Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Preporučujemo

React i React Native: Izgradnja međuplatformskih JavaScript aplikacija

React i React Native: Izgradnja međuplatformskih JavaScript aplikacija

Popust cena: 2550 rsd

Naučite TypeScript prevod drugog izdanja

Naučite TypeScript prevod drugog izdanja

Popust cena: 2200 rsd

Šta obuhvata knjiga Java 11 i 12, naučite za 21 dan

U ovoj knjizi upoznajete sve aspekte razvoja Java softvera, jer se u njoj koriste najnovija verzija Java jezika i najbolje raspoložive tehnike u verziji Java Standard Edition koja se najčešće koristi. Programi se pripremaju i testiraju pomoću Apache NetBeansa, tako da možete brzo pokazati veštine kojima ste ovladali u svakoj lekciji.

Kada pročitate ovu knjigu, shvatićete zašto je Java postala najčešće korišćeni programski jezik na našoj planeti.

Kako je knjiga organizovana

U ovoj knjizi naučićete Java jezik, a takođe ćete saznati kako da ga koristite za kreiranje aplikacija u svakom računarskom okruženju. Kada pročitate celu knjigu, dobro ćete razumeti Javu i Java biblioteke klasa. Koristeći svoje nove veštine, moći ćete da razvijete sopstvene programe za zadatke, kao što su veb servisi, povezivanje baze podataka, obrada XML-a i mrežno programiranje.

Takođe ćete naučiti da kreirate nekoliko programa u svakoj lekciji u kojima se prikazuju predstavljene teme. Izvorni kod svih ovih programa dostupan je na zvaničnom veb sajtu knjige, na adresi www.java21dais.com, zajedno sa ostalim dodatnim materijalima, kao što su odgovori na pitanja čitalaca.

Ova knjiga „pokriva“ Java jezik i njegove biblioteke klasa u 21 lekciji koje su organizovane u tri dela, od kojih svaki „pokriva“ široku oblast razvoja Java programa.

U prvom delu učite o samom jeziku Java:

Lekcija 1 „pokriva“ osnove - šta je Java jezik, zašto bi trebalo da ga naučite i kako da kreirate softver, koristeći moćan stil razvoja koji se naziva objektno-orijentisano programiranje. U ovoj lekciji ćete kreirati svoju prvu Java aplikaciju.

U Lekciji 2 ćete „zaroniti“ u osnovne Java gradivne blokove - tipove podataka, promenljive i izraze.

U Lekciji 3 detaljno je objašnjeno kako da koristite objekte u Javi - kako da ih kreirate, kako da koristite njihove promenljive, kako da pozovete njihove metode i kako da uporedite te objekte.

U Lekciji 4 Java programe ćete poboljšati pomoću uslova, a koristićete i nizove i petlje.

U Lekciji 5 u potpunosti je istraženo kreiranje klasa, tj. osnovni gradivni blokovi bilo kojeg Java programa.

U Lekciji 6 ćete otkriti više informacija o interfejsima i paketima koji su korisni za grupisanje klasa i organizovanje hijerarhije klasa.

Lekcija 7 „pokriva“ tri moćne karakteristike Jave - izuzetke koji omogućavaju da istražujete greške, programske niti koje omogućavaju da istovremeno pokrenete različite delove programa i asertacije, tj. tehniku koja program čini pouzdanijim.

Drugi deo je posvećen najkorisnijim Oracle klasama za upotrebu u Java programima:

U Lekciji 8 predstavljene su strukture podataka koje možete da koristite kao alternativu za znakovne nizove i nizove - liste nizova, stekove, mape, heš mape i skupove bitova. Takođe je opisana petlja for koja podatke čini lakšim za upotrebu.

U Lekciji 9 započinjemo istraživanje vizuelnog programiranja u pet lekcija. Naučićete kako da kreirate grafički korisnički interfejs, koristeći Swing klase za interfejse, grafiku i korisnički unos.

Lekcija 10 „pokriva“ više desetina komponenata interfejsa koje možete da koristite u Java programu, uključujući dugmad, tekstualna polja, klizače, pomeranje oblasti sa tekstom i ikone.

U Lekciji 11 objašnjeno je kako da učinite da korisnički interfejs izgleda fantastično pomoću raspoređivača (managers layouts), tj. skupa klasa koje određuju kako su komponente na interfejsu raspoređene.

