Nove funkcije u Google Docs & Presentation

 

 

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

Pregleda (30 dana / ukupno): 6 / 1092

Izgleda da je tim koji je zadužen za rad na Google-ove Presentations and Documents aplikacije bio veoma vredan zadnjih nekoliko meseci, jer su izbacili dosta novih funkcija od kojih su neke stvarno vredne naše pažnje. 

Počećemo sa Google Docs.  Jedna od najnovijih funkcija vam omogućuje da kreirate zaglavlje i fusnotu (header i footer) za vaše dokumente. To je jedna od osnovnih funkcija koje ćete naći u desktop Office paketima koja se često uzima zdravo za gotovo.

Ako želite da dodate zaglavlje lili fusnotu vašim Google Docs dokumentima, samo idite na “Insert Tab” i potražite “Header” i “Footer” opcije duž vrha. Kada kliknete da dodate zaglavlje, pojaviće se okvir uokviren tačkastom linijom u koji možete da ubacite tekst. Ista je procedura za ubacivanje fusnote, sa tom razlikom što će se okvir pojaviti u dnu dokumenta. Vi možete da formatirate ova zaglavlja i fusnote, kao i da poravnavate tekst po želji (centrirate).

Što se tiče Google Presentations, i ova onlajn aplikacija je dobila nekoliko novih funkcija na početku nove godine. Sledi lista novosti u ovoj Google apikaciji:

  • Ugradive prezentacije
  • Importujte slajdove iz drugih prezentacija
  • Ubacivanje slika putem prevlačenja i puštanja
  • Lako reorganizovanje slajdova
  • Definišite jednobojnu pozadinu ili aploudujte sliku - primenite pozadinu na jedan slajd ili na sve slajdove
  • Ažurirana linija alatki koja je prijatnija za oči

 

Komentari

 

• Goran Milicic
Ono sto sam ja primetio kao novo u odnosu na predhodnu verziju je mogucnost pravljenja poddirektorijuma, sto je (bar za mene) bilo veliki nedostatak, i razlog zasto nisam vise koristio Google Docs.

 

Ostavite komentar Ostavite komentar