Interesantno je videti kako strane novine pokušavaju da povežu priče objavljene u štampanim izdanjima sa onlajn sadržajem. Pogledajte ovu sliku i biće vam jasno o čemu govorim.
Oni postavljaju kratku URL adresu nakon priče koju čitaoci mogu da ukucaju u svoj web pretraživač i pročitaju srodne sadržaje na Internetu.
Ovakav pristup može da pomogne kompanijama da privuku saobraćaj na svoj web sajt, barem kada se radi o štampanim sadržajima koji imaju svoje URL-ove.
Novo istraživanje pokazuje da uključivanje URL-ova u štampane časopise privlači čitaoce na web sjatove. Analiza 833 članaka u nekoliko časopisa je pokazala da članci sa web adresama imaju tri puta veće šanse da privuku korisnike na web sajt nego članci bez URL-ova.
Najveći porast posećenosti se vidi u kategorijama koje se bave kućom, putovanjima i modom, dok je najmanji porast bio u kategoriji finansija.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||