U Lekciji 12 završavamo razmatranje Swing klasa pomoću rukovanja događajima koje programu omogućava da reaguje na klikove miša i druge interakcije korisnika.

U Lekciji 13 naučićete da crtate oblike i znakove na komponentama korisničkog interfejsa.

U Lekciji 14 završavamo istraživanje Swinga predstavljanjem korisnih ugnežđenih klasa i sofisticiranog raspoređivača.

U trećem delu prelazimo na napredne teme:

U Lekciji 15 obezbeđen je kompletan uvod u lambda izraze, koji se takođe nazivaju zatvaranja (closures). Lambda izrazi omogućavaju da prvi put upotrebite novi tip Java kodiranja koje se zove funkcionalno programiranje. Interne klase se istražuju detaljnije, jer se odnose na zatvaranja.

U Lekciji 16 se razmatraju ulazi i izlazi u kojima se koriste strimovi, tj. skup klasa koje omogućavaju pristup datotekama i mreži i drugo sofisticirano rukovanje podacima.

U Lekciji 17 proširićete svoje znanje o strimovima da biste mogli da napišete programe koji komuniciraju na Internetu pomoću HTTP-a, uključujući socket programiranje, bafere, kanale i rukovanje URL-ovima.

U Lekciji 18 je prikazano kako da povežete relacione baze podataka, koristeći Java Database Connectivity (JDBC). Naučićete kako da iskoristite mogućnosti baze podataka Derby, tj. baze podataka otvorenog koda koja je uključena u Javu.

U Lekciji 19 ćete naučiti kako da čitate i pišete RSS dokumente pomoću XML Object Modela (XOM), tj. biblioteke Java klase otvorenog koda. RSS feedovi, koji su jedan od najpopularnijih XML dijalekata, milionima ljudi omogućavaju da prate ažuriranja veb sajtova i ostalog novog veb sadržaja.

U Lekciji 20 istražujemo kako se pišu klijenti veb usluga pomoću još jedne biblioteke otvorenog koda Apache XML-RPC.

U lekciji 21 su spojeni svi delovi, pokazujući kako možete kreirati igru (slagalicu) koja se zove Banko. „Zaronićete“ u izvorni kod kompletne Java aplikacije da biste mogli da testirate proces koji ćete izvršiti kada budete kreirali sopstvene programe.

Ko treba da čita ovu knjigu?

U ovoj knjizi Java jezik je namenjen za tri grupe čitalaca:

  • za novajlije koje su relativni početnici u programiranju
  • za ljude koji poznaju starije verzije Jave
  • za iskusne programere koji koriste druge programske jezike, kao što su Visual C++, JavaScript i Python

Kada pročitate celu knjigu, moći ćete da eksperimentišete bilo kojim aspektom Java jezika. Takođe ćete moći da započnete sopstvene ambiciozne programske projekte, kako na Internetu, tako i izvan njega.

Ako ste novi u programiranju ili nikad niste napisali neki program, možda ćete se zapitati da li je ovo prava knjiga za vas. Pošto su svi koncepti u ovoj knjizi ilustrovani pomoću radnih programa, moći ćete da ovladate svim lekcijama, bez obzira koliko je bogato vaše iskustvo. Ako znate šta su promenljive i petlje, imaćete koristi od ove knjige. Za vašu želju da pročitate ovu knjigu mogući razlozi su sledeći:

  • ako ste imali neke časove o osnovi programiranja u školi, shvatili šta je programiranje i čuli da je Java moćna, odlična i jednostavna za učenje
  • ako već nekoliko godina programirate na nekom drugom jeziku, a stalno čujete pohvale za Javu i želite da proverite da li će ona ispuniti vaša očekivanja
  • ako ste čuli da je Java odlična za veb aplikacije i Android programe

Ako još niste upoznali objektno-orijentisano programiranje, tj. stil programiranja koji se koristi u Javi, nemojte se obeshrabriti. U ovoj knjizi se pretpostavlja da nemate znanja o objektno-orijentisanom dizajnu. Dobićete priliku da naučite ovu razvojnu metodologiju dok učite Javu.

Ako ste potpuni početnik u programiranju, ova knjiga će vam se možda činiti komplikovanom. Međutim, Java je dobar jezik za početak programiranja, pa ako ste strpljivi i ako pregledate sve primere, još uvek možete da naučite Javu i da započnete kreiranje sopstvenih programa.

 

 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272