Od pojave njihovog email rešenja, Google stalno pokušava da ga promoviše predstavljajući najvažnije funkcije koje su uključene u servis. Na početku Gmail je bio atraktivan zato što je nudio najveću količinu prostora za skladištenje koja je ikada ponuđena u mail servisu. Danas, kompanija opisuje Gmail kao najefikasnije mail rešenje zasnovano na Webu za blokiranje spam poruka zato što sadrži moćne filtere za blokiranje neželjenih sadžaja. Nedavno, Gmail je izašao iz privatnog beta programa i Google ga je učinio besplatno dostupnim za svakoga bez potrebe da se novi korisnici registruju samo na osnovu poziva postojećih korisnika.
Posle objave tim Gmaila je počeo da razvija neke zanimljive oglase koji su postavljeni na YouTube-u sa osnovnom namenom da predstave glavne prednosti upotrebe Gmail rešenja za elektronsku poštu. U prošlosti, Google-ovi pronalazači su izjavili da oni nikada neće postavljati oglase na web sajtove u obliku banera zato što je kompanija dovoljno moćna da privuče korisnike i reklamira se koristeći sopstvene proizvode. «Ja ne mislim da ima išta loše u tome da postoje oglasi, samo trebali da ih imenujete na odgovarajući način» rekao je Brin. «Neke mašine za pretraživanje danas sortiraju rezultate pretrage kao plaćene rezultate i kao regularne rezultate, ali im oni ne daju odgovarajuće nazive. I korisnik ne zna da se određeni sajtovi ne bi pojavili u rezultatima pretrage da za to nije plaćeno. I mislim da je to stvarno loše» tada je izjavio CBS News.
Baneri koje je gigant pretrage kreirao kako bi promovisao Gmail kao efikasno email rešenje protiv spam poruka, potkrepljuje da je on u mogućnosti da lako pronađe sve mailove kao i da šalje poruke skoro trenutno. Ako želite da vidite reklamu koju je dizajnirao Google i postavio na YouTube-u treba da potražite «Gmail Theater» na zvaničnoj stranici ovog video servisa.