obuhvata knjiga C# i .NET CORE projektni obrasci

Pregleda (30 dana / ukupno): 95 / 392

Za koga je ova knjiga

Ciljna publika su programeri modernih aplikacija koji rade u kolaborativnom okruženju. To predstavlja veliki broj pozadina i industrija jer obrasci mogu da budu primenjeni na širok raspon rešenja. Pošto je u ovoj knjizi opisan kod da bismo bolje objasnili obuhvaćene obrasce, čitaoci bi trebali da poznaju razvoj softvera - ovu knjigu ne biste trebali da smatrate knjigom koja opisuje kako da programirate, već knjigom koja opisuje kako da bolje programirate. Zbog toga, ciljna publika će biti u rasponu od mladih programera do iskusnih programera i do softverskih inženjera i dizajnera. Za neke čitaoce, sadržaj će biti nov; za druge će biti potsetnik.

Šta obuhvata ova knjiga

Poglavlje 1, Pregled OOP-a u .NET Core-u i C#-u, sadrži pregled objektno-orijentisanog programiranja (OOP) i kako ga primeniti u C#-u. Ovo poglavlje služi kao podsetnik važnih konstrukcija i funkcija OOP-a i C#-a, uključujući nasleđivanje, enkapsulacija i polimorfizam.

Poglavlje 2, Projektni obrasci i principi modernog softvera, sadrži kataloge i predstavljeni su različiti obrasci upotrebljeni u razvoju modernog softvera. U ovom poglavlju istražićemo veliki broj obrazaca i kataloga, kao što su SOLID, Gang of Four i obrasci za integrisanje u preduzeću, i opisaćemo životni ciklus razvoja softvera i druge načine za razvoj softvera.

Poglavlje 3, Implementiranje projektnih obrazaca - Osnove 1.deo, sadrži detalje o projektnim obrascima koji su upotrebljeni za izgradnju aplikacija u C#-u. Koristeći primer aplikacije, biće predstavljeni razvoj vođen testiranjem, minimum viable product i drugi obrasci iz Gang of Four.

Poglavlje 4, Implementiranje projektnih obrazaca - Osnove 2.deo, sadrži nastavak detaljnog opisa projektnih obrazaca upotrebljenih za izgradnju aplikacija u C#-u. U ovom poglavlju biće predstavljeni koncepti, kao što su Dependency Injection i Inversion of Control, i nastavićemo sa istraživanjem projektnih obrazaca, uključujući obrasce Singleton i Factory.

Poglavlje 5, Implementiranje projektnih obrazaca - .NET Core, se nadograđuje na poglavlja 3 i 4 istraživanjem obrazaca koje obezbeđuje .NET Core. Nekoliko obrazaca, uključujući Dependency Injection i Factory obrazac, biće ponovo upotrebljeni u .NET Core radnom okviru.

Poglavlje 6, Implementiranje projektnih obrazaca za veb aplikacije - 1.deo, sadrži nastavak istraživanja .NET Core-a pregledom funkcija koje su podržane u razvoju veb aplikacije u izradi primera aplikacije. U ovom poglavlju pronaći ćete smernice za kreiranje inicijalne veb aplikacije, opisane su važne karakteristike veb aplikacije i predstavljeno je kako da kreiramo CRUD stranice veb sajta.

Poglavlje 7, Implementiranje projektnih obrazaca za veb aplikacije - 2.deo, je nastavak istraživanja razvoja veb aplikacija pomoću .NET Core-a, pregledom različitih arhitekturnih obrazaca, kao i rešenja bezbednosnih obrazaca. Autentifikacija i autorizacija su takođe opisane. Testiranje koda je dodato, upotrebom Moq mocking radnog okvira.

Poglavlje 8, Konkurentno programiranje u .NET Core-u, sadrži detaljno opisan razvoj veb aplikacije za opis konkurentnosti u razvoju C# i .NET Core aplikacija. Istražićemo async/await obrazac, kao i odeljak o višenitnom radu i konkurentnom radu. Takođe je opisan parallel LINQ, uključujući odloženo izvršenje i prioritete niti.

Poglavlje 9, Funkcionalno programiranje, istražićemo funkcionalno programiranje u .NET Core-u, što uključuje ilustrovanje funkcija C# jezika koje podržavaju funkcionalno programiranje i primenjivanje ovih funkcija na primer aplikacije, uključujući i primenu Strategy obrasca.

Poglavlje 10, Obrasci i tehnike reaktivnog programiranja, gde nastavljamo da izgradnju .NET Core veb aplikacije istraživanjem obrazaca i tehnika reaktivnog programiranja, koji su upotrebljeni za izgradnju prilagodljivih i skalabilnih veb sajtova. U ovom poglavlju, istražićemo principe reaktivnog programiranja, uključujući obrasce Reactive i IObservable. Opisani su i različiti radni okviri, uključujući popularni .NET Rx Extensions, kao i ilustracija Model-view-viewmodel (MVVM) obrasca.

Poglavlje 11, Napredne tehnike projektovanja i primene baze podataka, u kojem ćemo istražiti obrasce upotrebljene u projektovanju baze podataka, uključujući i opis baza podataka. Prikazan je praktičan primer primene Command Query Responsibility Segregation obrasca, uključujući i projektovanje baze podataka ledger-style.

Poglavlje 12, Kodiranje za cloud, u kojem ćemo opisati razvoj aplikacije uz primenu rešenja zasnovanih na cloudu, uključujući i pet ključnih pitanja skalabilnosti, dostupnosti, bezbednosti, dizajna aplikacije i DevOps. Objašnjen je veliki broj obrazaca upotrebljenih u rešenjima zasnovanim na cloudu, uključujući različite tipove skaliranja i obrasce upotrebljene u arhitekturi vođenoj događajima, bezbednost, keš i telemetriju.

Dodatak A, Najbolja praksa, obuhvata opis dodatnih obrazaca i najbolje prakse. Uključuje odeljak o upotrebi modelovanja, najbolju praksu i dodatne obrasce kao što su space-based architecture i kontejnerizovane aplikacije.

 

 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272