Na HiiiBrend-u se takmiči u tri kategorije Packaging, Logo design i Corporate identity. Ove godine, Surovi su se fokusirali na dizajn pakovanja i etiketa.
Njihova 4 rada ušla su u finale: logo dizajn i pakovanje za premium Kafu, dizajn pakovanja za porodičnu vinariju Jakubec sa lovačkom tradicijom, logo dizajn Sherlock - proizvođač sigurnosnih vrata i logo Centar - internet katalog firmi.
„Trudimo se da dizajniramo i osmišljavamo ekskluzivna pakovanja, koja malo provociraju i izlaze izvan uobičajenih očekivanja proizvođača. Naš stil je namenjen prevashodno firmama koje razmišljaju van kutije, ne plaše se promena i progresa, shvataju dizajn kao moderno sredstvo komunikacije.“
Najnoviji rad im je dizajn vinskih etiketa za DiBonis vinariju.
Početkom maja Bill Gardner, jedan od autoriteta u oblasti brendinga i dizajna u Americi (poznat po knjigama LogoLounge), uvrstiće u ovogodišnjem reportu LogoTrends 2013 i logo Centar, rad Pavela Surovog.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||