Uvedite malo reda u svoje poslovanje

 

 

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

Pregleda (30 dana / ukupno): 1 / 1211

Mada upravljanje ličnim finansijama predstavlja prilično jednostavan zadatak, čak i bez pomoći računara i specijalizovanog softvera, stvari izgledaju sasvim drugačije kada govorimo o poslovanju čitave jedne kompanije. Dovoljno je da samo na trenutak pomislim na početak industrijskog doba i na to koliko je bilo komplikovano upravljati ogromnom imovinom pomoću debelih registara i, naravno, gomile beležnica koje su poslovni ljudi morali nosati sa sobom kud god da krenu kako bi u njima vodili zabeleške, pa da me namah zaboli glava. Sreća naša da imamo kompjutere i efikasne programe, tako da ove poslove možemo obavljati uz znatno manje napora.

Kompanija Management Software je ovih dana objavila Winter 2007 verziju svoje softverske aplikacije po imenu JobOrder, koja se može koristiti kako na Mac OS tako i na Windows platformama. JobOrder može biti od izuzetne pomoći svim firmama koje svoje poslovanje zasnivaju na takozvanom projektnom pristupu. Prema tome, ako je vaša kompanija angažovana u oblastima kao što su reklamiranje, konsalting, arhitektura, građevinarstvo, dizajniranje ili inženjering, onda je ovaj program kao stvoren za vas.

Program JobOrder integriše u sebi mogućnosti planiranja poslovanja, praćenja realizacije, plaćanja i računovodstva, kao i sve funkcije jedne tipične baze podataka, što znači što znači da se može koristiti za planiranje, procenu i praćenje poslovanja, upavljanje rokovima, zadacima i budžetom, pravljenje izveštaja, faktura i narudžbina, te za integrisanje celokupnog računovodstva sa “dvostrukim ulazom” (double-entry accounting). Obezbeđenjem momentalnog pristupa svim informacijama, JobOrder eliminiše činovničku neefikasnost i smanjuje obim administrativnih poslova, omogućavajući na taj način vašoj kompaniji da svojim klijentima pruži pouzdanije i jeftinije usluge.

Ova aplikacija je, pored toga, u stanju da se izbori sa problemima vezanim za svakodnevno izvršavanje poslovnih aktivnosti, kao što su autorizacije i obaveštavanje, lociranje potencijalnih problema odmah po njihovom nastanku, snaženje fleksibilnog timskog rada u čitavoj organizaciji, automatizaciju rutinskih poslova i prenošenje veće odgovornosti na zaposleno osoblje.

Licence za upotrebu progama JobOrder mogu se podjednako koristiti na Mac i Windows računarima, kao i preko web čitača, za slučaj rada u online režimu. Cena licence za verziju JobOrder for Workgroups iznosi 2.995 dolara, dok ćete za Enterprise licencu, koja omogućava korišćenje Client-Server verzije programa od strane 100 korisnika istovremeno, morati da izdvojite čitavih 86.745 američkih dolara. Kupci jednokorisničke licence besplatno dobijaju JobOrder Digital Asset Management modul, a na raspolaganju imate još mnogo drugih varijanti licenciranja.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar