Studija koju je izvršila Federal Education Department otkriva da rezultati učenika i studenata iz razreda koji koriste programe za čitanje i matematiku nisu ništa bolji od učenika koji ih ne koriste.
Ok, to je jedna studija, ali ja ne verujem da su standardizovani testovi najbolja procena sposobnosti pojedinih učenika. Ali kada je toliko računarskih programa za decu reklamirano kao obrazovni i kada postoji sve više konzola za igranje i računarskih programa za bebe i decu koja su tek prohodala, interesantno je videti barem jedan prikaz koji govori o tome da tehnološki programi ne prave veliku razliku u načinu na koji nastavnici i profesori sprovode testiranje sposobnosti učenika.
Postavlja pitanje da li je potrebno promeniti nastavni plan informatike da bi se smanjio pad broja studenata koji su zainteresovani za studije računarskih nauka i inženjerstva. Ali ova studija pokazuje da čitanje, pisanje i savladavanje veština u matematici ostaje srce dobrog obrazovanja. Program za čitanje može da pomogne deci da razviju strategije čitanja i da ih inspiriše na čitanje, ali na kraju dana, treba da čitaju knjige da bi postali bolji čitaoci i pisci.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||