Apple počinje da emituje nove “Get a Mac” reklame

 

 

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

Pregleda (30 dana / ukupno): 8 / 1144

Rezultati Apple-ovog poslednjeg tromesečja pokazuju da je prodaja Mac-a veća nego ikad i nema sumnje da je “Get A Mac” kampanja imala veliki uticaj na prodaju datih Mac-ova. Da li je to zbog humora, karaktera ili jednostavno zbog istine o njemu, “Get A Mac” oglas se pokazao kao veliki uspeh i daleko je od završetka.

Apple je izdao nove “Get A Mac” reklame. Četiri nove reklame nastavljaju u istom stilu kao i njeni prethodnici, ali su ovoga puta usmerene ka Microsoft-ovoj Visti.

Prva prikazuje PC koji odlučuje o tome koju verziju Viste će da nabavi, okretanjem točka. PC karakter mimikom pokazuje zbunjenost različitim izrazima lica kada nadgrađuje na Vistu, zato što postoji toliko verzija sa tipičnim Microsoft imenima. Izbor Viste nije lak iz straha da će dobiti verziju koja nema sve funkcije koje su korisniku potrebne, i mogućnosti da se potroši previše novca na verziju koja ima premalo funkcija, od kojih mnoge neće nikada biti upotrebljene.

Druga prikazuje PC koji očajnički pokušava da izađe iz reklame da bi pronašao nove drajvere za njegov postojeći hardver, nakon što se nadgradio na Vistu.

Treća reklama prikazuje neslavnu reakciju na Vistu, koja je je i nakon pet godina razvoja daleko od revolucionarne i izaziva probleme za mnoge korisnike. Vreme koje je Microsoftu potrebno da Vistu iznese kroz vrata je istaknuto planiranjem žurke za sledeće izdanje Microsoftovog operativnog sistema, što ne može da se desi za manje od pet godina, niti za pet godina i jedan dan.

Četvrta reklama nema nikakve veze sa Vistom i umesto toga se fokusira na Apple-ove maloprodajne objekte. Genije koji se pojavljuje u reklami treba da istakne da su radnici u Apple prodavnicama tu da bi pomogli potrošačima da dobiju informacije i servis koji im je potreban.

Sve ove reklame su šaljive, naročito ako ste ljubitelj Macintosha, ali sa druge strane ljubitelji Viste možda neće biti previše oduševljeni.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar