Yahoo je predstavio novi onlajn alat za oglašavanje koji će ovoj kompaniji (možda) doneti malu prednost na tržištu u odnosu na jaku konkurenciju u obliku Google-a. Bar se tome nadaju zvaničnici u Yahoo-u.
Ovaj je alat zasnovan na "ciljanju ponašanja ", što mu omogućava efikasnije prikazivanje reklama određenih kategorija. Ova platforma za reklamiranje nazvana je SmartAds i iz Yahooa kažu da će kompanijama koje se reklamiraju pružiti tačno ono što im treba, a to je prikazivanje oglasa ciljnoj populaciji korisnika.
Yahoo kaže da SmartAds objedinjuje velike medijske kapacitete ove kompanije sa novom tehnologijom reklamiranja koja automatski pretvara elemente iz reklamnih kampanja u relevantne i tačne oglase. Todd Teresi iz Yahooa je objasnio da je reč o kreativnom i filtriranom pristupu tržištu u kojem se reklame koje se prikazuju prilagođavaju ciljim grupama korisnika.
Ne znam da li je to samo moj utisak, ali sve rečeno me neodoljivo podseća na ono što Google već veoma uspešno radi pomoću svojih AdWords i AdSense alata. Sa druge strane, šta je drugo preostalo Yahoo-u, osim da prati Google?
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||