Važnost kratkih URL-ova u štampanim novinama

 

 

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

Pregleda (30 dana / ukupno): 8 / 867

Interesantno je videti kako strane novine pokušavaju da povežu priče objavljene u štampanim izdanjima sa onlajn sadržajem. Pogledajte ovu sliku i biće vam jasno o čemu govorim.

Oni postavljaju kratku URL adresu nakon priče koju čitaoci mogu da ukucaju u svoj web pretraživač i pročitaju srodne sadržaje na Internetu.

Ovakav pristup može da pomogne kompanijama da privuku saobraćaj na svoj web sajt, barem kada se radi o štampanim sadržajima  koji imaju svoje URL-ove.

Novo istraživanje pokazuje da uključivanje URL-ova u štampane časopise privlači čitaoce na web sjatove. Analiza 833 članaka u nekoliko časopisa je pokazala da članci sa web adresama imaju tri puta veće šanse da privuku korisnike na web sajt nego članci bez URL-ova.

Najveći porast posećenosti se vidi u kategorijama koje se bave kućom, putovanjima i modom, dok je najmanji porast bio u kategoriji finansija.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar